AndroidHealthClinic

Kevin Levrone updates topic

Hij is en blijft een proefproject, een attractie.
Hij zal nooit het respect krijgen zoals bv Ronny
Na de O is het afgelopen...

Hij is en blijft een proefproject, een attractie.
Hij zal nooit het respect krijgen zoals bv Ronny
Na de O is het afgelopen...

Ookal heeft hij nooit de Mr. O gewonnen denk wel dat hij genoeg bewezen heeft om respect te verdienen. Hij heeft een mooi palmares.

Ik begrijp ook niet waarom hij die voorkeursbehandeling krijgt om deel te nemen. Vriendjespolitiek en veeeel geld.

"It's all in a mens mind" Nog maar niet gesproken over het thema "gezondheid"

In 1 jaar 30kg gainen...

Zet hem maar naast Big "Beef" Ramy :p die weegt 130 met 5%

Ik begrijp ook niet waarom hij die voorkeursbehandeling krijgt om deel te nemen. Vriendjespolitiek en veeeel geld.

In 1 jaar 30kg gainen...

Zet hem maar naast Big "Beef" Ramy :p

Gans die sport is ongezond :) topsport in het algemeen.

Top sport draait sowieso om geld.

In 1 jaar 30kg gainen...

Zet hem maar naast Big "Beef" Ramy :p die weegt 130 met 5%

Je wordt niet beoordeelt op kilo's. Big Ramy ziet er niet uit. Fucking groot, absoluut, maar ziet er gewoon niet uit.

Je wordt niet beoordeelt op kilo's. Big Ramy ziet er niet uit. Fucking groot, absoluut, maar ziet er gewoon niet uit.

Die ziet er idd niet uit. Maar ja das persoonlijke smaak zeker.

Je kan ook minder groot zijn en de O winnen. Dexter heeft het gedaan. Maar ja de nadruk ligt nu meer op massa bij de O. Iets wat ik persoonlijk jammer vind.

Dexter is een baas.

Levrone is decenia in relatieve gezondheid geweest. Wellicht klapt hij er wat lekkere vitamine in en komt hij toch nog hard voor de dag. Je weet het niet, had niet verwacht dat hij echt respectabel zou komen. Maar dit lijkt toch wel ergens op.

hij is gigantisch vooruitgegaan ben benieuwd, maar zie liever een dexter winnen mooier in verhouding en iets minder een massa monster

Stiekem hoop ik dat hij kleiner is dan de rest maar in goeie shape natuurlijk. Dat ze hem vervolgens wegens vriendjespolitiek de 1ste prijs geven en die freakshow voorbij is en het meer om aesthetics dan massa gaat draaien.

Stiekem hoop ik dat hij kleiner is dan de rest maar in goeie shape natuurlijk. Dat ze hem vervolgens wegens vriendjespolitiek de 1ste prijs geven en die freakshow voorbij is en het meer om aesthetics dan massa gaat draaien.

Ik dacht even dat het met Dexter terug die kant op ging maar helaas.

Ik dacht even dat het met Dexter terug die kant op ging maar helaas.

ja zou mooi zijn geweest, uiteindelijk moeten ze wel weer een keer terug massa monsters kennen ze onderhand wel. voor de echte kenners zijn de verhoudingen en lijnen veel mooier om te zien. en of je nu 100 of 115 weegt op 1,70 bij beide ben je ziek indrukwekkend met 3 % bodyfat

ja zou mooi zijn geweest, uiteindelijk moeten ze wel weer een keer terug massa monsters kennen ze onderhand wel. voor de echte kenners zijn de verhoudingen en lijnen veel mooier om te zien. en of je nu 100 of 115 weegt op 1,70 bij beide ben je ziek indrukwekkend met 3 % bodyfat

Verhoudingen en een goede poseerroutine vind ik leuker om naar te kijken dan van die massaklompem. 1m70 en 100 kg droog is idd echt indrukwekkend.

Ik ben eens naar een show gaan kijken en die gasten wogen rond de 65 kg droog (wel geen grote kerels qua lengte) Maar die 65 kg gortdroog zag er echt indrukwekkend uit.Leken veel zwaarder.

denk niet dat we terug gaan naar 'kleiner',
mr olympia zijn de freaks en moeten ook zo blijven

Mensen willen gewoon het onmogelijke zien bij de grote jongens. Echte freaks.

Terug
Naar boven