XXL Nutrition

Kastnation 2020

Lid sinds 2006 ouwe rukker met gyno en dan vind ik zijn shape ook meevallen.

Beetje puffy nipples (idd lelijk maar ook weer verdwenen als sneeuw voor de zon) deze oude man heeft in der loop der jaren wel kunnen incasseren. Lekker puh

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.783
Beetje puffy nipples (idd lelijk maar ook weer verdwenen als sneeuw voor de zon) deze oude man heeft in der loop der jaren wel kunnen incasseren. Lekker puh

Zovaak online geweest lekker late reactie man duurde het zolang voordat je iets kon verzinnen.

Vier jij kerst?

• #1.786

Ik zelf niet maar me vriendin en haar familie wel dus doe ik mee. Eergisteren in Valkenburg gegeten in een hotel met heel haar familie en maandag kerstmarkt Maastricht geweest en overnacht, gister met haar familie thuis gegegen. Echt vreet zo slecht deze dagen niet normaal.

Laatst bewerkt:
  • #1.788
Gisteren bij huisarts geweest om verwijsbrief op te halen, heb hem meegenomen en thuis beetje verwerkt dingen aangekruist haha

Dit lijstje heb ik allemaal aangekruist, igf1 waarde laat ik ook meenemen wacht nog paar dagen wil woensdag gaan bloedprikken
F3EA8D69-A6B9-4081-9C81-F43030C515C4.jpeg

Gisteren bij huisarts geweest om verwijsbrief op te halen, heb hem meegenomen en thuis beetje verwerkt dingen aangekruist haha

Dit lijstje heb ik allemaal aangekruist, igf1 waarde laat ik ook meenemen wacht nog paar dagen wil woensdag gaan bloedprikken
F3EA8D69-A6B9-4081-9C81-F43030C515C4.jpeg

Je mag ook gewoon dingen extra aankruisen betaal je toch zelf

• #1.790
Ja? Wist ik niet man had het gewoon meegekregen en uiteindelijk thuis verwerkt hoeveel kost het eigenlijk ong....

Normaal gesproken niet de bedoeling dat je zelf gaat zitten aanvinken.

• #1.792
  • #1.793
Lig momenteel te tattoeeren weer

Hoe gaat het met trainen?

• #1.797
8775626C-9DC2-447E-AFB3-4B5DFEECA1E5.jpeg

Ecto gespot :trollface:.
Maar netjes, dit was de laatste sessie?

• #1.799
Haha ecto was dat maar zo man dikke endomorph, ja voor deze arm wel laatste sessie morgen weer een sessie voor andere arm die moet nog een 3x denk ik

• #1.800
Zojuist bloed wezen prikken ben benieuwd naar me waardes en natuurlijk naar me igf waarde!! Als alles goed is en hersteld is ga ik me kuur beginnen.

Terug
Naar boven