AndroidHealthClinic

Kcal inname echt zo belangrijk?

Ik heb er voor de rest geen verstand van, maar check de onderwerpen van prisoner op t-nation eens, die man is arts en doet wedstrijden, zitten toch best wat verschillen in. Hij heeft ook interviews gegeven op t-nation.

Hij is verpleger. Maar indd die man weet waarover hij praat. Jammer dat zaken van hem hier meestal negatief onthaald worden, zoals zn test taper protocol als pct, makes perfect sense to me.

Maar goed, we raken wel errug offtopic.

Ontopic:

Het is duidelijk dat je om te gainen wel behoorlijk wat kcal nodig hebt (zeker géén 9000, tenzij je graag vet gaint) , maar ik denk vooral dat kcal te hoog worden gerekend voor de AAS gebruikende cutters.

De meesten houden die 500kcal onder onderhoud aan, maar ik denk dat je makkelijk 1000 à 1200 kcal onder onderhoud kan gaan zonder al te veel massaverlies.

• Topic Starter Topic Starter
Berardi+ Lyle zeggen zelfs dat je kan zakken tot 50% van je onderhoud! en dat je dit ook van de 1 op de andere dag kan doen! komt voor veel mensen op een 1500/2000kcal uit als je ON bent

Berardi+ Lyle zeggen zelfs dat je kan zakken tot 50% van je onderhoud! en dat je dit ook van de 1 op de andere dag kan doen! komt voor veel mensen op een 1500/2000kcal uit als je ON bent

Dat bedoel je dan als een cutter niet? Ik zou namelijk totaal geen massa aanzetten.

Dat bedoel je dan als een cutter niet? Ik zou namelijk totaal geen massa aanzetten.

Ja natuurlijk als een cutter! UD.2.0 bijvoorbeeld heeft hij het erover.

Nu ik over dit dieet nadenkl (het is 4/5dagen depleten 2 dagen laden grofgezegt) Mischien zou het een idee wezen wanneer je dit dieet volgt om de eerste 2/3 dagen van het depleten DNP te nemen!
Je hebt dan nog 2/3 dagen om deze bende uit je systeem te laten gaan! en dan ga je pas laden!

Ken via via wat jongens uit modewereld! sommige zijn echt behoorlijk buff 80/90 kg bij 5% beetje Greg Sampaio lichamen!
Veel van deze jongens zaten soms dagen lang op 800gram Koolvis en wat sla! Ze waren vaak het hele jaar On, test/testP en heel vaak 100mg var+100mg provi laatste paar dagen voor de shoot!

Die laatste combo heb ik dan ook gedaan na paar van deze jongens gezien te hebben een 5jaar terug! Ze eten minder dan mensen in een zware hongersnood! maar zagen er rete goed uit!

Opzich niet zo heel gek, een antilliaan met goede genen groeit ook als een malle op 2 half zachte trainingen per week+ slecht en weinig eten en zonder AS! ecto met As is naar mijn mening meer anabool en heeft dus nog betere resultaten!

Met As is er echt heel veel mogelijk! ben zelf 8.5maand on geweest! en kon ook bijna overal mee wegkomen! weinig/slecht eten, drank slecht slapen enz! Bleef er goed uitzien!

laatste wat ik in dit onzin topic ga vermelden : zo ziet een model eruit :
1z1slmb.jpg

ieamnd gelijk hem zal je niet in de modewereld gaan tegenkomen :
54ufkj.jpg

1z1slmb.jpg

54ufkj.jpg

Beetje kortzichtig niet? Geloof mij, veel modellen tegenwoordig zijn flink buff en gebruiken allemaal. Iemand die in een boekje staat gebruikt, zijn het geen AS dan is het STH.

OT: Zonder AS kun je hard worden, en je kunt buff worden maar je kunt niet groot en droog worden. Zo simpel is het, hoe goed je voeding ook is. Andere dingen zijn dus belangrijker(AS en genen). Wil je echter een perfect fysiek neer gaan zetten moet alles incl. voeding perfect zijn.

1z1slmb.jpg

54ufkj.jpg

Smaken verschillen nu eenmaal. Ik zou het niet erg vinden om als dat model erbij te staan. Ik ben nu eenmaal eerder voor een geproportioneerde fysiek met een max aan kracht en min aan vet.

Die benen kunnen wel wat beter van die calvin-kerel.

Smaken verschillen nu eenmaal. Ik zou het niet erg vinden om als dat model erbij te staan. Ik ben nu eenmaal eerder voor een geproportioneerde fysiek met een max aan kracht en min aan vet.

ja natuurlijk,ieder zijn ding maar denk maar niet dat je zo'n fysiek als richard op de 2de foto krijgt dmv eenn dieet van 1500 calorietjes

Laatst bewerkt:
ja natuurlijk,ieder zijn ding maar denk maar niet dat je zo'n fysiek als vic op de 2de foto krijgt dmv eenn dieet van 1500 calorietjes

Om te groeien misschien niet, maar als je eens de massa hebt en je genoeg gear hebt,
denk ik wel dat je die massa kunt houden op een 1500kcals ... Dan maken je kcals niet meer zoveel
uit denk ik. Nu ja, het is natuurlijk wel wat gissen :p

Om te groeien misschien niet, maar als je eens de massa hebt en je genoeg gear hebt,
denk ik wel dat je die massa kunt houden op een 1500kcals ... Dan maken je kcals niet meer zoveel

no way...

Weet even niet meer wie het was, een IFBB pro, een bruine jongen die brandweer was, die at tussen de 1600 en 2000kcal in voorbereiding!
hij was ook eens gepakt voor d-bol en gh een pakketje

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Dat is mark wahlberg;) ja iets buffer mag wel! en de benen gaan nergens over. mijn doel is absoluut niet om zoals Jones te worden

bodybuilder EN model staat er ook bij , dat is iemand die ook aan wedstrijden

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

en dareal meent dat je met weinig koolhydraten n beest kan worden ,wel dan stop je beter helemaal ermee want dat zal je ferm gaan tegenvallen

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Weet even niet meer wie het was, een IFBB pro, een bruine jongen die brandweer was, die at tussen de 1600 en 2000kcal in voorbereiding!
hij was ook eens gepakt voor d-bol en gh een pakketje

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Dat is mark wahlberg;) ja iets buffer mag wel! en de benen gaan nergens over. mijn doel is absoluut niet om zoals Jones te worden

nu zeg je ook alles,je wilt geen eigenlijk n fitnessboy worden en niet een zwaargewicht bodybuilder, je legt alles ook wel heel onduidelijk uit, er is ook n verschil tussen cutten en bulken ,jij gooit alles door mekaar

Tja, ik denk dat waar de meesten hier naar op zoek zijn ongeveer het sampaio-fysiek is: buffer dan een model, maar nog geen 'bodybuilder'. De gemiddelde mens moet het ook nog wat vinden.

Wat niet in de weg staat dat ik de ambitie van sommigen om de grootste aller tijden te worden niet respecteer, integendeel. Ik ben er helaas iets te conformistisch voor.

Als jij het niet zegt, zeg ik het wel

Wat een DIKKE lulkoek, wedden dat je goed kan groeien met weinig koolhydraten ? Als je ze theoritisch goed timed (zodat je eiwitten nog maximaal worden opgenomen) kan je zeker groeien op low - medium carb

En ja, tegenwoordig zitten de modellen aan de STH, AS
Maar kvind wel een verschil tussen een half bodybuilder fysiek en een "fitness" model fysiek, totaal anders..

Die jonge van Calvin Klein doet waarschijnlijk ook defilé's,.. erbij
Als je een half bodybuilder fysiek hebt pas je niet in de kleren + komen ze raar uit, dus word je nietmeer gevraagd.

Als jij het niet zegt, zeg ik het wel

Wat een DIKKE lulkoek, wedden dat je goed kan groeien met weinig koolhydraten ? Als je ze theoritisch goed timed (zodat je eiwitten nog maximaal worden opgenomen) kan je zeker groeien op low - medium carb

En ja, tegenwoordig zitten de modellen aan de STH, AS
Maar kvind wel een verschil tussen een half bodybuilder fysiek en een "fitness" model fysiek, totaal anders..

Die jonge van Calvin Klein doet waarschijnlijk ook defilé's,.. erbij
Als je een half bodybuilder fysiek hebt pas je niet in de kleren + komen ze raar uit, dus word je nietmeer gevraagd.

Doe jij het ons anders even voor... ?

Terug
Naar boven