Fitness Seller

Killing The Ecto!

Citaat:
Origineel gepost door EatTrainGain
Weer een weekje verder, wederom keihard getraind deze week.

Gewicht vandaag, weer een stijging. 66,8 kg

Nieuw record ; BenchPress 8 x 70kg 3x (heb wel het gevoel dat dit echt mijn max is op het moment)

Squat 8 x 80 2x

Nu weekend rust en maandag weer knallen!
Je BP is echt superveel, als je dit echt doet krijg je van mij een compliment.

Ik ben wel benieuwd naar je 1RM dan

Misschien is ie gebeten door een spiderman-spin(A)

• Topic Starter Topic Starter
wat eet je nu ongeveer op een dag dan?

9:00 - Bord brinta met honing, 2 boterhammen met pindakaas, 500ml shake
12:00 na training - 4 boterhammen met kipfilet, bord brinta met honing, blikje tonijn
15:00 - 2 boterhammen met pindakaas, halve liter volle melk, een bord droge rijst
18:00 - Avondeten (wat de pot schaft)
20:00 - 500ml shake, 2 eitjes met brood, 2 boterhammen met kipfilet
22:00 - 500gr kwark

Dit ongeveer, meestal wel in verschillende volgorde.

netjes denk dat je daar wel goed op gaat aankomen. 2kg per maand is een prima richtlijn voor jou denk ik voor iig het komend halfjaar. Mocht het te traag gaan kan je nog wat noten erbij eten oid

Het verschil tussen nu en 1 maand terug is 3,4kg.
Heb als doel 1kg per maand dus dat gaat tot nu toe wel goed.
Tof ook dat mensen het al zien en zeggen dat ik er al beter uitzie.
Vooralsnog is mijn doel de 70kg te halen eind dit jaar, en ben er van overtuigd dat dat gaat lukken.

Suc6, voor je het weet ben je 15kg zwaarder :)

Ik denk dat je zeker wel 2kg kan pakken per maand aangezien je best lang bent en niet heel zwaar weegt. Ik begon ook op 65kg ong. en paar maandjes later bijna de 80 :D
ga zo door man ! volg je.
check ook mn log? (A)

Thanks all :)
Gaat allemaal goed komen! ;)

Het verschil tussen nu en 1 maand terug is 3,4kg.
Heb als doel 1kg per maand dus dat gaat tot nu toe wel goed.
Tof ook dat mensen het al zien en zeggen dat ik er al beter uitzie.
Vooralsnog is mijn doel de 70kg te halen eind dit jaar, en ben er van overtuigd dat dat gaat lukken.
wel een erg laag gesteld doel :rolleyes:
ga dan voor de 75 man, is realistisch doel

Eindelijk het weekend voorbij, tijd om weer een week te knallen!
Kon het vandaag niet laten om die 70kg weer te benchen, blessure was weg dus ik dacht waarom niet.
Ging perfect moet ik zeggen, 9 x 70kg 3x :D
Triceps ook steviger aangepakt als normaal, lekkere start van de week. :)

Damn, was het maar maandag, is wat ik denk in het weekend. ;)
Deze week heb ik me weer lekker uitgesloofd met de gewichten, 75kg gebencht :p
Verder zei de weegschaal dat ik 69,7 kg zou wegen, of ik dit serieus moet nemen? ???
Maargoed, zin in maandag. 80kg benchen? nee, toch maar niet :o

Fijn weekend :D

Nou de week begint lekker k*t, heb al een week last van mijn hand/pols, dacht dat gaat wel over.
Probeer ik vandaag de 80kg te benchen, krijg ik me daar toch een pijnscheut in mijn hand/pols.
Kom net van de dokter die zegt dat het overbelast is, en dat ik moet rusten. pleuriszooi :mad:
Morgen gewoon weer trainen desnoods met 1 arm. :D
Maarja k*t is het zeker :(

ouch that sucks..
Sterkte man, en neem de rust als ze het zeggen anders lig je straks helemaal lang
uit de roulatie.. Succes !

Ben gewoon voluit gegaan vandaag, rug + biceps. Ging echt lekker, merk echt dat ik sterker word. :p
Onder het trainen door heb ik nergens last van, in rust is het een beetje een zeurende pijn. Denk gewoon een beetje overbelast wat de dokter al zei.
Morgen rustdagje en donderdag weer knallen. :D

Matige week gehad, blessure kwam woensdag weer opzetten, dus maar 2x getraind deze week, heb maar voor de zekerheid donderdag en vandaag een rustdag ingelast. Baal er best van eigenlijk maar vanaf maandag weer volle bak tegenaan.

Weer volle bak er tegenaan sinds maandag.
Gewicht: 70,1kg

BP van maandag : 3x10 72,5kg
squat vandaag : 3x8 90kg

nieuw doel 75kg wegen eind december.

Goeiemiddag beste mensen.
Weekend weer bijna voorbij en morgen er weer tegenaan.
Dacht is mischien leuk om een fototje te posten na 2 maandjes, niet dat er veel te zien is maargoed. :p
Om een beetje het idee te krijgen van hoe het erbij staat op het moment.
Gewicht schommelt tussen de 68-70kg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uploaded with ImageShack.us
14xl113.jpg

BP nieuw record 10x3 75kg :D

Effe een update, zijn alweer 2 weekjes verder.
Gewicht nu 70 kilo, ik krijg weliswaar t**ten :cool::p
Kwa trainen gaat het als een speer, kan steeds meer kilo's gaan pakken.
Het eten gaat ook steeds beter, krijg dingen makkelijker weg.
Enige waar ik me aan erger is mijn benen, ik train ze keihard maar zie maar weinig tot geen verschil, ze lijken niet zo snel mee te groeien met de rest van mijn lichaam. En wil echt niet dat ik straks een breed bovenlichaam heb en dan van die lange dunne beentjes. :mad:
Kan ze niet zwaarder aanpakken want als ik klaar ben met mijn oefeningen kan ik al niet meer lopen.
Iemand tips misschien of moet ik geduld hebben?

Effe een flinke schop hier, heb al weken niks geupdate hier, de rede hiervoor is dat ik weken niet heb kunnen trainen, eerst door een rugblessure, en kort daarna heb ik mijn hamstring gescheurd. Heb er dus zon 2 maanden uitgelegen helaas.
2 kilo verloren 70kg --> 68 door het slecht eten.
Nu ben ik weer 2 weken bezig met trainen, en 3 weken weer met mijn voedingsschema begonnen. Zit ondertussen weer op de 70kg dus dat gaat goed. Het trainen ging moeizaam de eerste week, moest er weer helemaal inkomen en merkte ook dat ik best veel kracht had verloren. Nu gaat het alweer de goede kant op, ik bouw alles rustig op ivm blessures. Vooral beentjes want t*ring wat doet een hamstring blessure zeer. :mad:
Maargoed een nieuw jaar om lekker te knallen en groeien. Motivatie is er altijd wel gebleven, en ben weer blij dat ik weer lekker kan trainen want ik miste die spierpijn toch wel heel erg ;)
Zal dit topic vanaf nu ook weer regelmatig updaten, en op zijn tijd wat foto's plaatsen. Hoop dat er mensen zijn die het toch een beetje gaan volgen, en mij zien groeien natuurlijk :D

Laters!

Terug
Naar boven