Fitness Seller

Kastnation 2020

Is ongetwijfeld haalbaar, maar zeker niet voor iedereen. Ligt ook aan hoe je frame gebouwd is, ene persoon is van nature al wat zwaarder of breder gebouwd.

Heb vroeger wel is opgezocht wat natty haalbaar is en op mijn lengte 1.72 was dat 90 kilo 15% dit natty bereiken is waarsch verschrikkelijk moeilijk en duurt ook veels te lang.

Ik kwam tot 95 kilo op aas only
En om boven de 100 kilo te komen gebruikte ik hgh en aas.

Insuline heb ik niet gebruikt mijn vriendin is hier erg op tegen maar zodra ik vast blijf hangen op gewicht een lange tijd zal ik er toch aan gaan.

Denk dat het voor iedereen anders is. Als jouw doel 100 kilo+ is en je wilt het snel bereiken zal je gewoon aas moeten gebruiken en het liefst hgh insuline.

ik weet niet of 5 a 6 procent de strekking van een acceptabel vp , het podium verhaal is voor lui die zich competitief bezig houden . maar 12 @ 15 procent @100kg zou haalbaar moeten zijn

Voor iemand onder de 1.80 is dit alleen haalbaar voor de genetische elite die alle tijd van de wereld hebben. En dan nog zijn er wel heel erg veel omstandigheden die perfect bij dit doel moeten aansluiten wil je überhaupt in de buurt komen van deze stats.

Laatst bewerkt:
Zie pic voor male psysique chart.. Rood en donker rood rechts 2 kolommen zijn unatural en elite unaturel. Metingen op 5%bf

20180923_235149.jpg

• Topic Starter Topic Starter
180 cm 95kg 5% zou wel heel netjes zijn dan.

3e dag aan de GH 4iu per dag. Vanv even rug/bicep knallen. Slin wissel ik af tussen ochtend/na het trainen, 5iu voor 5iu na training en anders 5iu ochtend 5iu voor trainen ligt eraan of ik de dag ervoor getraind heb ofniet.

ik zeik het niet af , ken het hele excel sheetje niet .

Wat een gezellige log :popcorn2:.

Onderbouw jullie mening dan ook ipv alles af te zeiken?

1. Tavi Castro is een Fake Natty. Om zijn eigen stats (en die van alle MuscleMania pros) te verantwoorden is deze sheet opgemaakt.
2. Tavi is een Fake Natty.
3. Tavi is 100% fake natty.
4. Volgens mij had ik het nog niet gemeld, maar Tavi is een fake natty. Wist je dit al?

Dat weten we allemaal toch al?

1. Tavi Castro is een Fake Natty. Om zijn eigen stats (en die van alle MuscleMania pros) te verantwoorden is deze sheet opgemaakt.
2. Tavi is een Fake Natty.
3. Tavi is 100% fake natty.
4. Volgens mij had ik het nog niet gemeld, maar Tavi is een fake natty. Wist je dit al?
Tuurlijk is hij niet natty dat weet iedereen dus waarom zeg je het 4x?
Desalniettemin kan dat schema / richtlijn wel kloppen.

4iu HGH.

10iu SLIN.

6:20 2iu HGH

6:40 5iu SLIN

6:45 MEAL 1

9:45 MEAL 2

12:15 MEAL 3

14:45 MEAL 4

16:50 2iu HGH

17:10 5iu SLIN 10GR CREATINE

17:15 MEAL 5

18:00 PRE-WORKOUT

18:30 TRAINING 40-50GR DEXTROSE/EAA’S DRINKEN.

20:30 MEAL 6

22:00 MEAL 7

Dit is hoe mijn schema er uit ziet.

Ziet er goed uit man heb je begeleiding nu of zelf opgesteld?

Tuurlijk is hij niet natty dat weet iedereen dus waarom zeg je het 4x?
Desalniettemin kan dat schema / richtlijn wel kloppen.

Ik geef volgens mij bij punt 1 heel duidelijk aan waarom het schema niet geloofwaardig is. En jij draait nu de hele boel om. Jij dropt een schema, die is opgemaakt door een fake natty om zijn (en de algehele fake natty gemeenschap) geloofwaardigheid hoog te houden. Vervolgens geef ik aan waarom dat schema niet klopt (op jouw eigen verzoek trouwens). En nu zeg je weer: "Desalniettemin kan dat schema / richtlijn wel kloppen.", zonder dat je hierbij ook maar enige onderbouwing toevoegt. Op basis van wat concludeer jij dan dit schema wel een juiste richtlijn is?

4iu HGH.

10iu SLIN.

6:20 2iu HGH

6:40 5iu SLIN

6:45 MEAL 1

9:45 MEAL 2

12:15 MEAL 3

14:45 MEAL 4

16:50 2iu HGH

17:10 5iu SLIN 10GR CREATINE

17:15 MEAL 5

18:00 PRE-WORKOUT

18:30 TRAINING 40-50GR DEXTROSE/EAA’S DRINKEN.

20:30 MEAL 6

22:00 MEAL 7

Dit is hoe mijn schema er uit ziet.

Heel basic dus. Interessanter vind ik hoe je meals eruit zien. Daar schort(te) het nogal aan eerst toch.

Terug
Naar boven