AndroidHealthClinic

kheb het compleet gehad

nickkk

Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik ben nu in een half jaar een leuke 20kg afgevallen, maar het laatste restje wilt gewoon niet weg en kben het echt spuugzat om te cutten/dingen niet te vreten en te weinig. Moet ik gewoon weer gaan vreten en gaan cutten over een aantal maanden of toch doorzetten? Want het is nu elke keer snoep vreten, me discipline is een eind weg, maar kben nog steeds niet tevreden over me lichaam. kzal binnenkort es foto's posten, qua spieren wilt het wel, maar dat kleine rotbeetje vet op me buik wilt gewoon niet weg. Wat zouden jullie doen? :cool:

snoep vreten en cutten gaat niet samen. Dan is het ook niet zo vreemd dat het laastste beetje vet niet weggaat. Je kan even een maandje op onderhoud eten, maar wel schoon en 1x in de week misschien een junkdag en daarna weer met goede moed doorgaan met de cut.

Is vooral psychologisch moeilijk om zolang te cutten denk ik,take a week off en vlieg daarna er stevig terug in

gewoon ff een kleine 2 wkn chillen en gewoon schoon eten,daarna langzaam onder je onderhoud gaan zitten.

Goed advies, geef jezelf een weekje rust; maak een nieuw schoon dieet is het ook weer anders en start dan weer op. Petje af voor je prestatie 20 kg is niet niks, dus trakteer jezelf eens.

20kilo???in hoeveel tijd?ik heb eens de fout gemaakt door veeeeeeeeeeeeeeeeeelste lang te cutten zodat me lichaam ging wennen aan het energietekort en me stofwisseling een filke domper kreeg ..moe, futloos, weinig kracht...tel daarbij 5uur cardio per week op wat niks deed en je hebt een ramp!

probeer eens anders een maandje schoon op onderhoud te eten, maar blijf er wel bij cardioën. je zal zien dat je een stuk lekkerder gaat

succes

• Topic Starter Topic Starter
kwas vorig jaar echt te ernstig zwaar (110 kg @ 1.90), toen wask het spuugzat en ben ik eerst gaan lijnen met montignac. Daarmee ben ik tot de 100kg in, ik schat, 2 maanden gekomen, daarna door veel sporten, gezonde voeding tot de 93kg in een maand of 3 en daarna wou het niet meer en ging het ontzettend traag en kreeg ik echt bijna vreetstoornisverschijnselen (neiging tot voedsel uitkotsen enzo) maar dat hield op en kzit nu dan op de 86kg en ben val de laatste tijd niet meer af, maar t zag er in de spiegel al wel beter uit. Alleen ben ik op het moment de motivatie kwijt, elke keer krijg ik soort van vreetbuien etc. Maar het zit idd psychisch in me kop. Ik zou opzich wel ff weekje of wat rust willen nemen, maar tis zomer en dan moet et dr toch allemaal wel netjes uitzien he :cool:

nickkk zei:
kwas vorig jaar echt te ernstig zwaar (110 kg @ 1.90), toen wask het spuugzat en ben ik eerst gaan lijnen met montignac. Daarmee ben ik tot de 100kg in, ik schat, 2 maanden gekomen, daarna door veel sporten, gezonde voeding tot de 93kg in een maand of 3 en daarna wou het niet meer en ging het ontzettend traag en kreeg ik echt bijna vreetstoornisverschijnselen (neiging tot voedsel uitkotsen enzo) maar dat hield op en kzit nu dan op de 86kg en ben val de laatste tijd niet meer af, maar t zag er in de spiegel al wel beter uit. Alleen ben ik op het moment de motivatie kwijt, elke keer krijg ik soort van vreetbuien etc. Maar het zit idd psychisch in me kop. Ik zou opzich wel ff weekje of wat rust willen nemen, maar tis zomer en dan moet et dr toch allemaal wel netjes uitzien he :cool:

ben je niet ontiegelijk veel spiermassa kwijtgeraakt zo?:eek: :eek: :eek:

Als je zin krijgt in iets lekkers geef er ook aan toe maar met mate!
Dus niet de hele chocoladereep maar een klein stukje..

RobertHosper zei:
ben je niet ontiegelijk veel spiermassa kwijtgeraakt zo?:eek: :eek: :eek:

Khad daarvoor bijna geen spiermassa, sporten hadk een schijthekel aan, hele dag beetje gamen enzo, kheb gewoon me lifestyle helemaal opgeflikkerd en dit bevalt me 10x beter. Kben ieder geval stukken dunner geworden; hoop mensen herkennen me niet meer enzo. Maar training ging vandaag wel weer lekker, 60kg bechpress, is voor mij een prestatie:p

erwinvdberg zei:
Als je zin krijgt in iets lekkers geef er ook aan toe maar met mate!
Dus niet de hele chocoladereep maar een klein stukje..

dat kan ik echt niet, alsk dat doe moet dat hele ding op ook.

mijn advies: die van Anja Timmer, Robert Hosper, Screwgek en bartman samen :D

Ten eerste respect voor je prestatie, 20kg raak je niet zo maar even kwijt :thumbup:

Ik zou ook even op onderhoud gaan eten en daarna weer doorgaan met cutten. Maak ook een nieuw dieet zoals Anja Timmer al aangeeft. :D

nickkk zei:
dat kan ik echt niet, alsk dat doe moet dat hele ding op ook.

Als je 20kg kunt afvallen kun je ook 1 stukje chocolade eten bro :D

Nog makkelijker is om ALLE zooi (chocolade, koekjes, snoepjes etc) gewoon te kiepen. Als je het niet in huis hebt kun je het ook niet eten :D

nickkk zei:

Ben ik nou gek? 1 meter 90 lang en je weegt nu 86kg. Volgens mij is dit nog niet zo verkeerd toch? Niet dat ik er veel verstand van heb, maar zelf weeg ik nu 93 kg bij een lengte van 188. Vind mezelf nou niet bepaald dik. Misschien een paar kilo'tjes eraf en ik zou tevreden zijn.

Terug
Naar boven