MuscleMeat

Keto logje

• Topic Starter Topic Starter
Ik zij mijn 4 buik spieren in de spiegel :D

niet helemaal goed maar toch redelijk zichtbaar

dus gaat lekker!

Heb mij 100gram kaas eruit gehaald

dus zit ik nu ongeveer op 1900kcal :)

Ik zij mijn 4 buik spieren in de spiegel :D

niet helemaal goed maar toch redelijk zichtbaar

dus gaat lekker!

Heb mij 100gram kaas eruit gehaald

dus zit ik nu ongeveer op 1900kcal :)

Is die 1900 kcal zo'n beetje het normale wat een iemand met 85 kg moet eten? Wel weinig of niet? Daar zit je zo op met die vetrijke voeding. Lijkt mij moeilijker dan een dietje met veel eiwit, weinig tot normal carb en zeer weinig vet. Heb je last van hongersgevoel?

weinig??? ik zit op 1500 :D

dieet met zeer weinig vet is sowieso al slecht en kansloos...lowcarb (keto) ownd het allemaal.

jawel...uiteraard :P maar het is niet extreem erg, kwark + 2scheppen protein80 of whey geeft een vrij verzadigd gevoel. (moet ej wel die kwark hebben met 2gr carbs per 100gr)

Ik ben trouwens op diet met zeer weinig vet en weinig/normaal carbs en veel cardio gegaan van 18% BF naar 10% in 4 maanden. Ik wil nu naar 6-7%, maar weet niet of ik die oude dieet moet aanhouden of overgaan op keto.

ik snap niet waarom mensen uberhaupt low fat gaan, verdoet je hele hormonale werking...testkiller en ga maar door.

Ik ben trouwens op diet met zeer weinig vet en weinig/normaal carbs en veel cardio gegaan van 18% BF naar 10% in 4 maanden. Ik wil nu naar 6-7%, maar weet niet of ik die oude dieet moet aanhouden of overgaan op keto.

8% zakken in 4 maanden is helemaal niet indrukwekkend imo. Zeer weinig vet, weinig carbs... je hebt 4 maanden gegeten @ 1000kcal ofzo? :rolleyes:

Het wordt steeds moeilijker om door te gaan man

ik heb zoveel zin in lekkers :D

maar ik wil sowieso nog doorgaan!

ik ben sterk!! :@

8% zakken in 4 maanden is helemaal niet indrukwekkend imo. Zeer weinig vet, weinig carbs... je hebt 4 maanden gegeten @ 1000kcal ofzo? :rolleyes:

8% in 4 maanden vind ik zelf heel solide. Een procentje per twee weken dus. Sneller is niet goed, tenminse als je op laag vet% wil blijven (crash diet is sowieso bagger).

Ik eet tussen 2000 en 2500 kcals per dag. Hoe kom jij trouwens op die 1000 kcals?????????

Ik zie dat men roept dat je minsten 20% vet moet eten. Kan zijn, maar ik red het zo prima. Wat betreft energie, ook prima. Ren 4-5 keer per week. per keer 45-60 min. Daarnaast 1x per week turnen en 1x karate. Verder 3x krachttraining. Benchpress vlak: 1 x 110 kg, neckpress: 2x eigen gewicht (77kg). Aan kracht ontbreekt het dus niet, ondanks de lage vet en carb inname.

Ik ben nu geraakt op 10% body fat maar heb wel het idee dat mij vetafname is wat gaan stagneren, vandaar mijn interesse voor de keto-diet.

Laatst bewerkt:
Het wordt steeds moeilijker om door te gaan man

ik heb zoveel zin in lekkers :D

maar ik wil sowieso nog doorgaan!

ik ben sterk!! :@

Gewoon volhouden kerel!!! Vorige 2 weken ging 't bij mij ook wat moeilijker. Nu heb ik de indruk dat 't weer wat vlotter gaat.

Dit ketosis diet is wel heftige poep als ik zo lees maar ook zeer ZEER interresant!
ben zelf gister met toeval in het topic van sakurakilla beland en ben begonnen met lezen.
Hoe meer ik las des te meer ik wil wete.
K ben nu zelf volgens de methode van sakurakilla ook een schema inelkaar aan het gooien.
Het belooft zker veel

@TS veel sccs nog en volhoude/doorbijten!!!

Dit ketosis diet is wel heftige poep als ik zo lees maar ook zeer ZEER interresant!
ben zelf gister met toeval in het topic van sakurakilla beland en ben begonnen met lezen.
Hoe meer ik las des te meer ik wil wete.
K ben nu zelf volgens de methode van sakurakilla ook een schema inelkaar aan het gooien.
Het belooft zker veel

@TS veel sccs nog en volhoude/doorbijten!!!

heftig is meer een mentale iets. Is gewoon de eerste 2 weken kunnen doorstaan en dan ga je bij jezelf denken. Damn waarom heb ik dit nooit eerder gedaan

Ik kon het gister nacht niet aan

heb gecheat :(

was uur of 6/7 bezig met huiswerk waarna ik koppijn en erge honger kreeg.

Maarja komt wel goed denk ik :P

jaa nasty is dat...heb ik tegenwoordig ook zeer moeilijk in de avond :(

Normaal niet hoor

maar was zo bezig met huiswerk dat ik enorme honger kreeg.

Die dag ervoor had ik ook klein beetje gecheat!!!!

vanaf vandaag wil ik er weer hard tegen aan man.

ga deze week en volgende week afmaken, misschien nog week daarop ook nog en dan ben ik er wel klaar mee.

****ed up is , dat zodra ik cheat, of zelf maar 25gr "extra" carbs eet (bak kwark) ik meteen een kilo vocht vasthoud.

maar had je nou ook before pic gemaakt? en eentje nu?

Nooh man geen piccas.

Als ik maar verschil zie in spiegel :P

ff een berichtje om je bang te maken

het duurt ongeveer 2 dagen voordat je lichaam helemaal in ketosis is
als je 1x cheat of zelfs 1 stuk fruit kan je lichaam al uit ketosis halen... think about it mister :D

Terug
Naar boven