Fitness Seller

Kastnation 2020

Ik snap je man het is ook niet echt dat ik voor 1000mg ga omdat ze daar op stemmen.

Heb in het verleden vaak zat met 400mg tren gekuurd zelfs op 750 mg tren toen ik net 20 werd veel fouten gemaakt in het verleden maar die 400mg doet mij echt weinig primo kan ik gelijk skippen onder de 500mg is weggegooid geld voor mij.

Wist weinig van doseringen af kuurde gewoon zonder te weten hoe en wat en misschien dat ik nu zoveel nodig heb om er uberhaubt van wat te merken. Zal wel opmerkingen krijgen hierop maar zeg gewoon eerlijk hoe het zit.

Spoot 15ml test/tren weg in 1 week tijd eerste 2 weken van me kuur daarna werd het 8 ml per week was 20 wist niks van kuren af uiteindelijk na me kuur alles ingeleverd zonder hcg niks... was op 20 jarige leeftijd wel 90@kg en bankdrukte ik al 160kg.... was echt een buffel
Maja zoals ik zei alles ingeleverd dom dom dom

Zo zag ik eruit toen 4jaar terug +10kg in 10 weken
Bekijk bijlage 437599

dit fysiek met zoveel tren,je gear is zooi man,dat kan ik je garanderen... Geen enkele vain zichtbaar.... ook al let je niet op je voeding ,door tren ga je er veel beter uitzien dan dit en ik kan het wetn,heb 6 maanden op tren gezeten

dit fysiek met zoveel tren,je gear is zooi man,dat kan ik je garanderen... Geen enkele vain zichtbaar.... ook al let je niet op je voeding ,door tren ga je er veel beter uitzien dan dit en ik kan het wetn,heb 6 maanden op tren gezeten
Ben je of ken je toevallig @Mr Gr33n ?? :o

Just curious.. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.484

Is wel 4 jaar terug met zoveel gear :P afgelopen tijd met 400/500 gekuurd en ja klopt dat ik voorheen niks heb gemerkt heb dat ook in me kuurlog aangegeven maar heb een andere merk momenteel waar ik wel hard op ga dus komt goed.

• #1.485
Training van vanavond: borst/tricep

Benchpress
1x15x60
1x10x90
1x10x110
1x10x120
1x8x140
1x4x150
Incline dumbell press
1x10x30
1x10x46
1x10x48
1x10x50
Dumbell flyes
3x10x30kg
Decline benchpress
1x10x90kg
3x10x110kg
Cable flyes
3x10x32
1x10x36

Cable tricep extansion with v bar
1x10x72kg
1x10x82kg
2x10x98kg
Cable overhead tricep extansion
2x10x46kg
2x10x52kg
One arm cable extansion
4x10x26kg

Zo ongeveer zag mijn training eruit voor vandaag.

Morgen rug/bicep/kuiten even goed aanpakken

Laatst bewerkt:
zou sowieso niet voor online coaching kiezen man weet niet.... denk toch dat 1x in de 2 weken een meeting beter is
Je mag gerust zelfs wekelijks langskomen voor meeting. Is te regelen. Utrecht zit ik. Denk dat ik je de maandelijkse kosten voor coaching met gemak kan laten besparen op gear voeding en supps

Sorry man maar ik ga nu na weken meelezen ook maar eens een reactie plaatsen. Sinds ik mee lees ben jij al constant inconsistent bezig.

1. Je verandert elke week je plan van aanpak
2. Je gebruikt enorm hoge dosissen
3. Je maakt 0 resultaat en je physique is echt schijt
4. Je wil gewoon niet je best doen om iets te bereiken omdat je een luie donder bent
5. Kijk gewoon naar je fucking training en voeding
6. Bespaar al dat weggegooide geld en huur een online coach.

Hoe fucking irritant dat ik jou wel niet vind jezus christus man. Je bent zo achterlijk. Iedereen zegt 100x wat je moet doen om vooruitgang te boeken. Maar je wilt het gewoon niet aanhoren.
Het enige wat jij wil is 5 gram aan tren spuiten en niet trainen.

Sodemieter toch een eind op man, waarom reageert iedereen hier überhaupt nog op? Net alsof dit iets gaat worden?

I'm out.

Ik snap je man het is ook niet echt dat ik voor 1000mg ga omdat ze daar op stemmen.

Heb in het verleden vaak zat met 400mg tren gekuurd zelfs op 750 mg tren toen ik net 20 werd veel fouten gemaakt in het verleden maar die 400mg doet mij echt weinig primo kan ik gelijk skippen onder de 500mg is weggegooid geld voor mij.

Wist weinig van doseringen af kuurde gewoon zonder te weten hoe en wat en misschien dat ik nu zoveel nodig heb om er uberhaubt van wat te merken. Zal wel opmerkingen krijgen hierop maar zeg gewoon eerlijk hoe het zit.

Spoot 15ml test/tren weg in 1 week tijd eerste 2 weken van me kuur daarna werd het 8 ml per week was 20 wist niks van kuren af uiteindelijk na me kuur alles ingeleverd zonder hcg niks... was op 20 jarige leeftijd wel 90@kg en bankdrukte ik al 160kg.... was echt een buffel
Maja zoals ik zei alles ingeleverd dom dom dom

Zo zag ik eruit toen 4jaar terug +10kg in 10 weken
Bekijk bijlage 437599

Tja, ik denk echt dat je een aardige gozer bent verder..

Ik ben 20 kg zwaarder en 300 á 400 mg (GOEDE!!!) primo doet voldoende voor mij.

• #1.489
Heb eerder met hem gepraat zat er echt over te twijfelen maar het probleem is nu ook ik kan er niet volledig voor gaan.... zit met me tattoo momenteel en tuurlijk is geen excuse ik denk dat ik eerst maar eens moet gaan beginnen met mijn eten af te wegen/calculeren.

Heb eerder met hem gepraat zat er echt over te twijfelen maar het probleem is nu ook ik kan er niet volledig voor gaan.... zit met me tattoo momenteel en tuurlijk is geen excuse ik denk dat ik eerst maar eens moet gaan beginnen met mijn eten af te wegen/calculeren.
Maar je kan nu toch al in gesprek voor je blast? Om ervoor te zorgen dat je die zo goed mogelijk aanpakt?

Mag hopen met links en rechts een onderbreking?

Gebruik deze tijd dan meteen om alles op orde te krijgen. Voeding, rust (!), en een goed kuurschema samen met @Jwdoetookmee
Met alle respect, maar ondanks dat hij er verder weinig over loslaat, weet ik dat hij veel minder gebruikt dan jij en er toch heel behoorlijk uit ziet naar een ieders mening. Pak je kans!

Mag hopen met links en rechts een onderbreking?

Gebruik deze tijd dan meteen om alles op orde te krijgen. Voeding, rust (!), en een goed kuurschema samen met @Jwdoetookmee
Met alle respect, maar ondanks dat hij er verder weinig over loslaat, weet ik dat hij veel minder gebruikt dan jij en er toch heel behoorlijk uit ziet naar een ieders mening. Pak je kans!

nee, heb zeker 8 jaren continue gekuurd

Als je er niet vol voor kunt gaan dan moet je ook niet gaan kuren

• #1.497
dat is ook de reden dat ik momenteel een tijdje cruise..... totdat me tattoo af is.

dat is ook de reden dat ik momenteel een tijdje cruise..... totdat me tattoo af is.
Maar je kan nu al voorbereiden voor je blast. Neem gewoon contact op met @Jwdoetookmee .
Maak samen met hem een mooi blast protocol, voedingschema en trainingschema zodat je het meeste uit je blast kan halen.
Volgens mij kan jij echt een super resultaat halen, je hebt alleen begeleiding nodig.

Natuurlijk is dat wel een goed excuus. Zorg er alleen voor dat je de dingen die je goed KAN doen ook echt doet, zoals voor nu je voeding on point krijgen. Daarnaast trainen waar mogelijk.
Zolang je maar geen trainingen skipt omdat je even geen zin hebt, dan kun je even goed niet gaan kuren.

• #1.500
Nee man jij hebt wel een heel verkeerd beeld over mij..... train sowieso 3x pw normaal gesproken 5x per week train altijd goed weet waar mijn fout dat is gewoon mijn voeding.

En even voor de duidelijkheid heb altijd 2/2ml gekuurd en soms nog 2ml van de mast, dat ik 1x hoog gedoseerd hebt betekend niet gelijk dat ik altijd zo gek doseer meestal was het gewoon 2/2

Terug
Naar boven