Triceps_XL
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m78
haha, jouw juice of jouw juice? In beide gevallen pas ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, jouw juice of jouw juice? In beide gevallen pas ik

haha, jouw juice of jouw juice? In beide gevallen pas ik![]()
Hoeveel IU heb je meegekregen?Hahaha gewoon vitamine D slikken huisarts schreef het me vorig jaar ook al, zeker in de winter hier in NL zoveel mensen komen vitamine D te kort niks aan te doen.
RIP het nuchtere leven. Welkom derealisatie en HPPD.
Neem je die iedere dag? Bulk powders heeft ze van 5000 iu, is dat teveel?Ik gebruik ongeveer 4000 iu. Dat zijn geen "zielige" dosissen, maar gewoon normaal gebruik.
Ik neem eerlijk gezegd helemaal geen vitamine D, behalve hetgeen wat ik van de zon krijg. Wat zou ik volgens jou moeten nemen dan?
Neem je die iedere dag? Bulk powders heeft ze van 5000 iu, is dat teveel?
Ik ben van Marokkaanse afkomst, vaak wel vermoeid. Tijd geleden laten bloedprikken, vitamine D was aan de lage kant. Niet zo zeer dat ik me daar zorgen over hoefde te maken van de huisarts. Echter heeft hij hier ook niks voor voorgeschreven. Zou dus graag vitamine D3 willen nemen, vandaar me vraag of 5000 iu niet te hoog is.Dat is niet te veel. Tot aan 10.000 kun je zonder nadelige effecten gebruiken. Je mag je alleen afvragen wat je met zo veel moet.
Thanks bro.Ik gebruik 6000 IU per dag. Die van bulkpowders kan prima.
Dat kan ik zo niet zeggen. Zou dan gewoon beginnen bij 3000-5000 IU. Als je dan net zoals @Col_inc na een bloedtest nog steeds aan de super lage kant zit kun je de dosis gewoon gaan opvoeren. Zou in ieder geval nooit hoger dan 10000 IU gaan.
Dat zegt ook niemand. Wellicht kun je overwegen om het toch te gaan gebruiken? Ik zie geen reden om het niet te doen en een hele hoop redenen om het wel te doen.
Ben al begonnen vanaf vandaag had me uitslag pas gezien....