AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Toppie gas erop ^^

Morgen eerste gym sessie na 12 weken jongens

18241D36-E00E-4A05-BBC5-482CAA2E4EFF.jpeg

Heb nog meer besteld komt ergens april. Tijd om te knallen kan niet wachten, nu alles op zijn plek valt. Morgen ochtend gelijk wegen.

Zal niet lang duren voordat ik mijn blast ga beginnen. Dacht dit keer aan het volgende

Week 1-10 Test-e 750mg
Week 1-10 Deca 500mg
Week 1-6 100mg anapolan(echte)
ewa sucuk

Ziet er goed uit!

Morgen eerste gym sessie na 12 weken jongens

18241D36-E00E-4A05-BBC5-482CAA2E4EFF.jpeg

Heb nog meer besteld komt ergens april. Tijd om te knallen kan niet wachten, nu alles op zijn plek valt. Morgen ochtend gelijk wegen.

Zal niet lang duren voordat ik mijn blast ga beginnen. Dacht dit keer aan het volgende

Week 1-10 Test-e 750mg
Week 1-10 Deca 500mg
Week 1-6 100mg anapolan(echte)
Mooie kuur lekker lage dosering voor jou doen, succes👌

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.125
Moet wel erbij zeggen, dacht dat ik gister ook nog even zou kunnen trainen na het in elkaar zetten. Maar nee hoor, voordat ik klaar was met die meuk was ik zo een 4 uurtjes verder.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Mooie set up. Wat had je nog meer allemaal besteld?

• #5.127
  • #5.128
Gister mijn eerste home workout gehad na 12 weken. Kracht is zwaar maar dan ook echt zwaar achteruit, kon net 100kg net bankdrukken.

Kijken wat het zal gaan opbrengen de komende weken, zodra ik uit de spierpijn fase ben wil ik mijn blast gaan starten. Dit zal ongeveer over een weekje of 4/5 zijn (spierpijn/tattoo) af.

Startgewicht op cruise 250mg/pw 09.03.2021 96kg.

Gister mijn eerste home workout gehad na 12 weken. Kracht is zwaar maar dan ook echt zwaar achteruit, kon net 100kg net bankdrukken.

Kijken wat het zal gaan opbrengen de komende weken, zodra ik uit de spierpijn fase ben wil ik mijn blast gaan starten. Dit zal ongeveer over een weekje of 4/5 zijn (spierpijn/tattoo) af.

Startgewicht op cruise 250mg/pw 09.03.2021 96kg.

Kracht komt wel weer. Bij mij is het ook 1 grote ellende maar het heeft tijd nodig.

hoe bevalt jullie nieuwe huis?

• #5.130
Kracht komt wel weer. Bij mij is het ook 1 grote ellende maar het heeft tijd nodig.

hoe bevalt jullie nieuwe huis?

Goed, heel mooi geworden. Mooier dan verwacht eerlijk gezegd.

Alleen echt alles was 1 en al een teringzooi i.v.m. levertijden etc. Sloeg echt nergens op van de 20 dingen die ik bestelde voor het huis gingen er misschien 5 goed. Bank/wasmachine/droger/eettafel/bed/tv alles maar dan ook echt alles kwam te laat binnen of hoorde ik niks meer over.

Goed, heel mooi geworden. Mooier dan verwacht eerlijk gezegd.

Alleen echt alles was 1 en al een teringzooi i.v.m. levertijden etc. Sloeg echt nergens op van de 20 dingen die ik bestelde voor het huis gingen er misschien 5 goed. Bank/wasmachine/droger/eettafel/bed/tv alles maar dan ook echt alles kwam te laat binnen of hoorde ik niks meer over.

ik herken het. Dadelijk als alles in kannen en kruiken is dan ben je het snel weer vergeten.
Geniet er van!

Paar maandjes en je bent weer de oude.

Kijk naar @wovano die van blubber naar zijn beste shape ging in no time

• #5.133
Vanaf morgen weer van plan om mijn groeihormoon te verdelen i.v.m. ontzettende pijn in de handen. Snap niet waar dit opeens vandaan komt, ben onderhand al 2.5jaar on aan de hgh. Nu opeens de laatste 3 maande heb ik er t*ring veel pijn door. Het is in de tussentijd gewoon een jaar lang weg gebleven.

Pijn is echt niet te beschrijven, lig er gewoon wakker van en ben vannacht 2x opgestaan en naast mijn bed gaan staan met mijn armen omlaag zodat het weer kon doorstromen.

• #5.134
Iemand nog een goeie hometrainer fiets gezien? Die zoek ik nog

• #5.136
Iemand nog een goeie hometrainer fiets gezien? Die zoek ik nog

Zou sowieso een 2de hands zoeken. Er zijn vaak mensen die de duurste dingen kopen. 2 keer gebruiken en weg ermee. Zo heb ik mijne ook
aan de helft van de prijs kunnen kopen en ik heb er al +5 jaar plezier van.

• #5.139
Zou sowieso een 2de hands zoeken. Er zijn vaak mensen die de duurste dingen kopen. 2 keer gebruiken en weg ermee. Zo heb ik mijne ook
aan de helft van de prijs kunnen kopen en ik heb er al +5 jaar plezier van.

ik hou echt totaal niet van 2de hands..... ben te autist hiervoor maat

Terug
Naar boven