XXL Nutrition

Kastnation 2020

Tuurlijk is hij niet natty dat weet iedereen dus waarom zeg je het 4x?
Desalniettemin kan dat schema / richtlijn wel kloppen.

1.72m 80-85kg. @ 5% is zogenaamd 'elite natural bodybuilder'.
Misschien als je supergenen hebt etc. etc. etc,. maar dan is het al geen richtlijn meer.
Gewoon bullshittabelletje, sowieso 5% is al moelijk genoeg natty.

• Topic Starter Topic Starter
Heel basic dus. Interessanter vind ik hoe je meals eruit zien. Daar schort(te) het nogal aan eerst toch.

voeding is clean elke maaltijd bevat 30/35 gram eiwit ong. 4000/4200 calorie dagelijks maar merk nu echt dat ik extreem veel honger heb miss door de GH zou dit kunnen na 3 dagen al?

4iu HGH.

10iu SLIN.

6:20 2iu HGH

6:40 5iu SLIN

6:45 MEAL 1

9:45 MEAL 2

12:15 MEAL 3

14:45 MEAL 4

16:50 2iu HGH

17:10 5iu SLIN 10GR CREATINE

17:15 MEAL 5

18:00 PRE-WORKOUT

18:30 TRAINING 40-50GR DEXTROSE/EAA’S DRINKEN.

20:30 MEAL 6

22:00 MEAL 7

Dit is hoe mijn schema er uit ziet.

Ik ben totaal geen ervaringsdeskundige, maar is het niet effectiever om je slin pre- en post workout te nemen? Dit zag ik in de log van Pleister voorbij komen tijdens zijn Milos begeleiding.

ja sowieso maar kijk ik ga best vroeg naar bed soms lig ik 9/10 uur al in bed en dan is de kans groot op een hypo / in coma raken vandaar de voorkeur voor ochtend maar ik ga vanv als post workout ook zetten. ligt er maar net aan hoe me trainingen lopen omdat ik gister niet getraind heb zet ik s'ochtends niet vandaag bijvoorbeeld maar morgen ochtend zet ik dan wel weer bij het opstaan.

voeding is clean elke maaltijd bevat 30/35 gram eiwit ong. 4000/4200 calorie dagelijks maar merk nu echt dat ik extreem veel honger heb miss door de GH zou dit kunnen na 3 dagen al?

Ik heb van HGH nog nooit honger gekregen. Van Slin wel.

Ben nog altijd benieuwd naar je voeding :)

slin zaterdag voor het eerst gezet ga nu 4 volle weken aanhouden, gisteren niet getraind niet gezet dus.

1. Tavi Castro is een Fake Natty. Om zijn eigen stats (en die van alle MuscleMania pros) te verantwoorden is deze sheet opgemaakt.
2. Tavi is een Fake Natty.
3. Tavi is 100% fake natty.
4. Volgens mij had ik het nog niet gemeld, maar Tavi is een fake natty. Wist je dit al?
shittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt, toen ik dit las heb ik al zijn posters van mijn tienerkamer afgehaald en ben ik ze stampvoetend gaan weggooien ,mijn vrouw heeft mij moeten kalmeren .
@Col_inc kijk je wel uit met die insuline ? en get on with it

ja sowieso heb al paar keer opkomende hypo gehad maak die fout niet weer:D

Man man man... dan moet ik wel enorme kut genen hebben als ik dit zo lees of iets grandioos fout doen.

Met die stats die ik hier voorbij zie komen kan je gewoon op het EK meedoen, natty :eek:

T3/T4 Wel of niet toevoegen?

Ik ben heel erg aan het twijfelen om T3/T4 toe te voegen aan mijn kuur i.v.m. verminderde werking van het schildklier.

Voor de verminderderde werking van de schildklier:
T3 25-50 per dag of 100-200 MCG t4 per dag.
Het wordt laatste tijd gebruikelijker om t4 te nemen
(voor onderbouwing zie andere thread)
efficienter maken van HGH!!

Er is zoveel over te lezen maar toch heb ik mijn twijfels of dit wel een toegevoegde waarde zal hebben. T3/T4 betekend verhoogde metabolisme dus neem ik aan dat je alleen maar meer moet gaan eten om dit te compenseren. In de cut begrijp ik het zou het zijn voordelen hebben natuurlijk.

ben vanaf zaterdag al bezig met 4iu GH / 10iu Slin en gaat prima tot nu toe.

Laatst bewerkt:
welke onderbouwing is er dat hgh beter werkt met t3 t4

prik bloed op t3 is die verminderd pak onderhoudsdosis te is die prima slik je niks.

Update: 5e dag 2iu ochtend 2iu eind middag GH / 5iu pre 5iu post workout Slin.

Honger gevoel is echt extreem, elke keer eet ik me vol maar na een halfuur/uur barst ik weer van de honger echt niet normaal. en dit de hele dag door elke keer dat ik gegeten heb.

Laatst bewerkt:
Update: 5e dag 2iu ochtend 2iu eind middag GH / 5iu pre 5iu post workout Slin.

Honger gevoel is echt extreem, elke keer eet ik me vol maar na een halfuur/uur barst ik weer van de honger echt niet normaal. en dit de hele dag door elke keer dat ik gegeten heb.
mischien eet je dat deze keer wel genoeg whaha ;)

elke keer als ik gegeten heb man kan toch niet ik eet 45min later honger gevoel ik eet gewoon tot dat ik vol zit.. dan ook nog.

en eet sowieso 5x maaltijd per dag.

elke keer als ik gegeten heb man kan toch niet ik eet 45min later honger gevoel ik eet gewoon tot dat ik vol zit.. dan ook nog.

en eet sowieso 5x maaltijd per dag.

In je schema staan er 7 van 30 a 35 gram eiwit per keer? Dus als je er 5 eet krijg je een keer 150 tot max 175 gram eiwit binnen?

is dit een serieuze vraag? 5meals 2 tussendoortjes shake 2x per dag naast meal noem dat niet eens een tussendoortje maar ja elke maaltijd bevat 30/35gram eiwit makkelijk zonder enige twijfel. handje walnoten etc etc

als ik voor het slapen 500gram kwark naar binnen werk noem jij dat een maaltijd of een tussendoortje?

is dit een serieuze vraag? 5meals 2 tussendoortjes shake 2x per dag naast meal noem dat niet eens een tussendoortje maar ja elke maaltijd bevat 30/35gram eiwit makkelijk zonder enige twijfel. handje walnoten etc etc

als ik voor het slapen 500gram kwark naar binnen werk noem jij dat een maaltijd of een tussendoortje?
this not a meal its a snack !!!!!! right babe

Terug
Naar boven