AndroidHealthClinic

Kerst 2024

20241215_160220.jpg

Een mini versie, versierd met plastic decoraties door de kids. Want een enthousiaste kitten en planten gaan al niet zo goed samen, dus een grote boom met veel glazen decoraties erin...
20241215_161131.jpg

Ter compensatie een extra boompje buiten. 😊

20241215_161736.jpg

En deze boven op een kast 😄

20241215_160220.jpg

Een mini versie, versierd met plastic decoraties door de kids. Want een enthousiaste kitten en planten gaan al niet zo goed samen, dus een grote boom met veel glazen decoraties erin...
20241215_161131.jpg

Ter compensatie een extra boompje buiten. 😊

20241215_161736.jpg

En deze boven op een kast 😄
De mooiste kerstbomen hangen vol met herinneringen, dat heb jij! 🤗
Ziet er allemaal heel gezellig uit!

De mooiste kerstbomen hangen vol met herinneringen, dat heb jij! 🤗
Ziet er allemaal heel gezellig uit!
Onze normale boom hangt inderdaad vol herinneringen. Zelfs een roze glitter poedel (Dat was destijds een uitstekende les voor mijn man om een peuter geen vrije keuze te bieden. 😂).
@vntl 's kitten wordt vanzelf groter. Hopelijk kan de boom volgend jaar ook weer groter. En dan hebben we weer nieuwe herinneringen om toe te voegen. 😊

Moet wel zeggen dat jullie bomen er allemaal wel saai uit zien hoor.

Was jij niet degene die ergens die boom met roze kerstballen postte in zo'n mooi patroontje er in? Ik heb dus serieus geprobeerd dat na te maken maar ik faalde behoorlijk en toen gekozen voor saai en simpel. True story 😂 👍

En dan heb ik er nog wel een dumbell in verstopt! Tis ook nooit goed... :sad:

Meestal ben ik iets uitvoeriger 😂
De laatste jaren wordt de boom steeds bescheidener en wordt het toetjesdiner steeds uitgebreider.
Snapchat-1951750970.jpg

Reden: Bijlage toevoegen was opzich wel handig...
Laatst bewerkt:
Heel mooi! Zijn die ballen een slinger? Want om ze zo aan de takken te hangen lijkt mij onmogelijk?
Is een ijzerdraad waar je de ballen vast maakt en uiteindelijk de “slinger” dan rond de boom hangt. Zijn 2 slingers en die verbind je dan uiteraard aan de kant die niet in het zicht is.

Is een ijzerdraad waar je de ballen vast maakt en uiteindelijk de “slinger” dan rond de boom hangt. Zijn 2 slingers en die verbind je dan uiteraard aan de kant die niet in het zicht is.
Het is dat ik geen ijzerdraad in huis heb, maar ik ben er toe in staat om mijn boom weer leeg te halen :roflol:

Het is dat ik geen ijzerdraad in huis heb, maar ik ben er toe in staat om mijn boom weer leeg te halen :roflol:
Hier ging ik dus ook mee de mist in, ik zat dit dus te Googlen hoe je dat maakt en liep te kutten met allemaal tutorials met touwtjes en ballen aan elkaar knopen en in die boom te hangen. Ijzerdraad dus volgend jaar 🤣👍

Terug
Naar boven