- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jaman echt een teringzooi 8ml haha ben benieuwd hopelijk trekt het weg, zal zondag even glute proberen alleen op 4ml gaat aspireren zo moeilijk![]()
Je quad zijn groter dan 1 plek he je hebt een vrij groot oppervlakte dus even ander plekje vinden in je boven been
haha ik ga het proberen maar ik weet wel hoe dat gaat lig ik straks nokkiealtijd angst voor naalden gehad omvallen en weer staan letterlijk.
Dat kan wel gewoon? Niet dat het erger word ofzo? Ik heb het gister inderdaad iets ernaast gezet en dat ging gewoon goed.
we gaan gewooon door heb er veel voor over en ja dat paar keer flauwvallen ja was niet fijn maja we gaan door.Je at te weinig, 70kg bij 1m75 is weinig. Zou dan zelf nog niet overwegen om aan roids te beginnen maar elk z'n keuzeEven eens een andere vraag?
Iemand ervaring met exy’s?
Ik ben er mee begonnen, direct mijn 4de week ingaan.
1. Eetstoornis gehad ( veel honger hebben maar de walg van eten gehad )
2. Heel hard prikkelbaar , snel chagrijnig worden..
3. Elke dag 3Liter water drinken en als een waterval alles er uit gepist.
Nou woog ik 70kilo 1m75.
En ben nog niks bijgekomen
En ja ik weet dat oxy’s vocht ophoud, een vriend van me is met oxy’s only bezig en hij is gewoon op 2 weken opgeblazen als een ballon.. maar ik helaas nog steeds niets..??
Iemand meer info?
And kill me als er mensen dit geen goei spul vinden..
Greatz..
Je at te weinig, 70kg bij 1m75 is weinig. Zou dan zelf nog niet overwegen om aan roids te beginnen maar elk z'n keuze
Hoeveel keer je eet per dag maakt niet zo veel uit, hoeveel calorieen eet je?Mucci; ik eet 4x per dag. Ik kom helaas niks bij.
4x trainen per week, meer kan ik helaas niet door me werk.
Maar op oxy’s alleen groei je toch niet??
Hoeveel keer je eet per dag maakt niet zo veel uit, hoeveel calorieen eet je?
Meer etenHoeveel calorieën , heb ik nog niet echt opgezocht, hierbij kan ik je op de hoogte ouden morgen.
Shake smorgends
Brood ( wat er tussen zit, veranderd altijd per dag)
Smiddags shake
Soms warme maaltijd soms brood.
4uurtje shake
Savonds shake + warme maaltijd of soms brood.
Met die oxy’s
25mg per tab.
Smorgends 1.
Smiddags 1.
Rond 16:00uur 1.
Savonds 1.
Dagen dat ik ga trainen.
1. Smorgends
1 smiddags
1. Voor de training
1. Na de training
1. Savonds
Kracht toename is er wel met dit spul
Maar ik denk om met dit te stoppen met nemen, en iets anders zoeken dan maar??
mijn 1 jarig nichtje eet dat weg, srs.Meer etenmijn 1 jarig nichtje eet dat weg, srs.
Reken je calorieen uit, kom je met die calorieen niet aan, moet je meer eten, simpel.
Hoeveel calorieën , heb ik nog niet echt opgezocht, hierbij kan ik je op de hoogte ouden morgen.
Shake smorgends
Brood ( wat er tussen zit, veranderd altijd per dag)
Smiddags shake
Soms warme maaltijd soms brood.
4uurtje shake
Savonds shake + warme maaltijd of soms brood.
Met die oxy’s
25mg per tab.
Smorgends 1.
Smiddags 1.
Rond 16:00uur 1.
Savonds 1.
Dagen dat ik ga trainen.
1. Smorgends
1 smiddags
1. Voor de training
1. Na de training
1. Savonds
Kracht toename is er wel met dit spul
Maar ik denk om met dit te stoppen met nemen, en iets anders zoeken dan maar??
Eet gewoon grotere porties, 30 gram nootjes bij elke maaltijd die je eet zal al snel wat calorieen boostenZou je mij eens kunnen beschrijven , wat ik juist dan zou kunnen doen?
( welke uren van de dag dat ik nog meer moet eten? )
Weet jij ook wat info over oxy’s??