XXL Nutrition

Kastnation 2020

Rouleren rouleren rouleren

• Topic Starter Topic Starter
Zelfe plek prik 2x4ml per week 1x linker been 4 ml 1x rechter been 4ml, idd nasty lijkt net pus maar doet totaal geen pijn ofzo geen warmte niks dus ik ga er van uit dat het geen ontsteking is. Had gister 4 ml erin gespoten dacht toen even een naald erin te rammen en zuig die zooi er even uit maar kwam ook aas mee wat ik net ervoor erin had gespoten dus ben maar gestopt.

Ik snap niet dat je gewoon geen andere spot pakt..

Dan zou ik niet overhaast zomaar wat pakken. Probeer er niet te veel aan te zitten want dat kan het irriteren.

Mijn advies: houdt het in de gaten en wanneer je zeker weet dat het gegroeid is, dan zou ik het behandelen met 20mg tamoxifen totdat het is weggetrokken.

Het zijn wel gewoon medicijnen die men normaal alleen op recept krijgt. Het zijn geen snoepjes;).
ja klopt wat je zegt , ik zit in mijn pct ik ga een paar maanden off en door het warme weer is dat , was zelf al lichtelijk parranoia nooitr geen gyno gehad

I.v.m. Luchtwegen infectie/ontsteking niet fanatiek aan het loggen ben nu 6 dagen niet in de gym geweest maandag weer proberen op te pakken.... baal echt hard want ging net zo goed alleen zit nu aan de antibiotica is het verstandig om door te kuren?

0DE70D47-9CA2-4DD5-8727-A476AEE84379.jpeg
Foto van vorig week vrijdag voor dat ik ziek werd

Laatst bewerkt:
Dat is wat ik doe daar zit juist ingekapselde olie....

I.v.m. Luchtwegen infectie/ontsteking niet fanatiek aan het loggen ben nu 6 dagen niet in de gym geweest maandag weer proberen op te pakken.... baal echt hard want ging net zo goed alleen zit nu aan de antibiotica is het verstandig om door te kuren?

verstandig mischien niet maar voordat die hoeveelheden aas uit jou lijf zijn ben je waarschijnlijk al klaar met je antibiotica dus zou denk ik gewoon doorgaan

Ja ik heb me twijfels die ingekapselde olie zou ook kunnen komen door niet te diep geinjecteerd te hebben....

Is wat meer struggle, maar beide delts kan je prima pakken met slin pin. Ben je weer 2 extra ml kwijt. Tricep idem.

Is wat meer struggle, maar beide delts kan je prima pakken met slin pin. Ben je weer 2 extra ml kwijt. Tricep idem.

Eng man als ik iets fout doe zie je het gelijk op delts/tricep en sowieso angst voor naalden
vandaar voorkeur bovenbenen

Terug
Naar boven