Fitness Seller

Kastnation 2020

Ik zou je echt willen aanraden een coach te nemen. En dan niet een die ook meteen je dealer is!

zou sowieso niet voor online coaching kiezen man weet niet.... denk toch dat 1x in de 2 weken een meeting beter is

Het is in jouw geval beter dan helemaal niet... Zie je zelf niet in dat je alles weggooit en geen decent progressie maakt? :dunno: Ik vind je fysiek alles behalve impressive als ik zie wat je allemaal gebruikt en wilt gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.467
Het is in jouw geval beter dan helemaal niet... Zie je zelf niet in dat je alles weggooit en geen decent progressie maakt? :dunno: Ik vind je fysiek alles behalve impressive als ik zie wat je allemaal gebruikt en wilt gebruiken.

we just started bedankt voor je reactie

@Col_inc doe gewoon primo. Ze zeggen gewoon allemaal 1000 mg tren-e puur voor sensatie.

Ik hoop echt niet dat je zo achterlijk bent en ook nog 1000 mg tren-e gaat zetten. Die dosissen gaan nergens over. Zelfs 600 mg tren-e is te veel in mijn ogen. 400 mg tren-e is meer dan voldoende.

• #1.469
-

Laatst bewerkt:
Je moet je doodschamen pik

Ik ben niet iemand die vaak zeikt over je voeding en dosering

Maar dat je nu veel moet zetten, omdat je het zogenaamd vroeger verneukt hebt door veel te zetten, en er nu niks meer van merkt is echt bullshit en zegt eigelijk dat je nu nog niet weet wat je doet.

Als je op 400 of 600 tren met jou fysiek niks merkt of gaint gaat er echt iets mis en dat ligt niet aan een te lage dosering....tenzij je fake gear spuit.

Daar doel ik eigenlijk op. Telkens zit je lekker over vroeger te peeuwen dat je niks wist en maar wat deed. Nou wat dat betreft is er imo helemaal niks veranderd.

Man man man man......

Ik snap je man het is ook niet echt dat ik voor 1000mg ga omdat ze daar op stemmen.

Heb in het verleden vaak zat met 400mg tren gekuurd zelfs op 750 mg tren toen ik net 20 werd veel fouten gemaakt in het verleden maar die 400mg doet mij echt weinig primo kan ik gelijk skippen onder de 500mg is weggegooid geld voor mij.

Wist weinig van doseringen af kuurde gewoon zonder te weten hoe en wat en misschien dat ik nu zoveel nodig heb om er uberhaubt van wat te merken. Zal wel opmerkingen krijgen hierop maar zeg gewoon eerlijk hoe het zit.

Spoot 15ml test/tren weg in 1 week tijd eerste 2 weken van me kuur daarna werd het 8 ml per week was 20 wist niks van kuren af uiteindelijk na me kuur alles ingeleverd zonder hcg niks... was op 20 jarige leeftijd wel 90@kg en bankdrukte ik al 160kg.... was echt een buffel
Maja zoals ik zei alles ingeleverd dom dom dom

Zo zag ik eruit toen 4jaar terug +10kg in 10 weken
Bekijk bijlage 437599
Nu kan en mag ik eigenlijk niets zeggen... Ik weet niets van AAS gebruik. :o
Maar ik lees wel veel mee....

Maar op die foto ben je toch aardig "puffig" uit en het lijkt erop dat van die 10 kg het meeste vocht is ...Wat je dan erna weer kwijt bent geraakt.
Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten... want een foto zegt ook niet alles...

Maar mogelijk kan dat puffige (vocht??) te maken hebben met "verkeerd" AAS gebruik en geen goed/vast voedingsschema??

ps... als ik echt de plank volledig missla dan mijn excuus :o

• #1.476
Tuurlijk als je shit eet ga je er ook shit uitzien als je voeding in orde is kan je zelfs cutten op deca daar ben ik wel van op de hoogte maar echt mijn nakuur etc etc was gewoon shit.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven