AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.581
Net een heerlijke chest/tricep workout gedaan

• #5.583
Ik zelf werk 40 uur per werk, daarnaast ben ik een turk dus die heeft s’avonds extra krantenwijk en daarnaast train ik 4/5x per week en ja ook ik heb een vriendin…

Extra krantenwijk in de zin van ponypacks?

Ja want jouw leven draait om zoveel mogelijk AAS in je lijf duwen en te lopen pronken met ‘ ik stond 2e op NK ‘

Wij verschillen pipo. ik nam de keuze om afstand te nemen van bodybuilding omdat ik op me 25 een eigen bedrijf heb en een woning heb gekocht. Jij hebt de keuze genomen om zoveel mogelijk AAS te pompen in je lichaam om vervolgens een online content te winnen en 2e te eindigen op NK.

Het verschil is er zoals je duidelijk merkt :haha::hahaha:
Future IFBB pro maar haakt af omdat je een bedrijf hebt. Je hebt gewoon geen discipline en doorzettingsvermogen. Iedereen heeft tijd om te bodybuilden, ongeacht de hoevelheid AAS. Col weet zelf ook wel dat einde van de streep 1500mg test niet veel meer oplevert dan 1g maar hij i er in ieder geval eerlijk over. 2e van het NK is gewoon een erg goede prestatie, ongeacht de hoeveelheid AAS. Een gemiddelde ecto in de basic fit blaast al een gram AAS en bencht een gammelede 80 kilo's. Als je de effort er niet in steekt gaat aas geen f**k doen. Zelfs met een jaar lang 1 gram test in je fl**ker krijg je niet zo'n fysiek als collin met halfgebakken trainen - behalve als je een genetic outlaw bent.

Maarja ik moet m'n eigen centjes verdienen dus kan niet bodybuilden. :( :(

Future IFBB pro maar haakt af omdat je een bedrijf hebt. Je hebt gewoon geen discipline en doorzettingsvermogen. Iedereen heeft tijd om te bodybuilden, ongeacht de hoevelheid AAS. Col weet zelf ook wel dat einde van de streep 1500mg test niet veel meer oplevert dan 1g maar hij i er in ieder geval eerlijk over. 2e van het NK is gewoon een erg goede prestatie, ongeacht de hoeveelheid AAS. Een gemiddelde ecto in de basic fit blaast al een gram AAS en bencht een gammelede 80 kilo's. Als je de effort er niet in steekt gaat aas geen f**k doen. Zelfs met een jaar lang 1 gram test in je fl**ker krijg je niet zo'n fysiek als collin met halfgebakken trainen - behalve als je een genetic outlaw bent.

Maarja ik moet m'n eigen centjes verdienen dus kan niet bodybuilden. :( :(
Prachtig verwoord. Een like!

• #5.590
999B19BD-891E-416B-8BDC-95F045DCCEF6.jpeg

Na 25 weken blast eindelijk cruise, benieuwd hoelang we dit vol gaan houden.

Kast :)

Vond je het zelf de moeite waard om zo lang te blasten, heeft het je na een week of 16 nog veel gains opgeleverd?

• #5.592
Kast :)

Vond je het zelf de moeite waard om zo lang te blasten, heeft het je na een week of 16 nog veel gains

Jaman, ging net zo lekker op de test/bold combi de laatste 6 weken vanwege haartransplantatie moeten afbreken. Ik heb zo lang geblast omdat ik nu echt een tijdje een break moet en wil gaan inlassen, ook vanwege mijn haartransplantatie. Ben van plan eind februari (begin maart) weer te gaan blasten. Ook is de bedoeling om dan een coach in vertrouwen te nemen zodra ik weer ga blasten.

Merkte je dat de bold de eetlust verhoogd? Ik heb altijd na een x aantal weken bulk dat ik moeite krijg met eten.

Is EQ/Bold de moeite waard? Ik heb altijd zo'n idee gehad dat het zo'n middel is dat eigenlijk bijzonder weinig toegevoegde waarde heeft. Of ik zie niet echt in waarom je die compound zo draaien als er andere middelen zijn. Ik hoorde laatst een top IFBB coach zeggen dat hij bij vrijwel al z'n atleten de beste resultaten behaalt met een test base van 500-1500 max en daarnaast 150 npp en eq weekly.

Is EQ/Bold de moeite waard? Ik heb altijd zo'n idee gehad dat het zo'n middel is dat eigenlijk bijzonder weinig toegevoegde waarde heeft. Of ik zie niet echt in waarom je die compound zo draaien als er andere middelen zijn. Ik hoorde laatst een top IFBB coach zeggen dat hij bij vrijwel al z'n atleten de beste resultaten behaalt met een test base van 500-1500 max en daarnaast 150 npp en eq weekly.

150 npp en 150 eq?

heb je daar een linkje naar?

• #5.597
  • #5.598

Nou ik tegenovergestelde juist, hoor veel van prof bodybuilders dat hun favoriet bold is.

• #5.599
Heb zelf ook ooit 1x eerder bold gezet, maar kreeg steeds vaker te horen dat bold goed was dus weer een poging gedaan en dit keer op 1gr bold en moet zeggen ging echt lekker!

Voortaan sowieso bold boven deca dat weet ik wel.

High test deed het voor mij ook beter dan stacks waar testosteron laag of moderaat gedoseerd was, of toch in een bulk. Helaas heeft het wel een serieuze impact op m’n bloeddruk. Voelde mij ook altijd top tijdens een blast.

Terug
Naar boven