Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wel aardig, wat ik dan van haar gehoord heb. Ik heb ooit een vriendin gehad die behoorlijk into Nina Hagen was waardoor ik het wel regelmatig gehoord heb. Viel me op dat ze naast die punk shit waarmee ze zover ik weet bekend is geworden ook veel reggae/Afrikaanse/funk achtige dingen in bepaalde platen heeft verwerkt. Zelf nooit echt de moeite genomen om er eens goed naar te luisteren, misschien moest ik dat eens een keer gaan doen.
---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------
Mwah dat weet ik zo net nog niet. Tori's eerste platen waren geweldig, alles wat ze na Strange Little Girls heeft gemaakt is alleen maar steeds slechter geworden. Ze is de afgelopen 10 jaar of zo ook steeds idioter geworden, maar dan in het negatieve als je het mij vraagt. Neemt zichzelf veel te serieus of is volledig de weg kwijt (dat verschilt nog weleens, bekijk wat recentere interviews van haar op youtube zou ik zeggen), laat zich door de verkeerde belanghebbenden uitmelken en als klap op de vuurpijl heeft ze haar hele gezicht laten verbouwen terwijl ze ooit zong en piano speelde voor volle zalen met alternatievelingen en feministen die zich identificeerden met haar leipe feministische songteksten vol mannenhaat, onbegrepen vrouwenkwaaltjes en misbruik.