Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
H
Wat heb je sinds je hiervan op de hoogte bent gesteld, gedaan en of veranderd? Hoe gaan de gains nu dan?

Heb 3 maande lang alles netjes bijgehouden ik weet wat ik ong eet maar echt precies calculeren doe ik niet ben op t momenteel 90 kg wel stuk droger minder vocht

Gebruik zelf fatsecret om alles bij te houden
Is echt top en werkje van niks!

Me dealer heeft me netjes terugbetaald ik hou het hierbij

Tja iedereen moet achter zijn eigen zooi aan gaan maar ik pik t niet

ik handel persoonlijk niet met inet bronnen , heb irl meerdere contacten heb ik het vermoeden dat het spul niet deugt kijk ik verder, maak er trouwens ook zaak van mijn vrienden op de hoogte te brengen van mijn vermoedens.
gewoon pakken waar het het hardste pijn doet

Maar als jouw source dit ook gewoon ergens afneemt dan moet hij ook maar hopen dat zijn source te vertrouwen is. Of nam je rechtstreeks af bij degene die ze “maakt”?

Nee hij zei dat hij er achteraan zou gaan en zelf zou laten testen maar omdat iedereen dit zegt weet je niet wie lult en wie niet

Btw me aas is gewoon real die ik zet

Ik denk dat het voor mij het verstandigst is om gewoon de komende 10 weken te gaan cruisen ben nu al 11 weken on en daarna weer kijken voor een blast voel/merk weinig van de aas nu ik al sinds eind januari on ben eerste blast ging prima +6 kg 5 kg aan overgehouden aan het einde van me cruise toen weer een blast gedaan wat teleurstellend was ik denk dat ik voorlopig het beste kan gaan cruisen de komende 10 weken en alles op een rijtje zetten (voeding) misschien eventueel op zoek gaan naar een nieuwe goeie HGH bron (genitropin pfizer pen) aan het einde van me cruise even bloed laten prikken voor lever waarde etc etc

Zo heeft het er tot nu toe uitgezien

10 weken blast +6 kg 5 kg overgehouden
600 Test-e
500 Tren-e
1/4 50 mg oxy

Toen cruise van 6 weken op 250 mg test-e

Blast: 7 weken
750 test-e
600 tren-e
400 mast-e

Gelijk erachteraan twijfelde aan gear maar blijkbaar waren me verwachtingen gewoon te hoog:
Nu
1000 Sust
600 deca
400 mast na 3 weken was die eruit van de test tren blast opgemaakt
100 mg Oxy

En nu zit ik op het moment dat ik weinig merk voel volgens velen ligt dit hier aan me voeding (zou best kunnen) maar voorheen vaker gekuurd en nooit zo gevoeld net als dat ik me nu voel.

5 maanden lang neppe hgh lopen spuiten 2x per dag 5 iu totaal uiteindelijk labtest laten doen bleek er 0,0 gh in te zitten dus die heb ik eruit gehaald vanaf zondag niet meer gezet was begonnen week 14 2018 nu week 33 2018 hgh volledig eruit.

Ben op het punt gekomen dat ik de aas niet meer voel of merk dus denk dat als ik de komende tijd gewoon cruise en dan weer een blast erin gooi dat die er wel in klapt (was ook me eerst blast/cruise/blast) dus wist ook niet wat ik echt kon verwachten.

ik ken hem zelf redelijk goed en hij zal niet bewust zijn van zijn slechte hgh, bij mij heeft deze man tot op heden altijd alles netjes opgelost

Bij mij heeft die het ook gewoon netjes opgelost zwarte flipp off werkte gewoon netjes bij mij totdat ik groen kreeg man maja die flipp offs die zeggen ook niks....

Je zegt dat je verwachtingen te hoog waren, wat waren die dan?

Ik zou ook hoge verwachtingen hebben hoor :P

Zou toch kinderspel moeten geweest zijn imo.

Hoop echt dat je je voeding goed onder de loep neemt, je zal er veel meer uit halen

Yup ik ga het even goed onder de loep nemen en kijken waar ik het fout doe, merk weinig van de aas receptoren even opschonen en wanneer ik dan een blast inlas knalt die er goed in hopelijk.

Yup ik ga het even goed onder de loep nemen en kijken waar ik het fout doe, merk weinig van de aas receptoren even opschonen en wanneer ik dan een blast inlas knalt die er goed in hopelijk.

tolerantie of je gear of je voeding of een combinatie van alles of 1 van de 2 haha succes

Dankje, maar normaal voel ik wel dat ik echt on ben dit keer niet echt misschien omdat ik 6maanden on ben dat ik het gevoel van off zijn ben vergeten haha

tolerantie heet dat. je lichaam gaat wennen aan een bepaalde dosis in je lichaam, en er is dan een hogere dosis nodig of een tijd van onthouding

Terug
Naar boven