MuscleMeat

Kijk jij in het gaytopic van bryce enquete

Peiling Peiling Heb je weleens gekeken en deelgenomen aan een conversatie in t gaytopic?

• Totaal stemmers
    98
Neen ik kijk niet in het gaytopic.
En ik ben er ook niet zo van gediend dat idd meer en meer topics roze gekleurd worden.

Is er ergens een gay forum opgedoekt ofzo waarvan alle leden een nieuwe thuis zoeken?

Totaal niets tegen homo's, maar om er nu om de haverklap iets over te zien / lezen / horen .. :rolleyes:

En al eens andersom gedacht?
Ik heb totaal niets tegen hetero's, maar ik word er wel de hele dag mee geconfronteerd.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Mar 2013 om 22:04 ----------

Iedereen ergert zich aan die gast... En toch, blijven jullie hem aandacht geven waarnaar hij zo opzoek is.

Strong logic.

Dude, je signature is:
Pain is temporary, pride is forever

Mag ik je erop wjzen dat je signature wel heel erg gayish is? :D

---------- Post toegevoegd Mon 4 Mar 2013 om 22:10 ----------

LOL, veel van de namen die nu bij nee staan, heb ik al eens in het topic gezien, ik denk dat Mat dat ook kan bevestigen :)

Wat een crazy enquete trouwens.
Wat moet je ermee? Aantonen dat iedereen die het gay pics topic bezocht heeft homo is?
Nou, dan neem maar van mij aan dat IK straight as hell ben :D

die avatar man... Doet pijn aan m'n ogen.
Maar is je volste recht :)

Heb ook niets tegen gayboys.
I mean, ik ben nog nooit op straat aangevallen door gays, of beroofd.
You catch my drift, behalve soms wat té gay gedrag doen ze eigenlijk niets mis, en zijn de meeste wel een toegevoegde waarde voor de maatschappij. Unlike sommige andere bevolkingsgroepen spijtig genoeg.

en zijn de meeste wel een toegevoegde waarde voor de maatschappij.

Goed voor de economie, idd. Homoparen zijn dinky's. Oftewel hoeven niet hun geld uit te geven aan kinderen en houden vaak van mooie dure dingen. Dat houdt de economie draaiende

92a.png

OT: Veel gaytopics hier de laatste tijd... :(

Ik kijk er gewoon over heen, klik er ook niet op. Het interesseert me niet, alleen als er naakte vrouwen bij betrokken zijn vind ik het pas interessant en die vind ik daar (denk ik) toch niet.

Ja gestemd.

mij ontgaat niets in de sexy pics & vids' sectionnn

Kon niet geloven dat het real life was en ben even gaan kijken 1 keer.

i never looked back

ben nu homo

Ik kijk er wel eens in. Maar meer om naaktfoto's van Ronaldo te zoeken.

Open gewoon alles dat bovenaan bij ongelezen topics staat.
Ook op wat onhandige momenten; zo zat ik onlangs met een hele rij foto's uit Bryce z'n topic in de tram :facepalm:

ik deed er gisteren een bijdragen alleen binnen 1 min was me post weg en had ik een kaart dus ik denk dat ik het daar maar bij laat.

O dat topic dat ik meteen heb geblokt toen ik hem tegenkwam. Neej daar kijk ik niet in.

2 keer ingekeken (no homo)

Terug
Naar boven