Fitness Seller

Ketose log

Redmuscle

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
97kg
Oké na lang niets gedaan te hebben aan mijn gewicht vond ik het nu écht de hoogste tijd om aan mijn lichaam te werken.

Ik ben dus deze week begonnen met mijn ketose dieet. Hieronder zien jullie mijn voedingsschema:

kcal eiwit koolh vet

8:00

ei 2 stuks
bacon 2 lapjes

187 13 2 14

10:00

Gerookte forel 125 gram
Sisiworst 100 gram
545 46 1 40

12:00

Gehaktbal 200 gram
mayonaise 10 gram

687 29 3 62

15:00

Gerookte kip/kalkoen 100 gram
145 27 0 4

17:00

Varkenshaas 300 gram
Kaas 45 gram
Bacon 3 plakjes
648 88 1 32

Totaal

2212 203 7 152

Ik probeer bij iedere maaltijd groente te eten als broccoli en sla.

Op maandag en dinsdag doe ik KT. Daarnaast doe ik op vrijdag een full-body training en begin daarna mijn 36 uur durende refeed.

Mijn stats nu:

Lengte: 1,90
Gewicht: 112,3 kg
Vet%: Onbekend, (varieert steeds van 20% tot 30% op dezelfde weegschaal)
Ik houd het percentage gemeten op maandagmorgen (28%) aan en daarmee ga ik van tijd tot tijd vergelijken.

Aangezien het de eerste week is houd ik dit weekend nog geen refeed.

Ik houd jullie op de hoogte betreft hoe het gaat (honger gevoel/stats/performace).

Tot nu toe gaat alles prima, had vandaag wel zin in zoete dingen, maar is denk ik even doorzetten;)

Ik blijf updaten.

• Topic Starter Topic Starter
Ok vandaag redelijk lichtjes gevoel in mijn hoofd gehad en veel energie zit er ook niet echt in. Vanavond trainen dus ben benieuwd naar de resultaten daar. Ik weet niet of ik al in ketose ben of niet, heb ketostix besteld, komen maandag binnen bij de apotheek. Ik laat nog horen hoe de training ging..

Sorry voor de late reactie, maar mijn laptop is gesneuveld en doe het nu via mijn telefoon.

De training verliep zoals ik al verwachtte, snel uitgeput en minder kracht als voorheen.. Kon nog maar 60kg drukken en voorheen 80..

Vanmorgen heb ik een test gedaan met een ketostik. Tot mijn grote genoegen was de uitslag positief! Ik zat tussen de +2 en +3 dus dat zit wel goed:)

Ook mezelf gewogen en ben 2,2 kg kwijt. Hier schat ik dat zo'n 1 kg vet bijzit en ongeveer 1kg vocht..

Ben benieuwd naar de resultaten van de komende week..

Ik houd jullie op de hoogte..

Succes, ben zelf ook bezig met ketose. Eet jij na 17.00 niks meer?

Succes, ben zelf ook bezig met ketose. Eet jij na 17.00 niks meer?

Dankje en jij ook succes!

Nee ik eet dan niets meer, zou dat wel moeten dan?
Ik ga overigens voorlopig niets veranderen onder het motto 'never change a winning team'.. Ik boek tot nu toe namelijk goede resultatrn en heb 's avonds ook helemaal geen honger gevoel..

*UPDATE*
Net cardio gedaan, heb een uurtje gewandeld op zo'n 5km/h.. Volgens zo'n programmatje ongeveer 450kcal verbrand.. Volgens mij prima in orde en als ik me niet vergis enkel vet!:)
Bevalt me goed zo beetje in de regen (ben toch niet vies van regen, heb namelijk hooikoorts;))

Tot vrijdag geen KT meer, ik probeer wel iedere dag zo'n sessie als vandaag te doen.

Tot nu toe is alles erg makkelijk vol te houden vind ik..

Thanks, je moet niks. Maar het is beter als je later ook nog wat gaat eten. Anders zit er wel heel veel tijd tussen je laatste en eerste maaltijd zitten (15 uur!!!).
Als ik jou was zou ik zoiezo je laatste maaltijd in tweeën splitsen. Nog steeds het winning team ;).
Neem zelf voor het slapen Night Protein van XXL ipv kwark (ivm de kh). Voor de langzame eiwitten ;)

Thanks, je moet niks. Maar het is beter als je later ook nog wat gaat eten. Anders zit er wel heel veel tijd tussen je laatste en eerste maaltijd zitten (15 uur!!!).
Als ik jou was zou ik zoiezo je laatste maaltijd in tweeën splitsen. Nog steeds het winning team ;).
Neem zelf voor het slapen Night Protein van XXL ipv kwark (ivm de kh). Voor de langzame eiwitten ;)

Dat opsplitsen is misschien niet zo'n slecht idee inderdaad.. En ik twijfel nog om een pot whey te halen zonder (of heel weinig) carbs, maar die moet ik dan met water innemen en ik heb me laten vertellen dat die shakes dan echt gewoon naar plamuur smaken;) dus daar zit ik dan ook weer niet op te wachten.. Misschien eens vragen aan body&fit of ze niet een sample hebben om te kijken of het te eten is.

Ik heb me vanavond nog getest op ketose en ben nog steeds niet in ketose, dit duurt me wel wat lang als ik vrijdag alweer moet refeeden...:( is het musschien iets om zondag ook al wat cardio te doen zodat ik eerder in ketose ben?

Het is ook de bedoeling dat je zondagochtend wat bcaa's inneemt en cardio gaat doen om sneller in ketose te komen.
Je kan ook een weekje wachten met refeeden ;) hehe :P

succes

Het is ook de bedoeling dat je zondagochtend wat bcaa's inneemt en cardio gaat doen om sneller in ketose te komen.
Je kan ook een weekje wachten met refeeden ;) hehe :P

succes

Ga ik doen komende zondag ! Even mezelf Een bcaa supp aanschaffen, heb jr misschien een aanrader?

Ik heb zelf purple wraath, ik heb nog 2 gesealde potten.
Je mag er 1 over nemen voor 25 (incl verzendkosten).
Moet wel zeggen dat ie EXP date heeft van 04/2011, neem ze zelf ook nog.
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=274754

http://www.xxlnutrition.nl/purple-wraath/controlled-labs

Dankje, maar ik ben eigenlijk op zoek naar capsulevorm, dat vind ik zelf gemakkelijker dan poedervorm.
Weet je die misschien een goeie?

Neem alleen purple wraath, moet je even kijken bij de boardsponsors.
Er zijn er genoeg

En hoe gaat het?
Hoeveel ben je al afgevallen?
Vandaag en morgen weer lekker KH

En hoe gaat het?
Hoeveel ben je al afgevallen?
Vandaag en morgen weer lekker KH

Sorry voor de late reactie, ben tijdje druk geweest met school en heb niet meer echt gedacht aan de log:P

Vorige week vielen de resultaten een beetje tegen, slechts 0,7kg eraf. Dit heb ik wel aan mezelf te danken aangezien ik het ontbijt welleens laat schieten de laatste tijd, hier moet ik even de dicipline voor verzamelen om dat niet te doen.

Komende woensdag ga ik weer wegen (heb toch het weegmoment verschoven van maandag naar woensdag). Ik ben benieuwd naar de resultaten, ik ben bang dat ook deze week weer minder dan een kg verloren zal zijn, maar we zullen zien.

In principe heb ik alle tijd, dus ik hoef niet percé anderhalve kg per week kwijt te raken, maar toch is het wat fijner als het iets sneller gaat. Maar door drukte op school heb ik laatste tijd geen tijd/zin om cardio te doen.. Als ik al 8 uur op school heb gezeten en dan vervolgens 3 uur huiswerk gemaakt heb dan heb ik daarna echt geen pit om cardio te doen.

We zullen zien! Maandag zorg ik voor een update betreft de krachttraining, deze was vorige week wel lekker. Kon 10 x 70kg drukken, dus ben benieuwd naar deze maandag;)

Groeten,

Doe zelf nu 3 weken keto. Moet zeggen dat ik het een fijn dieet vindt. Veel minder dat constante hongergevoel en je mag lekker vet eten. Kan niet zeggen dat ik veel droger ben geworden maar dat komt ook omdat ik op ongeveer 3k calorieën zit ipv 2600. Ik probeer het zegmaar langzaam naar beneden te stellen om er zo achter te komen waar mijn ideale kcal inname ligt.

Ooja en refeeds zijn echt fcking chill :P

Doe zelf nu 3 weken keto. Moet zeggen dat ik het een fijn dieet vindt. Veel minder dat constante hongergevoel en je mag lekker vet eten. Kan niet zeggen dat ik veel droger ben geworden maar dat komt ook omdat ik op ongeveer 3k calorieën zit ipv 2600. Ik probeer het zegmaar langzaam naar beneden te stellen om er zo achter te komen waar mijn ideale kcal inname ligt.

Ooja en refeeds zijn echt fcking chill :P

SUCCES!

Ik vind het zelf ook een fijn dieet, niet zo erg lastig vol te houden met de refeeds, plus je kan lekker blijven trainen!

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

*UPDATE*

Gisteren weer KT gedaan, het was maandag en dus borst, triceps en buik..
Het ging echt goed! Het lukte me om zonder spot 10 x 75kg te benchen:)
Volgende week dus eens kijken of mijn huidige record van 80kg te behalen valt;)

Vanavond wordt het cardio en morgen is het KT rug,schouder en biceps, ben benieuwd hoe dit zal gaan:)

In ieder geval is het nu weer op weg naar ketose!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven