AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Geen top 3 jammer genoeg, veel fouten gemaakt in de prep laatste week nog willen opgeven maandag avond woog ik 98kg en vrijdag bij de weging 87,7 veel prive dingen gebeurd ook.

Vind eten ook gewoon te lekker weet niet of ik het opnieuw zal doen.
Hele eerlijke beschrijving,netjes. En inderdaad alsnog een dikke shape voor.
 
Hele eerlijke beschrijving,netjes. En inderdaad alsnog een dikke shape voor.

Haha jaa je moet je zelf ook afvragen he maandag avond 98kg gewegen en dan bij de weging 4 dagen later 87,7….. is dit wel gezond? Me oren zitten nog dicht dacht echt dat ik niet meer wakker zou worden paar keer.

En alsnog na zoveel gekloot na zoveel gecheat dit neergezet, mag niet klagen. Maandag avond zat ik nog aan de domino’s 5pizza’s….
 
Gek in 4 dagen fking 11kg ..?
pas wel goed op jezelf, je leeft maar 1 keer pik. !!
 
Een van de bruutste fysieken op DBB, tattoos maken het mooi af :D
 
Haha jaa je moet je zelf ook afvragen he maandag avond 98kg gewegen en dan bij de weging 4 dagen later 87,7….. is dit wel gezond? Me oren zitten nog dicht dacht echt dat ik niet meer wakker zou worden paar keer.

En alsnog na zoveel gekloot na zoveel gecheat dit neergezet, mag niet klagen. Maandag avond zat ik nog aan de domino’s 5pizza’s….
Nee dat is idd niet de bedoeling ouwe haha. Heb 't zelf laatste dagen als ik suiker eet. Al die kerstkransen van chocola met marsepein ofzo erin, ik kan ze niet weerstaan. M'n hartslag vindt 't niet leuk, loop dan de rest vd dag met een rhr van 85+ rond. Is 't niet waard haha.
 
Haha jaa je moet je zelf ook afvragen he maandag avond 98kg gewegen en dan bij de weging 4 dagen later 87,7….. is dit wel gezond? Me oren zitten nog dicht dacht echt dat ik niet meer wakker zou worden paar keer.

En alsnog na zoveel gekloot na zoveel gecheat dit neergezet, mag niet klagen. Maandag avond zat ik nog aan de domino’s 5pizza’s….
Vind het wel mooi om te lezen hoe eerlijk je bent en hoe je op jezelf reflecteert. Alsnog echt super mooie shape💪🏼
 
Geen top 3 jammer genoeg, veel fouten gemaakt in de prep laatste week nog willen opgeven maandag avond woog ik 98kg en vrijdag bij de weging 87,7 veel prive dingen gebeurd ook.

Vind eten ook gewoon te lekker weet niet of ik het opnieuw zal doen.
Top fysiek neergezet man! Mag je zeer zeer trots op zijn 💪🏼
 
Nog een paar doorgestuurd gekregen

1AA5EC45-7B9B-4ECA-8779-491EB976ED89.jpegA66433BB-1543-4561-AD13-3C47B637B6EB.jpeg5D163A47-45C9-4E33-8698-735266931E4D.jpeg
 
Is dat Brian links ?
 
Gekke side chest bro. Als je benen van voor en achter nog iets dikker worden ben je echt killer
 
Vastus medialis verbeteren als je weer wedstrijd wilt doen. kan ook genetisch zijn btw
 
Zei je nou benen voor haha

Bekijk bijlage 573797

Ja. In je vorige post in de most muscular lijken je benen best shallow. Je hebt een goede sweep maar vrij weinig adductor. Dat is wat je been echt dik maakt van alle kanten en hoeken.

En misschien ook een beetje conditionering… als je nog wat scherper komt lijken je benen waarschijnlijk nog dikker.

Maar dat is allemaal slechts mijn ongevraagde mening.

Je upper body van de voorkant is echt top. Arms, chest, delts… pff.
 
Ja. In je vorige post in de most muscular lijken je benen best shallow. Je hebt een goede sweep maar vrij weinig adductor. Dat is wat je been echt dik maakt van alle kanten en hoeken.

En misschien ook een beetje conditionering… als je nog wat scherper komt lijken je benen waarschijnlijk nog dikker.

Maar dat is allemaal slechts mijn ongevraagde mening.

Je upper body van de voorkant is echt top. Arms, chest, delts… pff.

jaa, kreeg juist veel commentaar over me benen haha.

me hamstrings mogen wel wat meer aandacht krijgen, daar ga ik de komende tijd ook zeker aan werken.
 
Gekke side chest bro. Als je benen van voor en achter nog iets dikker worden ben je echt killer
Van voor waren zijn benen juist het dikst van de gehele line-up.
 
Ja. In je vorige post in de most muscular lijken je benen best shallow. Je hebt een goede sweep maar vrij weinig adductor. Dat is wat je been echt dik maakt van alle kanten en hoeken.

En misschien ook een beetje conditionering… als je nog wat scherper komt lijken je benen waarschijnlijk nog dikker.

Maar dat is allemaal slechts mijn ongevraagde mening.

Je upper body van de voorkant is echt top. Arms, chest, delts… pff.
Adductor en achterkant kan idd wel stuk dikker
 
Back
Naar boven