XXL Nutrition

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Vorige blast/cruise heb ik ook maar 4 weken kunnen volhouden man eerlijk gezegd, misschien door mijn tattoeage dat ik dit keer wel heb kunnen volhouden.

Wat ga je nu zetten? En hoevaak ga je nu trainen per week?

• #1.843
1000 sust 800 bold twijfel nog wel over een oral, als ik me lever waarde zie ziet die er netjes uit dus wil misschien toch een oral toevoegen (ja ik weet het eigenwijs) en 4 iu hgh

Al een voedingsschema?

Lillyputter niks op te merken?

Gvd knallen met die handel kan niet wachten eet heel die stang straks op in de gym

Genoeg:

mdma feestjes, 1,5 week niet trainen, eindeloze tattoosessies, waardeloos eten, overdreven veel gear, slecht vreten, benen skippen........>>> maar dat bedoel je zeker niet :D

• #1.847
Hahahaha neeman wel paar keer m gepakt dit jaar ja en waardeloos eten overdrijf je eet altijd clean en ja dat tattoeeren duurt me ook beetje lang 11 sessie’s gehad.... en benen skippen moet man 3e been zelfs zo groot dat niet mooi in verhouding is.....

• #1.849
Wil je hem zien? Moet je eerst even toestemming vragen aan @Sanca Magni dan gooi ik hem erop voordat ik een ban krijg:roflol:

Waarom praat jij zo vaak over je p**mel?

Hij zo nog zo gek zijn ook

Hahaha jammer voor @marina1975
Ze wou me (benen) zien? Wie zegt p**mel
Nergens gezegd dat ik uberhaupt ook maar iets wil zien.... :engel:

En ach... chicken legs foto's zijn er al zat op DBB... :rolleyes: :p

Maar om mensen hier te plezieren dat ze zich niet hoeven schamen voor hun chickenlegs omdat het dus kennelijk nog erger kan... dan moet je het vooral niet laten :p :

Verander je topic titel eens ;)

Moet eerlijk zeggen me waardes zien er zeker netjes uit vooral me lever had echt erger verwacht na al die mdma feestjes en tren 20 weken mag niet klagen 2019 knallen denk dat ik zaterdag me eerste inject erin ram

Gebruik je ook mdma door je kuur?

Of alleen tussen kuren door.

echte levensgenieter dus, wel een keiharde klap voor je lever maar blijkbaar kun je het hebben.

• #1.860
Ja sinds 2018 wel man daarvoor 2,5 jaar samen gewoond toen was het niet levensgenieten nu probeer ik het wel wat meer

Terug
Naar boven