XXL Nutrition

Kent iemand deze BBer

Oxgene

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
1
Ik vroeg me af, of er mensen zijn die Hans Bakker kennen.
Hij zou (naar eigen zeggen) in 2001 NL kampioen Bodybuilding onder de 90 kilo zijn geweest.

Nu beweerde de beste man ook al dat hij toendertijd minder dan 1% BF had, dus erg geloofwaardig kwam hij dus niet over.

Hij zit op dit moment in de gevangenis, dus vragen of hij zijn beker laat zien, zit er even niet in :p

Ik kon geen uitslagen vinden van dat jaar, dus vandaar dat ik het hier even vraag.

nee.. sorry gast.. niet bekend

Hans Bakker? Ik ken wel een Hans Bakker, die komt uit de omgeving Rijnsburg.

Maar weet niet of hij ooit Nederlands kampioen is geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is hem ja :)

Ken hem niet en kan niet

1% vet... dan lig je onder de planken..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit had ik gevonden met google ??? issie em?

:P

nix over bb-ing gevonden met de hit "hans bakker"

Niet Hans Kroon? :P

Naamt komt me wel bekend voor, maar zijn zoveel Hansjes en Bakkers :rolleyes:

Oxgene zei:

Haha, zit 'ie weer in de bak? Maar misschien kan ik het eens navragen als ik iemand spreek uit die tijd. Hij trainde altijd bij FirstClassgym in Valkenburg, daar liepen nog een paar wedstrijd-bodybuilders.

zou best kunnen toch, bij mij op de sportschool trained ed vermeerkerk, die heeft in 2000 de overall op de holland gewonnen, maar die kennen jullie verschijnlijk ook niet!

Marco Bakker ken ik wel:D , is hem dat niet, had hij weer te veel gezopen;) :D, wist niet dat die gast een wasboordje onder zijn maatpak had:D :evil2:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt al vast voor de reacties :D

Hé deze meneer ken ik persoonlijk. Hij is een esperantist!!
Geweldig dit.
Nee ik weet zeker dat hij geen BB-er is.

Is het niet Hans Koekenbakker? Het schijnt dat hij als hij weer vrij is, zelfs een negatief vetpercentage wil tonen bij 100 kg lichaamsgewicht!!

Terug
Naar boven