Stronglife
Cool Novice
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je schildklier werkt juist hard ipv traag
T3 hoef je zeker niet te slikken
Verder prima waardes
hahahKlopt maar ik heb schijt dat weet je toch onderhand

Ik vraag me af hoe jullie op T3 komen? Bovendien is er ook geen vrij T3 gemeten. Het enige wat gemeten is, is TSH. Een verhoogde TSH waarde kan indicatief zijn voor hypothyreoïdie. Ik ben niet geheel bekend of GH remt op het niveau van de hypothalamus of de hypofyse, maar eerlijk gezegd lijkt het me sterk dat dit wordt veroorzaakt door de GH. De hypofyse geeft op dit moment meer stimulus (TSH) af omdat de schildklier blijkbaar dit nodig heeft om voldoende T3 en T4 te produceren. Dat laatste weten we echter niet, dus kan men weinig zinnigs zeggen over dit gedeelte van je bloedresultaten.
Een TSH waarde van 5,9 zou ik me eerlijk gezegd weinig zorgen over maken. Zorg voor een nieuwe meting over 3 maanden en laat ook (vrije) T3 en T4 bepalen. Dan valt er meer te zeggen.
Klopt maar ik heb schijt dat weet je toch onderhand

Heb ik ook, kan op de één of andere manier niet genoeg vitamine D binnen krijgen in dit prachtige landje.
Heb ik altijd man die vitamine d.... altijd laag echt niet normaal t*ring zon
We komen op t3 omdat hij vraagt of hij t3 moet slikken ivm hgh waarom er wordt aangegeven dat dit niet nodig zal zijn.
Een uitgebreider bloedonderzoek zou idd verstandig zijn volgende keer, maar ik zou prima durven te kuren met deze waarde
Kreatinine is wel hoog maar deze is bij bodybuilders zoizo verhoogd
Man, je waarden zijn beter dan de mijne na al je aanklooterij
Goed voor jou man, groen licht dus
Lange cruise valt ook reuzen mee 2 maanden ofzo haha miss 2,5 maand