- Waardering
- 34.692
Wereldprestatie…
Gelukkig ben je wel ‘challange winner’ en een moraalridder op een forum. Veel bereikt dus.
Ik een moraalridder en jij een IFBB pro

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wereldprestatie…
Gelukkig ben je wel ‘challange winner’ en een moraalridder op een forum. Veel bereikt dus.

Genoeg tijd om IFBB pro te worden.
Genoeg tijd om IFBB pro te worden.
Jij een troll op een forum..?
Mag ik je glazenbol lenen?Je hebt nog nooit een wedstrijd gedaan, je bent zelfs een jaar te lui geweest om uberhaupt te trainen en dan praat je over een pro status? Wie is er hier nou de troll?
Mag ik je glazenbol lenen?
Hou de eer aan jezelf, jij bent hier te oud voor.
Hey lifters!
Vraagje over verzuring/pomp in je benen. Na lange tijd (1 jaar) niet trainen, door gebrek aan motivatie.
Terug de liefde voor bb gevonden.
Jij noemt mij een clown terwijl jij zowat in elke topic discussie uitlokt?
FixedJij noemt mij een clown terwijl jij zowat in elke topic discussie uitlokt?
Pot verwijt de ketel gek.
On:
Enes sana karsi bir seyim yok, dedigim seyi unut
Jij noemt mij een clown terwijl jij zowat in elke topic discussie uitlokt?
Pot verwijt de kerel gek.
On:
Ewa sucuk watsmetjou ah konthoofdJij noemt mij een clown terwijl jij zowat in elke topic discussie uitlokt?
Pot verwijt de kerel gek.
On:
Jij klinkt zo gefrustreerd, het zit je diep dat ik bloed onder je nagels vandaan haal zonder dat ik moeite doe.Ik reageer op een clown die denkt dat je makkelijk een degelijk fysiek kunt opbouwen zolang je er maar genoeg in propt, dezelfde clown die denkt zomaar ff pro te worden en nog te dom is om te bevatten dat je van een glas water per dag dorst gaat hebben.
Like voor de moeite en tijd dat je nam!
Jij klinkt zo gefrustreerd, het zit je diep dat ik bloed onder je nagels vandaan haal zonder dat ik moeite doe.
Lachwekkend rups dat je bent.

Ja want jouw leven draait om zoveel mogelijk AAS in je lijf duwen en te lopen pronken met ‘ ik stond 2e op NK ‘

Werk en hobby kan je combineren. Heb (had) ook een druk werk leven en een vriendin die (te)veel tijd kost. Balans zoeken is keyyyy ✌️Ja want jouw leven draait om zoveel mogelijk AAS in je lijf duwen en te lopen pronken met ‘ ik stond 2e op NK ‘
Wij verschillen pipo. ik nam de keuze om afstand te nemen van bodybuilding omdat ik op me 25 een eigen bedrijf heb en een woning heb gekocht. Jij hebt de keuze genomen om zoveel mogelijk AAS te pompen in je lichaam om vervolgens een online content te winnen en 2e te eindigen op NK.
Het verschil is er zoals je duidelijk merkt![]()
Zeker waar.Werk en hobby kan je combineren. Heb (had) ook een druk werk leven en een vriendin die (te)veel tijd kost. Balans zoeken is keyyyy ✌️
Ja want jouw leven draait om zoveel mogelijk AAS in je lijf duwen en te lopen pronken met ‘ ik stond 2e op NK ‘
Wij verschillen pipo. ik nam de keuze om afstand te nemen van bodybuilding omdat ik op me 25 een eigen bedrijf heb en een woning heb gekocht. Jij hebt de keuze genomen om zoveel mogelijk AAS te pompen in je lichaam om vervolgens een online content te winnen en 2e te eindigen op NK.
Het verschil is er zoals je duidelijk merkt![]()

Over pronken gesproken ' future pro' 
Jij weet wat ik doe voor werk en in welke sector ik zit? Maar wie the f*k ben jij dat ik mij moet verantwoorden voor jou?Wat een bullshit
Denk je nou echt dat je geen huis kunt kopen en kunt werken wanneer je aan bb doet? En dat noemt zich een toekomsige proOver pronken gesproken ' future pro'
![]()
Jij weet wat ik doe voor werk en in welke sector ik zit? Maar wie the f*k ben jij dat ik mij moet verantwoorden voor jou?
2e op NK terwijl hij zich vol pompt met AAS en nog komt hij de wijsneus uithangen. Doe wat met je leven, hoe oud ben je inmiddels? 35 plus?