- Waardering
- 10.357
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mooiste kerstbomen hangen vol met herinneringen, dat heb jij! 🤗![]()
Een mini versie, versierd met plastic decoraties door de kids. Want een enthousiaste kitten en planten gaan al niet zo goed samen, dus een grote boom met veel glazen decoraties erin...
![]()
Ter compensatie een extra boompje buiten. 😊
![]()
En deze boven op een kast 😄
Onze normale boom hangt inderdaad vol herinneringen. Zelfs een roze glitter poedel (Dat was destijds een uitstekende les voor mijn man om een peuter geen vrije keuze te bieden. 😂).De mooiste kerstbomen hangen vol met herinneringen, dat heb jij! 🤗
Ziet er allemaal heel gezellig uit!
Was jij niet degene die ergens die boom met roze kerstballen postte in zo'n mooi patroontje er in? Ik heb dus serieus geprobeerd dat na te maken maar ik faalde behoorlijk en toen gekozen voor saai en simpel. True story 😂 👍Moet wel zeggen dat jullie bomen er allemaal wel saai uit zien hoor.
Jij woont bij je opa en oma?
Jouw foto?Moet wel zeggen dat jullie bomen er allemaal wel saai uit zien hoor.

En dan heb ik er nog wel een dumbell in verstopt! Tis ook nooit goed...Moet wel zeggen dat jullie bomen er allemaal wel saai uit zien hoor.

Heel mooi! Zijn die ballen een slinger? Want om ze zo aan de takken te hangen lijkt mij onmogelijk?
Is een ijzerdraad waar je de ballen vast maakt en uiteindelijk de “slinger” dan rond de boom hangt. Zijn 2 slingers en die verbind je dan uiteraard aan de kant die niet in het zicht is.Heel mooi! Zijn die ballen een slinger? Want om ze zo aan de takken te hangen lijkt mij onmogelijk?
JammerDie pinguïn was nog veel leuker, helaas is die nu kapot.
Het is dat ik geen ijzerdraad in huis heb, maar ik ben er toe in staat om mijn boom weer leeg te halenIs een ijzerdraad waar je de ballen vast maakt en uiteindelijk de “slinger” dan rond de boom hangt. Zijn 2 slingers en die verbind je dan uiteraard aan de kant die niet in het zicht is.

Gewoon volgend jaar alvast mee beginnen wanneer de pepernoten weer in de supermarkten liggen. 😂Het is dat ik geen ijzerdraad in huis heb, maar ik ben er toe in staat om mijn boom weer leeg te halen![]()
Hier ging ik dus ook mee de mist in, ik zat dit dus te Googlen hoe je dat maakt en liep te kutten met allemaal tutorials met touwtjes en ballen aan elkaar knopen en in die boom te hangen. Ijzerdraad dus volgend jaar 🤣👍Het is dat ik geen ijzerdraad in huis heb, maar ik ben er toe in staat om mijn boom weer leeg te halen![]()
Dat is eind september alGewoon volgend jaar alvast mee beginnen wanneer de pepernoten weer in de supermarkten liggen. 😂

Augustus 🤣