MuscleMeat

Kastnation 2020

stuk frustratie , als je maandenlang gewoon bac water injecteert zonder wat werkzaams erin dan krijg je dit . en eerlijk is @Col_inc een beetje een verstrooide brofessor :)Ben de draad ook weleens kwijt met hem

• Topic Starter Topic Starter
Haha brofessor :D ik snap het tuurlijk maar ik ben bijna 100% zeker van alles wat ik heb is real mijn vriend heeft serumtest al laten doen op dezelfde ug en hg die ik op dit moment gebruik. Ik maak me er dit keer niet zo druk om.

Haha brofessor :D ik snap het tuurlijk maar ik ben bijna 100% zeker van alles wat ik heb is real mijn vriend heeft serumtest al laten doen op dezelfde ug en hg die ik op dit moment gebruik. Ik maak me er dit keer niet zo druk om.

Het is allemaal wel tof om je log te lezen. Je bent soms nogal impulsief/naïef maar tegelijk ben je ook heel eerlijk over wat je doet, dus dat siert je wel. Hopelijk heb je wel een plan op iets langere termijn want zoals je log nu gaat heb ik de indruk dat je binnen 6 maanden geen stap verder staat qua fysiek.

- Wat zijn nu je plannen de komende maanden. Eerst nog verder cruisen en dan een blast: cutten of bulken?

- Wat zijn je fysieke stats op dit moment: gewicht en vp?

denk dat we hem allemaal gunnen om de gorilla te zijn die hij wil zijn ^^ Maar je hebt wel een punt @Tr3nbolon3

denk dat we hem allemaal gunnen om de gorilla te zijn die hij wil zijn ^^ Maar je hebt wel een punt @Tr3nbolon3

Het is allemaal vermakelijk om te lezen maar zelf zou ik het doodzonde vinden om er zoveel €€€€€€ aan te spenderen en er niet alles aan te doen om dan ook degelijke gains te maken. Hij doet maar wat hij wil uiteraard :P

Het is allemaal vermakelijk om te lezen maar zelf zou ik het doodzonde vinden om er zoveel €€€€€€ aan te spenderen en er niet alles aan te doen om dan ook degelijke gains te maken. Hij doet maar wat hij wil uiteraard :P
heb die gedachte zelf ook , ik voelde het wel toen zijn gh slecht/nep gewoon zonde

Dit dus. Het is toch eeuwig zonde om te zien dat sinds april, de start van het log, z'n stats nog niks verandert zijn ondanks de toch voor z'n stats flinke dosissen. Ik ken 'm verder niet persoonlijk maar dat gun je toch ook iemand weer niet.

Mijn plan voor de komende jaren is sowieso blasten/cruisen ben sowieso de komende 10 weken nog aan het cruisen. HGH komende 1/2 jaar sowieso 4iu begin ik mee misschien dat ik het in de toekomst verhoog.Slin laat ik meelopen 4 weken on 4 weken off op 10iu alleen op trainingsdagen, nooit eerder echt slin gebruikt miss max 2weken.

Mijn stats zijn op dit moment 1,78 90kg op 12% wil tot volgend jaar zomer cleanbulken doel is om de 98/100 kg aan te tikken voor de zomer en dan net voor de zomer een cut.

Tot nu toe alleen AAS gebruikt en hopelijk nu ik aan de GH en SLIN ga dat het een stuk harder zal gaan.

Op de AAs alleen moet die 100 kg wel te halen zijn , natty zelfs nog

onzin dat het natty haalbaar is om 100kg te wegen op 1m78.
Tuurlijk met een hoog vp is dat zeker mogelijk maar als we het over bodybuilding hebben dan moet het niet veel boven de 12% zitten en dat is echt niet natty te doen tenzij je supergenen hebt

onzin dat het natty haalbaar is om 100kg te wegen op 1m78.
Tuurlijk met een hoog vp is dat zeker mogelijk maar als we het over bodybuilding hebben dan moet het niet veel boven de 12% zitten en dat is echt niet natty te doen tenzij je supergenen hebt
met genoeg tijd is het haalbaar

je mag die mening hebben , ik weet dat het kan maar dat de realiteit is dat veel naar de AAs grijpen voor ze voorbij de 85kg zijn . en op 1.78 en laten we zeggen goed trainen , goeie voeding en pak en beet een jaar of 15 is het haalbaar . 20 kg aan spiermassa over een periode van een 15 tot 20 jaar moet haalbaar zijn . waarvan je waarschijnlijk je eerste 10 kilo in de eerste 3 jaar pakt

je mag die mening hebben , ik weet dat het kan maar dat de realiteit is dat veel naar de AAs grijpen voor ze voorbij de 85kg zijn . en op 1.78 en laten we zeggen goed trainen , goeie voeding en pak en beet een jaar of 15 is het haalbaar . 20 kg aan spiermassa over een periode van een 15 tot 20 jaar moet haalbaar zijn . waarvan je waarschijnlijk je eerste 10 kilo in de eerste 3 jaar pakt
Na 4-5 jaar gaat de input (tijd, voeding, opofferingen,...) zo groot zijn en de output zo laag dat het het niet waard lijkt. Weinig gains met heeel veel inzet en opoffering, niet mis mee natuurlijk, maar als je toch naar een fysiek streeft die je never gaat halen is het wat tijdverspilling.

Na 4-5 jaar deftig trainen zou je toch wel de 85kg voorbij mogen zijn als je 1m78-1m80 bent. Mooie stats om te starten met kuren dan imo

Na 4-5 jaar gaat de input (tijd, voeding, opofferingen,...) zo groot zijn en de output zo laag dat het het niet waard lijkt. Weinig gains met heeel veel inzet en opoffering, niet mis mee natuurlijk, maar als je toch naar een fysiek streeft die je never gaat halen is het wat tijdverspilling.

Na 4-5 jaar deftig trainen zou je toch wel de 85kg voorbij mogen zijn als je 1m78-1m80 bent. Mooie stats om te starten met kuren dan imo
dat bij een 170-180 je max onder 100 kg zal liggen acht vrij klein , maar meer als een valide punt wat je aanhaalt over effort vs resultaten

dat bij een 170-180 je max onder 100 kg zal liggen acht vrij klein , maar meer als een valide punt wat je aanhaalt over effort vs resultaten

Verder ben je wel goed toch? 1.80 bij 100 en een acceptabel VP is al buff, 1.70 en 100 kg is enorm. Dat haalt de gemiddelde gast al niet die kuurt, laat staan dat het natty kan.

hoeveel van die gasten heeft het hele pakket ook op orde dan ?
Geloof het of niet er zullen beslist genoeg natty's zijn die de 100 kilo halen bij een redelijk vp.
Of trainen het jaar rond en maar een halve kilo of nog minder gainen leuk of motiverend is , is een heel ander verhaal .
ik kon zelf ook niet het geduld op brengen ben ook vroeger on gegaan als wenselijk of optimaal is ......maar wil niet zeggen dat 100kg niet haalbaar is bij een lengte van pakweg 1.75 -1.80

1,75/1,80 en 100kg..... onder 10% weet niet bro klinkt wel heel onreallistich bedoel er zijn genoeg bodybuilders die op dat niveau/stats wedstrijden doen kijk bijvoorbeeld naar jaco de bruyn 99kg op 5/6% ik geloof niet dat dat natty haalbaar is.

1,75/1,80 en 100kg..... onder 10% weet niet bro klinkt wel heel onreallistich bedoel er zijn genoeg bodybuilders die op dat niveau/stats wedstrijden doen kijk bijvoorbeeld naar jaco de bruyn 99kg op 5/6% ik geloof niet dat dat natty haalbaar is.
ik weet niet of 5 a 6 procent de strekking van een acceptabel vp , het podium verhaal is voor lui die zich competitief bezig houden . maar 12 @ 15 procent @100kg zou haalbaar moeten zijn

Tuurlijk 12/15% is een heel ander verhaal ben ik met je eens.

Terug
Naar boven