XXL Nutrition

kennen jullie deze kwark???

erwin280

Huge Freak
Waardering
819
ik hoor hier zoveel dat mensen geen kwark lusten en er alles aan doen om het lekkerder te maken. ik hoor ook vaak dat ze wel danoontjes lusten en die vaak eten. ik eet zelf altijd potten kwark met de zelfde smaak als danoontjes, je hebt ze in aardbij (mijn favouriet) banaan en nog eentje.

hij is te koop bij albertheijn.

kon niks vinden op internet dus heb ff zelf een foto'tje gemaakt.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

100gram

120 kcal
eiwit 6 gram
koolhydraten 15 gram
vet 4 gram

in de totale pot zit 750 gram.

en er zitten geen stukjes in :P

het eiwitgehalte per 100 gram is wat laag, maar als je de hele pot opeet zul je aan het zelfde aantal zitten als een pot 'gewone' kwark van 500 gram...

112.5 gram koolhydraten: hoeveel van die KH zou gewoon suiker zijn :dunno: het zou wel eens vrij veel kunnen zijn...

ik heb hem ook staan , tussen de ingredienten staat gewoon suiker dus van die 15gr per 100gr zal wel een groot deel slechte suiker zijn..

vind hem niet te vreten ook maar goe :P

• Topic Starter Topic Starter
dacht ik een keer behulpzaam te zijn;)

als je dat voor het slapen gaan op eet dan zul je veel vet aanmaken door al die koolhydraten...

• Topic Starter Topic Starter
ik niet ben ecto:p

Ik heb kwak van de aldi, 12 gram eiwit per 100g, best te eten, doe er vaak een appel doorheen :)

suiker bomb. ik heb ook die van de aldi maar moet je wel zeggen dat ik er aardig oplos bout na het eten van de kwark van de aldi

Dan nog liever pure kwark zonder smaak erbij, want 6 gram eiwitten is wel niet veel.

Hoezo kwark niet lusten???, die van de aldi ok, dat is net een blok beton. Maar konings kwark is lekker romig en schuif je zo naar binnen, als je het dan nog niet lekker vind gooi je er zelf wat fruit doorheen.

ik doe wat jan in mijnkwark om het eetbaarder te maken.

Deze lijkt me niet echt super maar welheel lekker.

veel te veel vet en suiker veel te weinig eiwitten

veel te veel vet en suiker veel te weinig eiwitten

inderdaad,

ik neem gewoon magere kwark, merk weet ik eff niet..

daar zitten zeker 9 gram eiwitten in op 100 ml.

koolhydraten en vetten minimaal.

En gooi er altijd wat siroop bij voor de smaak en huppa naar binnen werken.

werkt perfect

Aldi kwark rules gewoon, gewoon puur zonder niets erbij, njammie :D

appie heijn magere kwark , 500 gr €.49 ct
smaakt lekker, geen toevoegingen voor mij ..

Terug
Naar boven