040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter dan 1000 mg toch? Als ik 200 of 400 mg aanraadt volgt hij dat waarschijnlijk toch niet op. Hopelijk 600 mg wel.
Je kan toch ook voor een online coach kiezen?er is hier niks in de buurt.... heb jij een advies voor een coach hier in de buurt? woon in Leerdam zuid-holland.
zou sowieso niet voor online coaching kiezen man weet niet.... denk toch dat 1x in de 2 weken een meeting beter is
Ik vind je fysiek alles behalve impressive als ik zie wat je allemaal gebruikt en wilt gebruiken.Het is in jouw geval beter dan helemaal niet... Zie je zelf niet in dat je alles weggooit en geen decent progressie maakt?Ik vind je fysiek alles behalve impressive als ik zie wat je allemaal gebruikt en wilt gebruiken.
Nu kan en mag ik eigenlijk niets zeggen... Ik weet niets van AAS gebruik.Ik snap je man het is ook niet echt dat ik voor 1000mg ga omdat ze daar op stemmen.
Heb in het verleden vaak zat met 400mg tren gekuurd zelfs op 750 mg tren toen ik net 20 werd veel fouten gemaakt in het verleden maar die 400mg doet mij echt weinig primo kan ik gelijk skippen onder de 500mg is weggegooid geld voor mij.
Wist weinig van doseringen af kuurde gewoon zonder te weten hoe en wat en misschien dat ik nu zoveel nodig heb om er uberhaubt van wat te merken. Zal wel opmerkingen krijgen hierop maar zeg gewoon eerlijk hoe het zit.
Spoot 15ml test/tren weg in 1 week tijd eerste 2 weken van me kuur daarna werd het 8 ml per week was 20 wist niks van kuren af uiteindelijk na me kuur alles ingeleverd zonder hcg niks... was op 20 jarige leeftijd wel 90@kg en bankdrukte ik al 160kg.... was echt een buffel
Maja zoals ik zei alles ingeleverd dom dom dom
Zo zag ik eruit toen 4jaar terug +10kg in 10 weken
Bekijk bijlage 437599

Volgens mij heb ik meerdere malen aangegeven dat ik nu niks bijhou? Tot aan me blast.
Haha dat is ook wat ik zelf vind en denk misschien word het toch 1gram tren ik kijk nog even aan.
dat kan je mentaal niet aan man,kan ik je nu al zegen,en zeker nniet als je een gewone job hebt,welke job heb je?