Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
Dat mensen te weinig kunnen eten snap ik echt niet. Als ik even mijn kcal niet ga tellen dan tik ik zo 6000kcal clean aan.

Ik ook hoor, ik kan de hele dag door eten.... maar doordat ik in het verleden dik ben geweest ben heb ik er heel veel moeite mee als ik zie dat ik aankom zeker rond buikgedeelte als ik aan het bulken ben en ik voel me daar niet goed bij gaat de switch heel snel terug ik moet hier echt wat aan doen. En ja dan komt gelijk de t3 etc etc de hoek om ik heb altijd nog het gevoel dat ik dik ben.

Pfff kracht zat er dik in vandaag week 1 cruise 300mg.

borst/schouders getraind

Incline dumbel press 4x10x50/50
Dumbel press 4x10x60/60
Incline smith machine 4x10x100kg
Fly machine 4x10x110kg.

Shoulder dumbel press 4x10x40/40
Barbel shoulder press 4x10x60kg
Dumbel side raise 4x12x12/12

Je zou toch gaan cruisen op 150 test met wat hcg. 300 test is geen fucking cruise. Daar zou je zelfs nog op kunnen gainen

Zoveelste verandering van zijn ‘plan’.

wist die het maar wat die deed :p Col_Inc veranderd steeds

Hoezo zou je dan nog hoger moeten cruisen als je nu cruist op 300
Vind 300 geen gekke dosering

ik ook niet maar volgens sommige hier is dat een ''kuur''

ben benieuwd op hoeveel mensen cruisen die 100+ wegen bij 1,78m geloof niet dat 150mg voldoende is om dat vast te houden.

Hoezo zou je dan nog hoger moeten cruisen als je nu cruist op 300
Vind 300 geen gekke dosering

omdat hij zegt massa te verliezen op 150mg test, wat al zo n 3x zoveel is als een man kan aanmaken per week.

hoe meer massa je hebt hoe meer je uiteindelijk nodig zal hebben voor behoud toch, de pro s zullen wel iets meer nodig hebben met zo n pak massa

heb ik dat gezegd? ik voelde me niet goed op 150mg heb nooit gezegd dat ik gains inleverde bleef altijd nog op 90kg hangen.

omdat hij zegt massa te verliezen op 150mg test, wat al zo n 3x zoveel is als een man kan aanmaken per week.

hoe meer massa je hebt hoe meer je uiteindelijk nodig zal hebben voor behoud toch, de pro s zullen wel iets meer nodig hebben met zo n pak massa

Pros cruisen niet zoals ons, veranderen alleen compounds

En als ze cruisen houd het in dat ze dosis verlagen maar die cruisen echt niet op test only maar dit weet ik uiteraard niet 1000% zeker

als men blijft hangen is je voeding gewoon niet goed :trollface: of naar denken om je reptoren eens op te schonen ;)

tja je kan zeggen wat je wilt ik ben zelf ook teleurgesteld in mijn vorige kuur.... weet nog steeds niet waar het aan lag. hoor hier iedereen roepen voeding dus zal het wel daaraan liggen en neem ik dat aan.

februari 1e kuur 2018 gedaan van de 84/85 naar 91kg gegaan en vervolgens 2e kuur 2018 wat echt totaal niks gedaan heeft.

ik ook niet maar volgens sommige hier is dat een ''kuur''

ben benieuwd op hoeveel mensen cruisen die 100+ wegen bij 1,78m geloof niet dat 150mg voldoende is om dat vast te houden.

Met 't grote verschil dat jij geen 100 + bent maar 90 kg bij 10+ procent. Dat je op 300 mg cruised moet je natuurlijk helemaal zelf weten maar lul er dan niet zo dom omheen alsof je de adviezen aanneemt en zeg gewoon dat je toch doet wat je zelf wilt, wat ook je goed recht is.

maargoed mij maakt het verder niks uit he, is niet dat ik je probeer te kutten ofz dus doe waar jij je goed bij voelt

Terug
Naar boven