Fitness Seller

Kate Bush, engel of heks?

Peiling Peiling heks of engel

• Totaal stemmers
    25

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
id_hit_it_cat.jpg

Ik ben wel fan van Kate Bush. :) (nou ja, niet echt fan maar vind haar muziek erg goed)

Laatst bewerkt:
Ik word er niet warm of koud van.

Nice! Vooral dat tranentrekkertje samen met Peter Gabriel. Heeft me meermalen emo doen worden!

ow lawd, even een mathematische vergelijking:
E^(i x) = kate bush
waabij: E = Euler de natuurlijke logaritme voor k*tmuziek is

vind het echt verschrikkelijk. alleen don't give up met peter gabriel vind ik goed, maar dat komt omdat ik peter gabriel goed vind.

Verschrikkelijk

wat een heksen stem.

Running up that Hill, Wuthering Heights, Babooshka, Man with the child in his eyes, geweldige nummers van een unieke zangeres ontdekt door David Gilmour van Pink Floyd.

Wat vind je van Tori Amos, Bekjam? Lijkt er een beetje op, vermoedelijk is die als persoon nog veel lijper maar dat zijn alle echt goede artiesten.

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Bij mij is dat precies andersom. :p

Yup, hier ook.

• Topic Starter Topic Starter
Running up that Hill, Wuthering Heights, Babooshka, Man with the child in his eyes, geweldige nummers van een unieke zangeres ontdekt door David Gilmour van Pink Floyd.

Wat vind je van Tori Amos, Bekjam? Lijkt er een beetje op, vermoedelijk is die als persoon nog veel lijper maar dat zijn alle echt goede artiesten.

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Yup, hier ook.
Nice, maar Tori Amos ken ik niet zoveel van eigenlijk, dus kan er niet echt een mening over geven.

Niet super of zo, maar eigenlijk betere nummers dan die dance/R&B h**ren van tegenwoordig.

Heksenstem

• Topic Starter Topic Starter

Yup, hier ook.
Over leipe artiesten gesproken, wat is jouw mening over:
http://www.youtube.com/watch?v=9xi4O4RvlnQ

imo echt een geniale artiest.

Terug
Naar boven