Fitness Seller

Kevin Levrone updates topic

geweldig haha :)

Op zijn leeftijd is het toch helemaal niet slim om te doen denk ik dan? Hij moet immens veel massa bijpakken en dan nog eens kurkdroog komen te staan op relatief korte tijd. Spiergeheugen is 1, maar om al de rest voorbij te steken die al enkele jaren praktisch non-stop bezig zijn, is hij volgens mij te lang gestopt geweest.

Dat massa pakken in korte tijd en in ern shape komen die nodig is dat ie zijn sterkste punt altijd geweest.

Ik hoorde dat hij diabeet is dus wat extra slin kan geen kwaad bij hem haha

Dat massa pakken in korte tijd en in ern shape komen die nodig is dat ie zijn sterkste punt altijd geweest.

Ik hoorde dat hij diabeet is dus wat extra slin kan geen kwaad bij hem haha
Kan zijn sterkste punt zijn, maar is ondertussen toch al enkele jaren gestopt he. Weet wel dat ie wat kan, maar hij moet mss 30kg spiermassa bijkomen vanaf het begin om mee te kunnen. En dan nog eens serieus droog komen te staan. Is toch een serieuze opgave. Maar we zullen zien, hoop wel dat hij wat competitie kan zijn voor de rest.

Kan zijn sterkste punt zijn, maar is ondertussen toch al enkele jaren gestopt he. Weet wel dat ie wat kan, maar hij moet mss 30kg spiermassa bijkomen vanaf het begin om mee te kunnen. En dan nog eens serieus droog komen te staan. Is toch een serieuze opgave. Maar we zullen zien, hoop wel dat hij wat competitie kan zijn voor de rest.
Na het lezen van deze zin is Levrone inmiddels alweer 2kg aangekomen.

Hoe komt het dat bij -de meeste-oudere bodybuilders de verhouding bovenarm/onderarm niet klopt?
Ook bij Levrone.

Bizarre progressie in zo'n korte tijd! Geweldige hype, zeker. Maar het maakt ook pijnlijk duidelijk dat Bodybuilding op dit niveau weinig met trainen te maken heeft, en des te meer met de middelen die je gebruikt (en de manier waarop je lichaam daarop reageert). Hoezo 10 jaar dedicated trainen om te groeien en de top te kunnen bereiken?

Lijkt mij echt super om deze man weer in een goede conditie op het podium te zien! Vrees wel wat massa tekort naast de echt grote jongens..
Maar Levrone kennende zal hij wel in een zeer mooie conditie komen :)

Bizarre progressie in zo'n korte tijd! Geweldige hype, zeker. Maar het maakt ook pijnlijk duidelijk dat Bodybuilding op dit niveau weinig met trainen te maken heeft, en des te meer met de middelen die je gebruikt (en de manier waarop je lichaam daarop reageert). Hoezo 10 jaar dedicated trainen om te groeien en de top te kunnen bereiken?

Ik denk niet dat iemand die net begint met trainen na een jaartje zelfs met alle middelen van de wereld er kan staan.

En Levrone was iemand die nooit een gans jaar door trainde blijkbaar :)

En voor mij is het niet pijnlijk hoor,ik lig er niet wakker van :)

Lijkt mij echt super om deze man weer in een goede conditie op het podium te zien! Vrees wel wat massa tekort naast de echt grote jongens..
Maar Levrone kennende zal hij wel in een zeer mooie conditie komen :)

Hij heeft nog wel effe dus wie weet wat er nog mogelijk is. Maar het lijkt me idd sterk mocht hij met evenveel massa als de andere op het podium kan komen.

Maar ik persoonlijk vind de evolutie bij de zwaargewichten geen goede evolutie.Te veel massa,en dikke pensen.

Dacht effe dat ze met dexter Jackson terug gingen gaan naar wat minder massa,maar helaas.

Nee, het maakt pijnlijk duidelijk dat bodybuilding voornamelijk om je genen gaat.

Jij en ik zullen met alle middelen van de wereld en perfecte training/voeding/begeleiding nooit in de top kunnen komen.

Nee, het maakt pijnlijk duidelijk dat bodybuilding voornamelijk om je genen gaat.

Jij en ik zullen met alle middelen van de wereld en perfecte training/voeding/begeleiding nooit in de top kunnen komen.

De meesten.

Kijk maar eens naar Bostin Lloyd. Die spuit alle middelen van de wereld maar zal nooit een topper zijn.

Klopt, het is maar voor weinig mensen weggelegd

Goede genen zonder AAS dan kom je er ook niet natuurlijk. Maar met slechte genen al helemaal niet. Genen spelen in dat opzicht wel een belangrijkere rol lijkt mij.

Roids nemen of niet heb je zelf in de hand je genen niet.

Laatst bewerkt:
Niks nieuws natuurlijk dat het grotendeels om Vitamine S gaat, maar mij stoort dat ook niet.
Zoals hierboven gezegd is het genetisch bepaald hoe je lichaam op al die factoren reageert.
Ook bv Fedorov, Feroce en dit voorjaar Big Ramy hebben op zeer korte tijd enorm veel massa gepakt.
Levrone heeft de voorbije 6-7 jaar de ene transformation na de andere gedaan dus het is niet zo dat ie
heeft stilgezeten.
Nu die legs tonen, want dat was toch op het eind van z'n carriere een zwak punt.

Damn echt niet te geloven. Wat een progressie. gigantische schouders ook weer.

Hij heeft nog wel effe dus wie weet wat er nog mogelijk is. Maar het lijkt me idd sterk mocht hij met evenveel massa als de andere op het podium kan komen.

Maar ik persoonlijk vind de evolutie bij de zwaargewichten geen goede evolutie.Te veel massa,en dikke pensen.

Dacht effe dat ze met dexter Jackson terug gingen gaan naar wat minder massa,maar helaas.

Daar ben ik het ook zeker mee eens, alleen het grote deel van het publiek ziet het graag dus er zal waarschijnlijk niet snel of weinig verandering inkomen.
Meer is niet altijd beter!

Maar super gaaf dat Levrone er dit jaar staat.
Persoonlijk veel leuker om te volgen tot aan de Olympia dan een Phil heath bijvoorbeeld.
Vooralsnog respect voor wat ze doen, maar mooi is anders haha.

Daar ben ik het ook zeker mee eens, alleen het grote deel van het publiek ziet het graag dus er zal waarschijnlijk niet snel of weinig verandering inkomen.
Meer is niet altijd beter!

Maar super gaaf dat Levrone er dit jaar staat.
Persoonlijk veel leuker om te volgen tot aan de Olympia dan een Phil heath bijvoorbeeld.
Vooralsnog respect voor wat ze doen, maar mooi is anders haha.

Ja respect dat wel.

Terug
Naar boven