XXL Nutrition

Kastnation 2020

Waar denk jij dat het fout ligt? Ik voel niet meer dat ik on ben ik denk als ik mijn receptoren netjes omschoon dat ik dan wel eruit knal want dit is waardeloos en waar heb ik eerder de schuld aangegeven kreeg hier alleen maar commentaar op voeding...

Geen idee, het zal vast niet iets te maken hebben met je voeding. Misschien komt het doordat de gear was ingekapseld en uiteindelijk niet volledig werd opgenomen door je lichaam welke antistoffen aan ging maken waardoor het werd afgestoot.

Geen idee, het zal vast niet iets te maken hebben met je voeding. Misschien komt het doordat de gear was ingekapseld en uiteindelijk niet volledig werd opgenomen door je lichaam welke antistoffen aan ging maken waardoor het werd afgestoot.
is gewoon dit :D

Not entirely certain; denk je niet dat net als met totaal werkvolume de hoeveelheid nodig om te gainen een stuk hoger ligt dan de hoeveelheid nodig om te onderhouden?

Daarnaast dacht ik ooit gelezen te hebben dat langdurig hoog doseren myostatine upreguleert, maar die weet ik niet meer zeker
denk dat je myo sowieso een limiet heeft hoe meer je gaint hoe dichter bij het limiet je gaat zitten hoe langzamer je nieuwe spiermassa gaat winnen, maar als je blast en cruised ga je steeds blijven hangen op dezelfde plek of je moet 2 maanden per jaar cruisen ofzo na elkaar en de rest van het jaar blasten.
maar 8 weken blast dan een cruise blijf je een jojo effect hebben.
(is year round blasten gezond? nope maar wil je een freaky fysiek ga je sowieso niet gezond zijn)

denk dat je myo sowieso een limiet heeft hoe meer je gaint hoe dichter bij het limiet je gaat zitten hoe langzamer je nieuwe spiermassa gaat winnen, maar als je blast en cruised ga je steeds blijven hangen op dezelfde plek of je moet 2 maanden per jaar cruisen ofzo na elkaar en de rest van het jaar blasten.
(is year round blasten gezond? nope maar wil je een freaky fysiek ga je sowieso niet gezond zijn)

En dan alleen wisselen van compounds elke x aantal weken?

90-95kg is imo nog verre van een freaky fysiek rond de 1.80m. Dus volgens jouw redenatie heeft hij dan een sterk actief myostatine systeem o.i.d.?

Verder ken ik genoeg blast/cruisers die aardig freaky fysieken hebben. (110+kg)

Tot op zekere hoogte helemaal mee eens. Ik hou zelf m'n voeding "clean" ( bro-foods haha, omdat m'n lichaam rijst en kip nou eenmaal easy verteert en ik niet met een bloated pens rond loop ) tot zolang het kan. Meestal is dat tot ongeveer 4500 kcal. Daarna lukt 't me gewoon niet en heb ik geen tijd om er extra meals in te gooien dus dan komt er bijvoorbeeld chocolademelk post workout enzo in.
Kreeg van mijn pa toen ik mijn eerste kuur deed twee doosjes chocolade melk ^^

moest om 100 plus vast te houden toch meer richting de 300 -350 gaan zitten, persoonlijk vind ik het jaar rond on ,niet prettig zou het dus ook niet aanraden maar ieder zijn meug. edit test was underdosed , zal eerder 200 mg werkelijk zijn geweest

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
moest om 100 plus vast te houden toch meer richting de 300 -350 gaan zitten, persoonlijk vind ik het jaar rond on ,niet prettig zou het dus ook niet aanraden maar ieder zijn meug

Volgens de meesten is dit dan geen cruise meer hier..... als ik het hier moet geloven kan je al alles vasthouden met 125 mg pw of een nakuur met paar pilletjes nolva clomid als je off gaat

Volgens de meesten is dit dan geen cruise meer hier..... als ik het hier moet geloven kan je al alles vasthouden met 125 mg pw of een nakuur met paar pilletjes nolva clomid als je off gaat
was underdosed test tough teminste mijn vermoeden

Ik hou in een cruise gemakkelijk 105kg aan op 150mg sust elke 7 dagen, 10-12 weken.

Velen onderschatten de drive die je krijgt van hogere doseringen wat dus betekent dat je veel meer motivatie hebt in de gym, dit ga je echt terug zien in je trainingen, of liever gezegd; als je cruist mis je deze drive vaak en is het ook psychologisch een spelletje, aangezien we allemaal veronderstellen dat we toch geen gains gaan maken op die 125-150 cruise dosering, dus trainen we er ook niet naar.

Daar heb je groot gelijk in.

en toch heeft off gaan mijn drive ook goed gedaan , noem het naald moeiheid of whatever

• Like
Waarderingen: Vonk
en toch heeft off gaan mijn drive ook goed gedaan , noem het naald moeiheid of whatever

Erg herkenbaar hoor.. Soms sta ik in de keuken met mijn setup aan vials, naaldjes etc. en dan denk ik; is dit nu wat er van mijn leven geworden is :roflol:

Op 125/150 mg houd je gemakkelijk vast inderdaad. Het feit is dat de gemiddelde doseringen de laatste jaren belachelijk zijn opgeschroeft waardoor een normaal kuurtje boven de 1/1,5 gram ligt en een cruise op 300.

Doel van een cruise is oorsponkelijk om je lichaam rust te geven en te laten herstellen voor zover het kan, dat gebeurt niet helemaal op 250 aangezien dit eigenlijk gewoon kuren is. 1 ml klinkt voor sommige weinig, maar 250mg testosteron is héél veel voor een menselijk lichaam, zeker als je weet dat een man gemiddeld 35mg per week aan maakt.

Op 125/150 mg houd je gemakkelijk vast inderdaad. Het feit is dat de gemiddelde doseringen de laatste jaren belachelijk zijn opgeschroeft waardoor een normaal kuurtje boven de 1/1,5 gram ligt en een cruise op 300.

Doel van een cruise is oorsponkelijk om je lichaam rust te geven en te laten herstellen voor zover het kan, dat gebeurt niet helemaal op 250 aangezien dit eigenlijk gewoon kuren is. 1 ml klinkt voor sommige weinig, maar 250mg testosteron is héél veel voor een menselijk lichaam, zeker als je weet dat een man gemiddeld 35mg per week aan maakt.
of cruises werkelijk 400 zijn valt te betwisten i.e ugl

Dit is ook eerste keer voor mij dat ik zo hoog doseer normaal zit rond de gram 1,2

Moet eerlijk zijn veel geschommeld in doseringen laatste tijd compounds gewisseld etc etc veel lopen rommelen dus

90-95kg is imo nog verre van een freaky fysiek rond de 1.80m. Dus volgens jouw redenatie heeft hij dan een sterk actief myostatine systeem o.i.d.?

Verder ken ik genoeg blast/cruisers die aardig freaky fysieken hebben. (110+kg)
nee is door zijn voeding en bro split

Ik hou in een cruise gemakkelijk 105kg aan op 150mg sust elke 7 dagen, 10-12 weken.

Velen onderschatten de drive die je krijgt van hogere doseringen wat dus betekent dat je veel meer motivatie hebt in de gym, dit ga je echt terug zien in je trainingen, of liever gezegd; als je cruist mis je deze drive vaak en is het ook psychologisch een spelletje, aangezien we allemaal veronderstellen dat we toch geen gains gaan maken op die 125-150 cruise dosering, dus trainen we er ook niet naar.
Zit ook gh bij toch? Beetje gh en 125-150 test zou je zeker voldoende moeten kunnen vast houden.

Al zeker op 90kg.

Over de drive ben ik het zeker eens, is ook erg herkenbaar

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven