MuscleMeat

Kastnation 2020

Goede bolle borst ja

:thumb:

Ik zou er nog enkele weken cruise tegenaangooien man, er worden ineens complimentjes gegeven haha.

Ziet er goed uit ben benieuwd wat je blast je gaat brengen na een fatsoenlijke cruise.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.764
Cruise sowieso nog tot de 7e misschien trek ik hem nog 1 week langer door ligt echt aan me tattoo/arm hoe opgezet en hoe die hersteld.

• #1.765
Ik zou er nog enkele weken cruise tegenaangooien man, er worden ineens complimentjes gegeven haha.

Ziet er goed uit ben benieuwd wat je blast je gaat brengen na een fatsoenlijke cruise.

cruise heeft er wel voor gezorgd dat ik me wat beter voel, fitter alleen kon bepaalde dagen echt niet trainen zeker toen ik op me hand getatoeëerd werd helemaal opgezet.....

Cruise op zijn tijd ik zoizo verstandig en gezond

Ik vind je fysiek helemaal niet zo slecht als iedereen roept, ook al heb je 1 blast hoog gedoseerd.

Keep going !!

Kom hier ook maar even spieken, fysiek ziet er gewoon goed uit hoor! Met een blast zo nog even lekker doorgroeien haha :D wat is je doel aankomend jaar?

• #1.768
Kom hier ook maar even spieken, fysiek ziet er gewoon goed uit hoor! Met een blast zo nog even lekker doorgroeien haha :D wat is je doel aankomend jaar?

ben voor het eerst begonnen met GH momenteel week 9 4iu per dag. Dus verwacht nog veel.

volgende blast hopelijk de 98/100kg aan te tikken.

Doel voor 2019 is toch die 100kg aan te tikken, 10% vet zou me ook goed doen zou maar god niet weten hoeveel me vet % momenteel is laatste keer gemeten is een tijdje terug...

ben voor het eerst begonnen met GH momenteel week 9 4iu per dag. Dus verwacht nog veel.

volgende blast hopelijk de 98/100kg aan te tikken.

Doel voor 2019 is toch die 100kg aan te tikken, 10% vet zou me ook goed doen zou maar god niet weten hoeveel me vet % momenteel is laatste keer gemeten is een tijdje terug...

Nice, hoelang zit je al op de hgh? Ik ga zelf rustig beginnen met 2iu per dag..

Die 100kg ga je zeker aantikken met de juiste voeding ernaast, dat is zeker haalbaar! Je vet% onder de 10 dan en je bent een beest hoor :D

• #1.770
9 weken pas aan de hgh, ik heb niet opgebouwd begon gelijk op 4iu en dat was wel te merken raad iedereen aan om op te bouwen :roflol:

heb wel me Human Grade hgh eruit gehaald tot aan me blast zet nu 4iu UG en gaat stukken beter op 2iu UG en 2iu HG had ik kapot veel last van krampen en slapende handen 24/7. Voel nog wel af en toe kramp/slapende handen zoals vannacht echt ontzettende kramp gehad weer in mijn rechterhand, maar wel velen malen minder sinds dat ik de HG eruit heb gehaald. Wil in mijn blast wel weer 2 iu UG en 2 iu HG zetten.

Geen before pics gezien maar eerlijk gezegd had ik meer verwacht, VP is vrij hoog en je houdt volgens mij ook vocht vast.

• #1.772
wat voor before pictures van wanneer? en ja ik hou wel wat vocht vast maar heb ik niks tegen:D

• #1.774
Voor ik begon met:D? Kuren of wat bedoel je. Wel heele verandering man was echt om te schamen.

Pics van voor deze kuur, je bent in mei ofzo begonnen toch?

• #1.776
februari begon ik op 84 kg eerste keer blast/cruise dit jaar voor mij. moet ik even zoeken in mijn mobiel voor foto's van februari maar ben 9kg ong zwaarder.

• #1.777
.

sprakeloos? of pomp te zwaar in je armen om te typen ? :D

Staat dit topic echt niet in de verkeerde sectie? Of moet ik dit echt serieus gaan nemen?

Terug
Naar boven