Fitness Seller

Kerst 2024

IMG_1246.jpeg

IMG_1248.jpeg
Leg dan even 3 lijntjes neer

Wat gaan jullie kokerellen met kerst? Nieuw topic aanmaken met post je kerst menu 2024?

1000055707.jpg

De jongste drie hebben de boom opgezet 🥰

Wat we gaan kokkerellen?
Helemaal niets 😅
Vandaag tapas: iedereen neemt iets mee
Morgen: op verzoek van de kids stamppot, dochter kookt
Kerstavond: traiteur regelt alles
Eerste kerstdag bij schoonouders
Een tweede kerstdag restjes

Ik zeg: dit jaar kom ik er goed vanaf 😁

Gisterenavond had de jongste een losse tand en hij is als de dood voor de tandenfee dus mag die tand nooit onder zijn kussen maar moet die ik een bak op de eettafel. Nou de tandenfee is geweest, en de elfjes vonden het ook interessant. “Morgen pak ik mijn muntje wel” zei hij. :D

IMG_5184.jpeg

Gisterenavond had de jongste een losse tand en hij is als de dood voor de tandenfee dus mag die tand nooit onder zijn kussen maar moet die ik een bak op de eettafel. Nou de tandenfee is geweest, en de elfjes vonden het ook interessant. “Morgen pak ik mijn muntje wel” zei hij. :D

IMG_5184.jpeg
Kniepstuver 50 cent.

Dacht ik eindelijk een kerst zonder schoonouders te hebben. Vliegen ze donderdag deze kant op:(
In huis is het niet al te druk ivm onze huis autist. Kadotjes liggen niet in het zicht onder de kerstboom maar onder een tafel in tassen.
Buiten kunnen ze wel lekker uitrazen uiteraard

Morgen gourmetten. En voor 2e kerstdag gaan we een kalkoen in de oven zetten

Jij bent toch katholiek? Wat doe je op het forum, het is kerstavond. Nachtmis enzo 😋
De kerstboodschap verspreiden?

Livemass.net, werkt helaas niet perfect.

Youtube biedt live en met terugkijken mogelijkheden.

Die plekken laat ik liever aan echte gelovigen. Het is net als met diëten, het is niet wat je doet met Kerst wat telt, het gaat om de rest van het jaar: en dan zit ik ook niet trouw in die bankjes.

Ik heb niet zoveel met Cafetaria Catholics, Chino's of PaKe-katholieken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven