MuscleMeat

Ketogeen dieet tips

doe nu bijna 2 maandjes keto dieet... echt snel resultaat en makkelijk vol tehouden..

- ei
- kaas
- spek
- sla
- kip
- beefstuk
- mayonaise
- pindas

ben het helemaal eens dat je na een afgevallen periode telkens je onderhoud moet vast leggen en nog steeds 400-500 lager moet zitten dus beiden zeggen hetzelfde. uiteindelijk gaan we lager in Kcal maar dit is afhankelijk van je gewicht.

vat me niet verkeerd maar vind ook dat je zo hard reageer op adviezen. elke lichaam is anders en gevoel erbij ook en als KETO bij een ander werkt, accepteer het dan. Ben heel blij voor jou dat jij een expert bent op JOU gebied en ga ook ervan uit dat je 5-7% bent en spiermassa van 100kg? zo niet, dan zou ik me daar zorgen om maken ipv keto.
succes

"laag" en "nog lager" zijn niet echt duidelijke waardes.
Een tekort van meer dan 400-500 kan ik afraden.

ben het helemaal eens dat je na een afgevallen periode telkens je onderhoud moet vast leggen en nog steeds 400-500 lager moet zitten dus beiden zeggen hetzelfde. uiteindelijk gaan we lager in Kcal maar dit is afhankelijk van je gewicht.

vat me niet verkeerd maar vind ook dat je zo hard reageer op adviezen. elke lichaam is anders en gevoel erbij ook en als KETO bij een ander werkt, accepteer het dan. Ben heel blij voor jou dat jij een expert bent op JOU gebied en ga ook ervan uit dat je 5-7% bent en spiermassa van 100kg? zo niet, dan zou ik me daar zorgen om maken ipv keto.
succes

Ik hoef geen laag vet% te hebben of 100kilo te zijn om de theorie achter voeding en diëten uit te leggen, en dat weet jij ook wel. Dat je de theorie beheerst heeft niks te maken met het praktiseren ervan.
Ik heb nergens gezegd dat keto niet werkt, of dat carbrijk beter werkt. Wat ik zeg is dat je afvalt door het kcaltekort van je dieet, en niet door de manier waarop je dst kcaltekort creëert.

Ketotips:
Vezelsupplementen
Onder de 20g koolhydraten blijven
Na 2 weken een carb refeed dag

en wat als iemand een tijdje laag in kcal is.zal die nog meer moeten verlagen in kcal?i don't think so

waarschijnlijk wel, is bij keto ook toch? Naarmate je gewicht zakt, gaat ook je onderhoud omlaag..

Verder vind ik keto echt een (***) dieet, weinig energie door low carb, waarom hiervoor kiezen als het ook anders kan en dezelfde resulaten opleverd?

Je theorie klopt wel redelijk maar is niet compleet. Je geeft aan dat je niet weet hoe ketodieet precies in mekaar zit, dan kan je ook geen oordeel hierover vellen.
bij alle dieeten val je af maar bij de ene wat meer vet dan bij een ander. Om jou kennis nog meer te vergroten zou je ook in ketodieet kunnen verdiepen en met jou kennis ga ik ervan uit dat je eruit komt. Check eventueel vetmetabolisme. succes.

Ik hoef geen laag vet% te hebben of 100kilo te zijn om de theorie achter voeding en diëten uit te leggen, en dat weet jij ook wel. Dat je de theorie beheerst heeft niks te maken met het praktiseren ervan.
Ik heb nergens gezegd dat keto niet werkt, of dat carbrijk beter werkt. Wat ik zeg is dat je afvalt door het kcaltekort van je dieet, en niet door de manier waarop je dst kcaltekort creëert.

elk persoon verschilt.Het is niet dat het bij je goed werkt dat het ook voor ander ook zo geldt.k heb veel reacties van je gelezen.en voor jou is het geen probleem om te cheaten en je denkt enkel om je kcal.
de werking voeding kan helemaal anders zijn.het gaat niet altijd om kcal.
iemand die dagelijks enkel 3marsen eet.zal zeker afvallen.maar na een periode zal die echt wel in vp toeslaan.dan iemand die evenveel kcal eet.maar uit goede bronnen.
it's a BIG different

Nope, Jwdoetookmee is juist hoor. Het maakt echt niet uit. Qua micro's en qua spierbehoud etc zijn 7 marsen op een dag als cut natuurlijk nefast. Maar je gaat er wel van afvallen.

Terug
Naar boven