apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohwwww heerlijk, dit soort dingen. Slapen je kinderen met knuffesl? Hoe reageren ze er op?
Ze slapen beiden met knuffels hoezo?Ohwwww heerlijk, dit soort dingen. Slapen je kinderen met knuffesl? Hoe reageren ze er op?
Help step elf I'm stuck!
Ja is toch leuk als de elfjes op avontuur gaan met hun knuffels 🙈
Haha! Wel knappe vragen voor een kereltje van die leeftijdDe oudste weet dat wij het doen en vind het vooral leuk om gaat broertje er een beetje bang mee te maken. Hijzelf zal vooral de vraag stellen hoe sterk ze moeten zijn om zo’n wc-rol te verplaatsen en of ze aan net spelen of vechten waren, zoiets.

Lekker kinderen treiteren door ze met ontvoerde knuffels wakker te laten worden. Zo kunnen ze net als kinderen in gebieden met oorlog ervaren hoe het is zomaar iets kwijt te raken. Een heerlijke kerstgedachte!Ja is toch leuk als de elfjes op avontuur gaan met hun knuffels 🙈
Goed. Misschien heb ik een iets te levendige fantasie voor dit soort dingen![]()

Nu lachen we erom, want zolang ze jong zijn is het nog wel schattig. Uiteindelijk worden het, zeker z'n dochter met die rake hilarische observaties, grote onhandelbare @steksen.Haha! Wel knappe vragen voor een kereltje van die leeftijd![]()

Die eens niet zo gemeen, het is bijna kerstLekker kinderen treiteren door ze met ontvoerde knuffels wakker te laten worden. Zo kunnen ze net als kinderen in gebieden met oorlog ervaren hoe het is zomaar.iets kwijt te raken. Een heerlijke kerstgedachte!
Nu lachen we erom, want zolang ze jong zijn is het nog wel schattig. Uiteindelijk worden het, zeker z'n dochter met die rake hilarische observaties, grote onhandelbare @steksen.
Ik kan niet wachten tot ze zich tegen vaders keren.
![]()

Zie mij als Jos en haar als Max.Ik kan niet wachten tot ze zich tegen vaders keren.
Ik heb dezelfde flesjes houder.
Voor de kleine, zo’n ding blijft nog jaren handig.
Oh heerlijk dit. Graag een dagelijkse update

Vooral de jongste vind het wel grappig hij gaat ‘s ochtends gelijk zoeken en heeft dd grootste lol met vertellen wat hij ziet en bedenken hoe ze het hebben gedaan.Oh heerlijk dit. Graag een dagelijkse update
Hoe vinden je kinderen het? Hebben ze het boek ook gelezen?