Fitness Seller

Kastnation 2020

@mucci ik kan je geen karma geven dus je houdt m tegoed van me :D.

Wtf? Je zit aan de oxy? Oxy only zal zowat niks opleveren oxy blaast je inderdaad op maar dat is vooral vocht wat je erna weer zult inleveren. En meer eten maat wat is dat voor een eetschema dat is mijn ontbijt.

Oh ja , het ding is dat het vocht dat “oxy” zou moeten ophouden er niet is..

4weken 3l water per dag en niks ophouden.

De extra kracht is er wel dat oxy geeft.

Dan maar opzoek naar iemand die me een goeie eetschema kan geven om veel bij te kunnen komen, en ook een goeie train schema.. wat iedereen vertel me wat andere dingen..

De 1. Je moet setjes knalle
En de andere gaat van licht naar het zwaarste tot je niet meer je armen kan bewegen..

Bedankt voor de info alvast

• Topic Starter Topic Starter
Dus 10/20 mg nolva tot het is weggetrokken ik dacht eerder gelijk aan de aromasin beginnen wat is t verstandigst, ik heb totaal geen ervaring met gyno grote kans dat het opkomende gyno is??

Oke, super bedankt jongens ik begin morgen gelijk aan de nolvadex 20mg per dag tot dat het weggetrokken is en dan zal ik het onderhouden met aromasin.

Je zou ook 12,5mg aromasin bij kunnen pakken, maar imo beetje overkill.
Tamoxifen heeft namelijk een halfwaardetijd van ~5 dagen dus alvorens plasma levels op effectief niveau zijn kan het even duren. Het zal uiteindelijk sowieso wegtrekken met tamoxifen. Houdt er ook rekening mee dat met dit warme weer je wat meer vocht vasthoudt en dat het ook puffy nipples dus kunnen zijn.

Hmmm je ziet er niks aan, tis echt dat er een balletje achter zit maar dan heb ik het over echt echt echt klein weet niet of het er normaal gesproken hoort te zitten maar kan ook zijn dat ik paranoia word omdat paar mensen om me heen wel gyno hebben gekregen haha

Is het gevoelig/doet het pijn? Jeukt het?

Nee man totaal niet

Dan zou ik niet overhaast zomaar wat pakken. Probeer er niet te veel aan te zitten want dat kan het irriteren.

Mijn advies: houdt het in de gaten en wanneer je zeker weet dat het gegroeid is, dan zou ik het behandelen met 20mg tamoxifen totdat het is weggetrokken.

Het zijn wel gewoon medicijnen die men normaal alleen op recept krijgt. Het zijn geen snoepjes;).

Hahaha jaa ik denk al gauw dat het snoep is dat weten we onderhand maar ik denk dat dat het verstandigst is in de gaten houden, bedankt voor je snelle reactie man ik laat het even hierbij en anders begin ik met 20mg nolva per dag.

Verstandige keuze. Ik zie het wel voorbij komen in je log:).

Update week 6

blijf hangen rond de 92kg

Gister borst/tricep/buik getraind

Incline dumbell press 1x10x40kg / 1x10x44kg / 1x10x 48kg /1x10x50kg.
Bench press 2x10x100kg / 1x10x120kg / 1x/10x130kg 1x8x140kg.
Dumbell fly's 1x10x28kg. 2x10x30kg.
Cable fly's 4x10x42kg.

Close grip benchpress 3x10x60kg.
Skull crusher 4x10x40kg.
Cable tricep extension with v-bar 1x10x64kg / 1x10x72kg 1x10x79kg.
Cable tricep pushdown 1x10x42kg / 1x10x49kg / 1x10x56kg.

vanavond maar eens benen knallen.

244D6788-660B-4937-9981-D820F565C9B9.jpeg

Zojuist naald erin geramt en ja hoor weer raak ingekapselde olie wat ik opzoog.

Wtf, that's nasty.

Hoe vaak prik je in dezelfde spot?

Terug
Naar boven