AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Is EQ/Bold de moeite waard? Ik heb altijd zo'n idee gehad dat het zo'n middel is dat eigenlijk bijzonder weinig toegevoegde waarde heeft. Of ik zie niet echt in waarom je die compound zo draaien als er andere middelen zijn. Ik hoorde laatst een top IFBB coach zeggen dat hij bij vrijwel al z'n atleten de beste resultaten behaalt met een test base van 500-1500 max en daarnaast 150 npp en eq weekly.
Van 500mg bold kreeg ik mega pomp, veel sneller honger en ik kreeg een wat hardere look van

Is EQ/Bold de moeite waard? Ik heb altijd zo'n idee gehad dat het zo'n middel is dat eigenlijk bijzonder weinig toegevoegde waarde heeft. Of ik zie niet echt in waarom je die compound zo draaien als er andere middelen zijn. Ik hoorde laatst een top IFBB coach zeggen dat hij bij vrijwel al z'n atleten de beste resultaten behaalt met een test base van 500-1500 max en daarnaast 150 npp en eq weekly.

Wat mij betreft heeft Boldenone zeker zijn functie net als elke andere anabolic steroid. Je moet er geen wonderen van verwachten maar dat moet je imo van geen enkele steroid.

Wat voor mij wel een beetje een eye opener was en waar ik voorheen nooit echt bij stil heb gestaan is dat boldenone en trenbolone zowat de enige steroids zijn die niet zijn uitgevonden / goedgekeurd voor gebruik bij mensen. John Jewett haalde in een podcast laatst meerdere argumenten aan waarom dit niet goed is / schadelijker dan andere anabolics. Weet niet meer precies alles wat hij opnoemde, maar bijvoorbeeld de neurotoxische shit van beide compounds staat me nog bij. Dat is wat mij betreft toch nog even wat serieuzer als mogelijke bijwerking dan een beetje haar verliezen oid.

150 npp en 150 eq?

heb je daar een linkje naar?
Ja, veel willen het niet geloven maar ik geloof het wel. Test is de massa bouwer en de rest is ter ondersteuning. De genen en worth ethic van die profs is wat het doet, er zijn ongetwijfeld pros bij die grammen op grammen knallen maar ik geloof best dat er veel tussen zitten die helemaal niet zo absurd veel gear blasten als hier beweerd wordt.

Die zeggen maar wat, als je luistert naar leo and longevity op yt beweren ze daar dat er massa gh word gebruikt en andere supps

het juiste zal je nooit weten imo
Leo komt zoveel onzin van vanaf en staat nooit open op kritiek

Wat mij betreft heeft Boldenone zeker zijn functie net als elke andere anabolic steroid. Je moet er geen wonderen van verwachten maar dat moet je imo van geen enkele steroid.

Wat voor mij wel een beetje een eye opener was en waar ik voorheen nooit echt bij stil heb gestaan is dat boldenone en trenbolone zowat de enige steroids zijn die niet zijn uitgevonden / goedgekeurd voor gebruik bij mensen. John Jewett haalde in een podcast laatst meerdere argumenten aan waarom dit niet goed is / schadelijker dan andere anabolics. Weet niet meer precies alles wat hij opnoemde, maar bijvoorbeeld de neurotoxische shit van beide compounds staat me nog bij. Dat is wat mij betreft toch nog even wat serieuzer als mogelijke bijwerking dan een beetje haar verliezen oid.
Ja trenbolone is echt heel neurotoxisch en is ook wel te merken vind ik tijdens gebruik

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.608
Ik moet mijn hgh toch echt gaan verlagen, wat ik echt kut vind maar kan de CTS gewoon niet verdragen.

• #5.609
Vandaag al 3 dagen gestopt met de hgh omdat ik zoveel pijn had aan mijn handen…. Iemand enige idee hoelang het duurt voor zoiets wegtrekt? Neem aan dat dit te maken heeft met een te hoge igf en dat wel paar dagen kan duren?

:roflol: bouw het nou langzaam op eigenwijsje.

• #5.614
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • #5.615
Iemand enige ervaring met haren laseren terwijl je anabolen gebruikt?

• #5.619
  • #5.620
@wovano komt er nog een meeting maat?

Terug
Naar boven