Als je voeding shit is dan doet gear ook niet veel daar ben ik op de hoogte van.
Wat heb je sinds je hiervan op de hoogte bent gesteld, gedaan en of veranderd? Hoe gaan de gains nu dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je voeding shit is dan doet gear ook niet veel daar ben ik op de hoogte van.
Wat heb je sinds je hiervan op de hoogte bent gesteld, gedaan en of veranderd? Hoe gaan de gains nu dan?
Me dealer heeft me netjes terugbetaald ik hou het hierbij
Me dealer heeft me netjes terugbetaald ik hou het hierbij
ik ken hem zelf redelijk goed en hij zal niet bewust zijn van zijn slechte hgh, bij mij heeft deze man tot op heden altijd alles netjes opgelostDat is dan netjes opgelost van hem, mag ook gezegd worden![]()
ik ken hem zelf redelijk goed en hij zal niet bewust zijn van zijn slechte hgh, bij mij heeft deze man tot op heden altijd alles netjes opgelost
Je zegt dat je verwachtingen te hoog waren, wat waren die dan?
Ik zou ook hoge verwachtingen hebben hoor![]()
Zou toch kinderspel moeten geweest zijn imo.Dacht doseer dit keer stuk meer dacht wel nog een 5 kg te winnen wou die 95 kg aantikken
Zou toch kinderspel moeten geweest zijn imo.
Hoop echt dat je je voeding goed onder de loep neemt, je zal er veel meer uit halen
Yup ik ga het even goed onder de loep nemen en kijken waar ik het fout doe, merk weinig van de aas receptoren even opschonen en wanneer ik dan een blast inlas knalt die er goed in hopelijk.