Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
als je iemand van 80kg 9000kcal gaat geven wordt die gewoon vet imo. Zelfs met as
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je iemand van 80kg 9000kcal gaat geven wordt die gewoon vet imo. Zelfs met as
jij zt toch ook altijd vrij laag in kcal? hoe eet jij nou?
Inderdaad ... ik heb heeeel lang onder de 2000kcal geleefd en woog vlotjes +90kg.
Op momenten at ik zelfs maar 1200kcal maar verbruikte ik er +1500 per dag en bleef nog steeds
op mijn gewicht staan. Ik was eigenlijk ten einde raad. Op aanraden van DBB toen meer gaan eten
en raad eens? Ik werd enkel maar vetter en vetter. Tot zelfs 30% BF ben ik geraakt.
Opnieuw een 8 maanden cut gedaan. Zelfs met 50mg Winny & 125mcg T3 leek
er amper iets van BF af te komen. ECA hielp niet, niets !
Toen heb ik mijn verhoudingen veranderd naar 50% eiwit; 30% Kh & 20% Vet.
Beginnen hardlopen (80-90%) erbij ipv enkel maar steppen & fietsen tegen 70% hbpm.
En toen stelsel matig kcals beginnen bij te voegen. En nu zit ik op 2800kcals.
Een soort van clean bulk en ik gain traag. Dus ik denk dat ik eindelijk de
magische formule voor mij heb gevonden.[/QU
Bijna het zelfde geval als bij mij . Iedereen zegt maar wat over voeding maar denk niet dat iedereen de waarheid spreekt .
Robke 78, dareal is een van de weinigen die wel de waarheid spreken . Natuurlijk weet ik dat elke lichaam anders reageert .
echt vreemd Robke, aan je schildklier kan het niet liggen, aangezien je ook T3 hebt genomen..
Inderdaad ... ik heb heeeel lang onder de 2000kcal geleefd en woog vlotjes +90kg.
Op momenten at ik zelfs maar 1200kcal maar verbruikte ik er +1500 per dag en bleef nog steeds
op mijn gewicht staan. Ik was eigenlijk ten einde raad. Op aanraden van DBB toen meer gaan eten
en raad eens? Ik werd enkel maar vetter en vetter. Tot zelfs 30% BF ben ik geraakt.
Opnieuw een 8 maanden cut gedaan. Zelfs met 50mg Winny & 125mcg T3 leek
er amper iets van BF af te komen. ECA hielp niet, niets !
Toen heb ik mijn verhoudingen veranderd naar 50% eiwit; 30% Kh & 20% Vet.
Beginnen hardlopen (80-90%) erbij ipv enkel maar steppen & fietsen tegen 70% hbpm.
En toen stelsel matig kcals beginnen bij te voegen. En nu zit ik op 2800kcals.
Een soort van clean bulk en ik gain traag. Dus ik denk dat ik eindelijk de
magische formule voor mij heb gevonden.
Jaren te lang op lage kcals geleefd en je lichaam past zich daaraan aan gewoon denk ik.
Tot op een bepaald punt kan je echt mega veel verwaarlozen als de kuur maar goed genoeg is, dat zie je hier genoeg, de grootste r**ards gaan zelfs vooruit.
Ik denk wel dat kcal inname belangrijk is, maar als je constant anabool bent val je ook weinig tot geen spiermassa af wanneer je weinig eet en elke kcal die je meer neemt kom je aan in spier.. Denk dat als je goed wilt groeien op niet teveel AS dat kcal inname wel van groot belang is, maar dat is eerder de afweging tussen veel AS-slecht eten en weinig AS-goed/clean eten.
Daar zouden we nooit tussen mogen kiezen ethisch gezien! veel AS+goed eten of weinig AS+goed eten zou de keuze moeten zijn
ik ben net "chemical wizardry" aan het lezen (heb op pdf, 465 Kb voor wie wil) en daarin wordt gezegd dat je voor n goeie kuur, op 6000 tot 9000 KCal moet zitten ( 60% complexe carbs, 20% eiwit & 20% vet)
ik denk dat je voor beginners wel kan stellen dat dit klopt. voor kerels die reeds 110+ kilo wegen gaat dit mss niet meer op, maar voor iemand die 80 og 85 weegt is dit wel correct denk ik ( complexe carbs dus, geen ijsroom of hé :-) )
en ik denk persoonlijk ook dat het aantal carbs dat je binnen moet hebben in een kuur sterk afhankelijk is van met wat je kuurt: met deca moet je max eten, met primo is dat helemaal niet nodig!
gr
s
Vrijwel altijd is de keuze toch te snel gemaakt, als je net traind kan je nooit weten op welke voeding je allemaal goed of niet goed reageert, ik heb voor mezelf pas sinds kort het gevoel dat m'n hele schema oke is, ik kan niet voorstellen dat sommigen dat al hebben na een jaar trainen zonder begeleiding. Komt eigenlijk weer op het verhaal neer van te vroeg kuren.
Toch zie je vaak dat de keuzes die ik net aanhaalde wel gemaakt worden, neem bijv. figuren als PBS, die zou makkelijk hetzelfde kunnen gainen wat hij nu met AS gained als z'n voeding en training goed zijn..
Als je op boards kijkt zoals t-nation waarbij ik het gevoel heb dat zij meer ontwikkeld zijn qua training e.d., zie je toch vaak dat ze met lagere doseringen betere resultaten neerzetten als dat op dbb gebeurt met hogere doseringen. In feite is die keuze dan indirect gemaakt doordat de kennis gewoon ontbreekt.
Hoorde nog al eens iemand zeggen dat men hier andere kuren aanraad dan op andere boards, maar wat houd dit dan concreet in? (middelen, doseringen, ...)
Bvb. wordt daar redelijk standaard adex bij een test cycle genomen, DNP zie je ze ook zelden over de 600mg per dag gaan... Niet zó'n wereld van verschil hoor.
Dus ja...Bvb. wordt daar redelijk standaard adex bij een test cycle genomen, DNP zie je ze ook zelden over de 600mg per dag gaan... Niet zó'n wereld van verschil hoor.
Sja neem nu Monstro die heet toch echt wel 5000+ kcals nodig in de bulk om massa te gainen, cutten doet die op amper 2800 kcals ofzo en maintanen rond de 3500...
Ikzelf kwam onlangs niet boven de 85kg uit, nu vreet ik als een rund en eindelijk gaat men gewicht terug omhoog, ik kom gewoon geen gr bij als ik niet achterlijk veel carbs eet...