AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Je schildklier werkt juist hard ipv traag

T3 hoef je zeker niet te slikken

Verder prima waardes

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.823
Ja sorry was in verwarring juist aan de hoge kant, maar wat is hier de oorzaak van?

En ben zeker benieuwd naar me igf waarde die wil ik zeker weten maar zoals ik nu alles zie ziet het er super uit na een jaar on te zijn denk dat ik volgend week me blast erin gooi.

je naam en adres enzo staan er ook op...
Weet niet of je dat onbewust hebt gedaan.... Maar lijkt me niet prettig/handig zo op internet...

Ik vraag me af hoe jullie op T3 komen? Bovendien is er ook geen vrij T3 gemeten. Het enige wat gemeten is, is TSH. Een verhoogde TSH waarde kan indicatief zijn voor hypothyreoïdie. Ik ben niet geheel bekend of GH remt op het niveau van de hypothalamus of de hypofyse, maar eerlijk gezegd lijkt het me sterk dat dit wordt veroorzaakt door de GH. De hypofyse geeft op dit moment meer stimulus (TSH) af omdat de schildklier blijkbaar dit nodig heeft om voldoende T3 en T4 te produceren. Dat laatste weten we echter niet, dus kan men weinig zinnigs zeggen over dit gedeelte van je bloedresultaten.
Een TSH waarde van 5,9 zou ik me eerlijk gezegd weinig zorgen over maken. Zorg voor een nieuwe meting over 3 maanden en laat ook (vrije) T3 en T4 bepalen. Dan valt er meer te zeggen.

ben je al begonnen?

Ik vraag me af hoe jullie op T3 komen? Bovendien is er ook geen vrij T3 gemeten. Het enige wat gemeten is, is TSH. Een verhoogde TSH waarde kan indicatief zijn voor hypothyreoïdie. Ik ben niet geheel bekend of GH remt op het niveau van de hypothalamus of de hypofyse, maar eerlijk gezegd lijkt het me sterk dat dit wordt veroorzaakt door de GH. De hypofyse geeft op dit moment meer stimulus (TSH) af omdat de schildklier blijkbaar dit nodig heeft om voldoende T3 en T4 te produceren. Dat laatste weten we echter niet, dus kan men weinig zinnigs zeggen over dit gedeelte van je bloedresultaten.
Een TSH waarde van 5,9 zou ik me eerlijk gezegd weinig zorgen over maken. Zorg voor een nieuwe meting over 3 maanden en laat ook (vrije) T3 en T4 bepalen. Dan valt er meer te zeggen.

We komen op t3 omdat hij vraagt of hij t3 moet slikken ivm hgh waarom er wordt aangegeven dat dit niet nodig zal zijn.

Een uitgebreider bloedonderzoek zou idd verstandig zijn volgende keer, maar ik zou prima durven te kuren met deze waarde

Kreatinine is wel hoog maar deze is bij bodybuilders zoizo verhoogd

We komen op t3 omdat hij vraagt of hij t3 moet slikken ivm hgh waarom er wordt aangegeven dat dit niet nodig zal zijn.

Een uitgebreider bloedonderzoek zou idd verstandig zijn volgende keer, maar ik zou prima durven te kuren met deze waarde

Kreatinine is wel hoog maar deze is bij bodybuilders zoizo verhoogd

valt reuze mee

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #1.834
Moet eerlijk zeggen me waardes zien er zeker netjes uit vooral me lever had echt erger verwacht na al die mdma feestjes en tren 20 weken mag niet klagen 2019 knallen denk dat ik zaterdag me eerste inject erin ram

Ben benieuwd hoe de waardes na je laatste blast waren haha. Denk dat die langere cruise je zeker goed gedaan heeft

• #1.836
Lange cruise valt ook reuzen mee 2 maanden ofzo haha miss 2,5 maand

Man, je waarden zijn beter dan de mijne na al je aanklooterij :o

Goed voor jou man, groen licht dus

• #1.839
Man, je waarden zijn beter dan de mijne na al je aanklooterij :o

Goed voor jou man, groen licht dus

Hahaha ik heb ook wel maridistel ofzo weet ik veel hoe die hoere spul heet genomen voor me lever weet niet of dit helpt maar blijkbaar wel dus

Terug
Naar boven