MuscleMeat

Kickboks + Massa schema split 3/2

jij gelooft het jouwe maar, geloof ik het mijne :)

zegt al genoeg dat je nu ineens ook de rug er ook bij betrekt, heb je het voorheen nog nooit over gehad.

je past je verhaal gaanderweg steeds een beetje aan...

En op het moment dat je ook je rug gaat inzetten om kracht te leveren, is toch vrijwel hetzelfde als; je lichaam erachter zetten...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
jij gelooft het jouwe maar, geloof ik het mijne :)

zegt al genoeg dat je nu ineens ook de rug er ook bij betrekt, heb je het voorheen nog nooit over gehad.

je past je verhaal gaanderweg steeds een beetje aan...

En op het moment dat je ook je rug gaat inzetten om kracht te leveren, is toch vrijwel hetzelfde als; je lichaam erachter zetten...

Je gebruikt voornamelijk je Triceps, vandaar dat dat ik die meepak, je rug pak je ook licht mee, waarom denk je dat bijv alistair zon gigantische huge rug heeft? voor de lol ja...

Maar laten we hier over ophouden, ik wil gewoon weten of dit schema goed is of niet,

als we er even vanuit gaan dat kickboksen en massa een hele andere training is en dus het kickboksen even er uit laten, is dit dan een goed massa schema?

Kickboksen/boksen en bb gaan gewoon niet goed samen heb ik ondervonden. Herstel is gewoonweg te kort.

Kan best goed samen, je moet alleen veel en goed vreten en genoeg rust nemen. Vraag anders in je sportschool of ze daar een schema voor je willen opstellen, daar hebben ze er zeker wel verstand van. Je kan ook het boek De krachttraining methode, oefeningen en trainingsschema's van Frédéric Delavier & Michael Gundill lezen, dit boek is zeer leerzaam als je niet veel van schema's maken weet en staan een hoop goede oefeningen in.
1381.jpg

Laatst bewerkt:
Kan best goed samen, je moet alleen veel en goed vreten en genoeg rust nemen. Vraag anders in je sportschool of ze daar een schema voor je willen opstellen, daar hebben ze er zeker wel verstand van. Je kan ook het boek De krachttraining methode, oefeningen en trainingsschema's van Frédéric Delavier & Michael Gundill lezen, dit boek is zeer leerzaam als je niet veel van schema's maken weet en staan een hoop goede oefeningen in.
1381.jpg

Daar beweren ze ook dat abs elke dag kunnen etc... ik heb het liever hier gechecked... wat vind jij?

Iemand die dit schema goed vind?

zucht

iemand?

Terug
Naar boven