AndroidHealthClinic

KETOSE en insuline gebruik

• Topic Starter Topic Starter
haha ok, maar heb nog geen duidelijk antwoord op deze vraag: stel ik verdeel die eiwitten over 3 porties van 50 gram. en de vetten verspreid over de dag!

na de training neem in insuline (starten met 3IU humalog) meteen na de injectie 50 gram eiwit, uur later weer 50gram eiwit en anderhalfuur later weer 50 gram eiwit!

en kijken hoe het gaat.. op deze manier komen de proteine waar ik ze hebben wil! (in de spier) en aangezien ik vrij weinig insuline neem zal ik geen hypo krijgen door het gluco...proces!

of kijk ik nu ergens overheen? is beetje theorie van O.a L rea (hij beveelt 600gram proteine aan en 4x10 iu humalog)

aangezien ik aan het cutten ben en slechts 150 gram eiwit eet zal ik het dus bij 1 injectie moeten houden! (al ben ik bang om deze op te voeren tot 10iu)

nadeel is wel dat het me wat uit KETOSE kan halen maar dat weegt niet op tegen de voordelen!

haha ok, maar heb nog geen duidelijk antwoord op deze vraag: stel ik verdeel die eiwitten over 3 porties van 50 gram. en de vetten verspreid over de dag!

na de training neem in insuline (starten met 3IU humalog) meteen na de injectie 50 gram eiwit, uur later weer 50gram eiwit en anderhalfuur later weer 50 gram eiwit!

en kijken hoe het gaat.. op deze manier komen de proteine waar ik ze hebben wil! (in de spier) en aangezien ik vrij weinig insuline neem zal ik geen hypo krijgen door het gluco...proces!

of kijk ik nu ergens overheen? is beetje theorie van O.a L rea (hij beveelt 600gram proteine aan en 4x10 iu humalog)

aangezien ik aan het cutten ben en slechts 150 gram eiwit eet zal ik het dus bij 1 injectie moeten houden! (al ben ik bang om deze op te voeren tot 10iu)

ik zie geen vraag meer staan?

post eens je eiwitbron(en) voor die 150gr
ik vind 150 wel aan de lage kant.

ik zie geen vraag meer staan?

stel ik verdeel die eiwitten over 3 porties van 50 gram. en de vetten verspreid over de dag!

of kijk ik nu ergens overheen?

post eens je eiwitbron(en) voor die 150gr
ik vind 150 wel aan de lage kant.

eiwit, tonijn vlees enz. als ik meer eiwit eet zal dat als brandstof gebruikt worden.. en dus word er minder snel ketonen als energie gebruikt

Ketose is de BOMB gewoon op het gebied van vetverlies. Werkt echt als een hoge verbrandingsoven maar voordat je er als natural echt goed inzit ben je heel wat volharding en tijd verder.

Voor de rest is de voeding duur aangezien je deels eiwit als brandstof gaat gebruiken, ontkom je niet aan.

Maar als je eenmaal 'leeggelopen' bent, is je huid mooi glad en ga je wat dagen erna stevig carbloaden staan je spieren zo bol en rond als beton en liegt de vaculariteit er niet om. :eek: Lijkt net alsof je 10 kilo zwaarder bent en zo voel je je ook met slechts 48 uur verschil. :roflol:

Maar vind het een heftige methode die gewoon bijna niet vol te houden is als je echt goed in ketose wilt komen. Verreist echt de tanden op elkaar zetten en rustig blijven. Af en toe zwaar junken en al die snacks glijden als water door je maag heen als je diep in ketose zit. Vet aanzetten zal dan niet snel gebeuren. :D

Ketose is de BOMB gewoon op het gebied van vetverlies. Werkt echt als een hoge verbrandingsoven maar voordat je er als natural echt goed inzit ben je heel wat volharding en tijd verder.

Voor de rest is de voeding duur aangezien je deels eiwit als brandstof gaat gebruiken, ontkom je niet aan.

Maar als je eenmaal 'leeggelopen' bent, is je huid mooi glad en ga je wat dagen erna stevig carbloaden staan je spieren zo bol en rond als beton en liegt de vaculariteit er niet om. :eek: Lijkt net alsof je 10 kilo zwaarder bent en zo voel je je ook met slechts 48 uur verschil. :roflol:

Maar vind het een heftige methode die gewoon bijna niet vol te houden is als je echt goed in ketose wilt komen. Verreist echt de tanden op elkaar zetten en rustig blijven. Af en toe zwaar junken en al die snacks glijden als water door je maag heen als je diep in ketose zit. Vet aanzetten zal dan niet snel gebeuren. :D

ben het UD2.0 aan het uitlezen momenteel. zowel John berardi (zijn get shredded dieet ben ik vandaag aan begonnen) als Lyle zeggen dat het niet perse nodig is om in ketose te raken. (het is iets wat kan gebeuren maar hoeft niet)
Zolang je onder de 50gram carbs ED zit raken je glycogeen depots zoiezo leeg! (icm depleting training)

dag voor de carbload een HIT achtige training, en vervolgens 1600 gram carbs eten! zodat je een anabolic rebound hebt!

ben benieuwd wat het gaat brengen.. moet nu dus 13 dagen 150 gram vetten+150gram eiwit eten..

heb gister getest wat me laat bloaten en wat niet.. witte rijst geeft geen bloat. voorgeen loade ik vaak met vetvrije ijs wine gums enz :D

hiervan raak ik flink aan de schijt+bloated

theorie is dat je lichaam vetten blijft verbranden deze dag en de carbs naar als glycogeen opgeslagen worden!

zeker niet waar bro! 150 gram vetten+ 150 gram eiwit, voorbeelden wat je kan eten

22 hele eieren+ 2eetlepels olijfolie (2x9gram) = 150 vetten+ 154pro

175 gram pindakaas+ 2x pot tonijn
+30gram whey + wat lijnzaad/olijfolie = 150gram vetten 150gram pro + 1 gram KH (de whey)

250gram pindakaas+ 250gram varkenshaas = 140gram vetten + 140gram eiwit + 20gram KH (2,5x8 Pkaas)

3x makreel a2 euro zou een dure dag wezen :) 142 gram eiwit en 159 gram vetten ofzo

uiterste geval ben ik 4 euro per dag kwijt aan eten, groene groente haal ik uit vriesvaak 35 cent per 450gram ofzo

zeker niet waar bro! 150 gram vetten+ 150 gram eiwit, voorbeelden wat je kan eten

22 hele eieren+ 2eetlepels olijfolie (2x9gram) = 150 vetten+ 154pro

175 gram pindakaas+ 2x pot tonijn
+30gram whey + wat lijnzaad/olijfolie = 150gram vetten 150gram pro + 1 gram KH (de whey)

250gram pindakaas+ 250gram varkenshaas = 140gram vetten + 140gram eiwit + 20gram KH (2,5x8 Pkaas)

3x makreel a2 euro zou een dure dag wezen :) 142 gram eiwit en 159 gram vetten ofzo

pindakaas bevat toch veel meer koolhydraten? ik dacht zo een 16g per 100gram

Ik snap je punt m.b.t die verhoudingen, maar vind je 150 gram ondanks de ketose niet wat weinig?

Ik snap je punt m.b.t die verhoudingen, maar vind je 150 gram ondanks de ketose niet wat weinig?

idd!

en zeker als je nog eens slin gaat bijgebruiken. Denk je dat dat zou volstaan?

ik denk dat je eerder richting de 400gr pro zal moeten zitten om hypo te vermijden.

en pindakaas tijdens zo'n dieet is ook niet echt gepast. ik zou eerder voor zalm of een andere vette vis gaan!

Laatst bewerkt:
idd!

en zeker als je nog eens slin gaat bijgebruiken. Denk je dat dat zou volstaan?

ik denk dat je eerder richting de 400gr pro zal moeten zitten om hypo te vermijden.

en pindakaas tijdens zo'n dieet is ook niet echt gepast. ik zou eerder voor zalm of een andere vette vis gaan!

ben pindakaas addict.. dit was ene mooie gelegenheid om even 2 dagen Pindakaas te eten :)

dieet is er 1 van J berardi. hoogaangeschreven dieet guru bij verschillende sport disciplines!

het is even afwachten wat deze 13 dagen doen.. ben als de dood voor acne trouwens!

als ik de proteine verhoog moet ik ook de vetten verhogen.. als de vetten in verhouding te laag komen te liggen zal mijn lichaam de voorkeur gaan geven voor proteine als energie bron..

tja dan zijn we net zover... alleen wat duurder uit+ wen me lichaam aan proteine als energie te zien!

Ben heel erg benieuwd!

nadeel vind ik altijd de refeed met een 1500gram carbs oid..

ik bloat altijd de dag erna!

met bijvoorbeeld UD2.0 verplaats ik de donderdag training ook naar vrijdag en hield daar mijn carbload. vrijdag avond was ik knetter hard vol en droog. zaterdag ben ik dan barbapapa!

heb dit 2 weken geprobeerd.. 1 keer normaal en 1 keer met zout laden in de eerste 3dagen van de 4 dagen low carb en stoppen met drinke en zout tijdens de load! stond er droger bij op de zaterdag maar was fkin ontregelt de week erna wat vochtvasthouden betreft..

acne krijg je niet van ketose dieten, (bij mij en nog een paar mensen die ik ken die er aan zitten), door de extra zink en vit b12 etc wat in vet zit, krijg je een betere huid.

btw heb zelf ook anabolic diet for pl en for bb, als je die wil moet je maar ff pmen

Terug
Naar boven