XXL Nutrition

Kickboxen + Fitness

Ano_97_1

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
70kg
Vetpercentage
9%
Hee jongens.
ben nu inmiddels 1 maandje verder , heb wat gains gemaakt ( lean gains )
Heb nogsteeds 8-9 % vet
maak nogsteeds gains nu.
Maar ik ga nu dus woensdag beginnen
Met kickboxe voor het eerst.
Mijn vraag is Gaat dit mijn spiermassa opbouw verpesten of verminderen?
Wat als ik gewoon MEER ga eten , gewoon de kcal die ik verbrand tijdens het kickboxe ongeveer gewoon meer eet.
en verder me normale schema aanhoudt
Zit dit dan niet me Spiermassa opbouw in de weg?

Als jij de calorien compenseert is er niks aan de hand.

Inderdaad gewoon meer eten, weeg jezelf wekelijks en kijk op je aankomt. Kom je aan, laten zo. Kom je niet aan, kcals verhogen.

Wat wel even lastig is, is je spierherstel. Je gebruikt zowat al je spieren met kickboksen, je spieren moeten natuurlijk wel rust hebben. Ik weet niet hoevaak per week je gaat, maar als je 1 x gaat zal je er niet onder leiden.

Wat hierboven wordt gezegd, ik merk zelf dat de dag na een serieuze kickbox sessie mn push (bench,ohp etc.) oefeningen flink lijden.

• Topic Starter Topic Starter
Als jij de calorien compenseert is er niks aan de hand.
Inderdaad gewoon meer eten, weeg jezelf wekelijks en kijk op je aankomt. Kom je aan, laten zo. Kom je niet aan, kcals verhogen.

Wat wel even lastig is, is je spierherstel. Je gebruikt zowat al je spieren met kickboksen, je spieren moeten natuurlijk wel rust hebben. Ik weet niet hoevaak per week je gaat, maar als je 1 x gaat zal je er niet onder leiden.
Wat hierboven wordt gezegd, ik merk zelf dat de dag na een serieuze kickbox sessie mn push (bench,ohp etc.) oefeningen flink lijden.

Oh okee Bedankt voor de informatie , ik ga waarschijnlijk 1/2 x perweek kickboxe.
en ik bij fitness
doe een LB - UB schema 4x per week trainen
maandag
dinsdag
rust
woensdag
donderdag
rust
rust

Oh okee Bedankt voor de informatie , ik ga waarschijnlijk 1/2 x perweek kickboxe.
en ik bij fitness
doe een LB - UB schema 4x per week trainen
maandag
dinsdag
rust
donderdag
vrijdag
rust
rust

^
Typfoutje ;)

OT: probeer het gewoon uit en kijk hoe het gaat.

Terug
Naar boven