AndroidHealthClinic

Keto logje

nou nou..je overdrijft het wat, je hebt een mate van keto. na een HIIT cardio sessie na 1 carbload akn je al weer in keto (misschien nog niet full) zijn.

overigens is het echt geen drama als je "even" paar uur tot een dag uit keto bent, is echt niet zo dat je opeens zero fatloss hebt.

Ik ben trouwens op diet met zeer weinig vet en weinig/normaal carbs en veel cardio gegaan van 18% BF naar 10% in 4 maanden. Ik wil nu naar 6-7%, maar weet niet of ik die oude dieet moet aanhouden of overgaan op keto.

ik zou keto doen,
mac heeft gelijk is niet erg slim voor je hormonale werking + waar haal je je energie vandaag als je weinig kh & weinig vet eet?

keto---> energie uit vet?!?! (primaire brandstof)

nou nou..je overdrijft het wat, je hebt een mate van keto. na een HIIT cardio sessie na 1 carbload akn je al weer in keto (misschien nog niet full) zijn.

overigens is het echt geen drama als je "even" paar uur tot een dag uit keto bent, is echt niet zo dat je opeens zero fatloss hebt.

SHUT UP BIG MAC :D

@still
yup inderdaad vet wordt primaire brandstof

Ik volg dit nou ook een tijdje,
en idd, ook het topic van Sakurailla doorgelezen,
Had ik een vraag , wat is T3?
En een ander vraag, ik ben 37 jaar, en heb een vrij zware baan(+ploegendienst)
En 4x per week trainen.
En ik krijg gewoon ongelofelijke zin om die keto dieet te doen, Is dit aan te raden ? ivm ploegendienst en ook een baan die fysiek toch ook wat vraagt.
Please wat tips , mocht het voor mij onbegonnen werk zijn, dan is het natuurlijk ook niet nodig dat ik me kloten gaat voelen terwijl het niet eens nut heeft.
Ps Blackpoet forgive me als ik je topic vervuil )

t3 is een thyroid hormone om je stofwisseling te versnelle

Terug
Naar boven