- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
dan kan er dus nooit een eerste keer zijn.. want dan heb je nog geen ervaring![]()
Met slin in het algemeen slimmerd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan kan er dus nooit een eerste keer zijn.. want dan heb je nog geen ervaring![]()
Ja wel tijdens die slin injecties idd.
Dus overdag eigenlijk, zodat er savonds nog een keer normaal gegeten kan worden.
het gaat over een ketogeen dieet..dan kan je niet een 'normale maaltijd' met carbs eten
haha ok, maar heb nog geen duidelijk antwoord op deze vraag: stel ik verdeel die eiwitten over 3 porties van 50 gram. en de vetten verspreid over de dag!
na de training neem in insuline (starten met 3IU humalog) meteen na de injectie 50 gram eiwit, uur later weer 50gram eiwit en anderhalfuur later weer 50 gram eiwit!
en kijken hoe het gaat.. op deze manier komen de proteine waar ik ze hebben wil! (in de spier) en aangezien ik vrij weinig insuline neem zal ik geen hypo krijgen door het gluco...proces!
of kijk ik nu ergens overheen? is beetje theorie van O.a L rea (hij beveelt 600gram proteine aan en 4x10 iu humalog)
aangezien ik aan het cutten ben en slechts 150 gram eiwit eet zal ik het dus bij 1 injectie moeten houden! (al ben ik bang om deze op te voeren tot 10iu)
stel ik verdeel die eiwitten over 3 porties van 50 gram. en de vetten verspreid over de dag!
na de training neem in insuline (starten met 3IU humalog) meteen na de injectie 50 gram eiwit, uur later weer 50gram eiwit en anderhalfuur later weer 50 gram eiwit!
en kijken hoe het gaat.. op deze manier komen de proteine waar ik ze hebben wil! (in de spier) en aangezien ik vrij weinig insuline neem zal ik geen hypo krijgen door het gluco...proces!
of kijk ik nu ergens overheen?
post eens je eiwitbron(en) voor die 150gr
ik vind 150 wel aan de lage kant.
Lijkt net alsof je 10 kilo zwaarder bent en zo voel je je ook met slechts 48 uur verschil. 

Ketose is de BOMB gewoon op het gebied van vetverlies. Werkt echt als een hoge verbrandingsoven maar voordat je er als natural echt goed inzit ben je heel wat volharding en tijd verder.
Voor de rest is de voeding duur aangezien je deels eiwit als brandstof gaat gebruiken, ontkom je niet aan.
Maar als je eenmaal 'leeggelopen' bent, is je huid mooi glad en ga je wat dagen erna stevig carbloaden staan je spieren zo bol en rond als beton en liegt de vaculariteit er niet om.Lijkt net alsof je 10 kilo zwaarder bent en zo voel je je ook met slechts 48 uur verschil.
Maar vind het een heftige methode die gewoon bijna niet vol te houden is als je echt goed in ketose wilt komen. Verreist echt de tanden op elkaar zetten en rustig blijven. Af en toe zwaar junken en al die snacks glijden als water door je maag heen als je diep in ketose zit. Vet aanzetten zal dan niet snel gebeuren.![]()

Voor de rest is de voeding duur aangezien je deels eiwit als brandstof gaat gebruiken, ontkom je niet aan.
142 gram eiwit en 159 gram vetten ofzozeker niet waar bro! 150 gram vetten+ 150 gram eiwit, voorbeelden wat je kan eten
22 hele eieren+ 2eetlepels olijfolie (2x9gram) = 150 vetten+ 154pro
175 gram pindakaas+ 2x pot tonijn
+30gram whey + wat lijnzaad/olijfolie = 150gram vetten 150gram pro + 1 gram KH (de whey)
250gram pindakaas+ 250gram varkenshaas = 140gram vetten + 140gram eiwit + 20gram KH (2,5x8 Pkaas)
3x makreel a2 euro zou een dure dag wezen142 gram eiwit en 159 gram vetten ofzo
pindakaas bevat toch veel meer koolhydraten? ik dacht zo een 16g per 100gram
Ik snap je punt m.b.t die verhoudingen, maar vind je 150 gram ondanks de ketose niet wat weinig?
idd!
en zeker als je nog eens slin gaat bijgebruiken. Denk je dat dat zou volstaan?
ik denk dat je eerder richting de 400gr pro zal moeten zitten om hypo te vermijden.
en pindakaas tijdens zo'n dieet is ook niet echt gepast. ik zou eerder voor zalm of een andere vette vis gaan!

Ik snap je punt m.b.t die verhoudingen, maar vind je 150 gram ondanks de ketose niet wat weinig?