Fitness Seller

Kcal inname in een rustweek

hirvana95

Cool Novice
Waardering
18
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Volgende week gaat het weer gebeuren, in mijn opinie de vreselijkste weken 'rustweek'.
Maar naar wat voor kcal inname moet ik in die week streven, onderhoudsniveau of gewoon boven onderhoudsniveau eten?

Onderhoudsniveau. Je traint niet, dus hoef je niet extra te eten.
Tenzij je bulkt, dan mag je er boven zitten.

Neem je een rustweek omdat je denkt dat het moet of omdat je rust nodig hebt?

• Topic Starter Topic Starter
Neem je een rustweek omdat je denkt dat het moet of omdat je rust nodig hebt?

Beide, maar voornamelijk voor mijn CNS. En ik ben bang, kan ook tussen mijn oren zitten, dat mijn lichaam binnenkort een rustweek neemt. Dat wil ik liever voor zijn.

Beide, maar voornamelijk voor mijn CNS. En ik ben bang, kan ook tussen mijn oren zitten, dat mijn lichaam binnenkort een rustweek neemt. Dat wil ik liever voor zijn.
Als je het gevoel hebt dat je het nodig hebt is 't altijd prima om even kort gas terug te nemen

Je kan overigens ook deloaden, bijvoorbeeld alleen het eerste setje van elke oefening te doen. Kom je minder roestig terug als je weer gaat trainen.

En ik zou op onderhoud, of onderhoud + 100 kcal zitten oid. Geef je lichaam ook genoeg energie om dan volledig te herstellen.

• Topic Starter Topic Starter
Als je het gevoel hebt dat je het nodig hebt is 't altijd prima om even kort gas terug te nemen

Je kan overigens ook deloaden, bijvoorbeeld alleen het eerste setje van elke oefening te doen. Kom je minder roestig terug als je weer gaat trainen.

En ik zou op onderhoud, of onderhoud + 100 kcal zitten oid. Geef je lichaam ook genoeg energie om dan volledig te herstellen.

Is een idee, heb hier ook over getwijfeld. Ik kijk eerst wat een rustweek met me doet. Mezelf kenende ga ik toch 100% als ik in de sportschool ben.

Terug
Naar boven