- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, goed om te zien dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Vanaf januari woon ik ik Noorwegen. Net zo rijk, zoniet rijker. Blank en ruimte zat. Geen files meer, geen gezeik met rekeningrijden, nauwelijks criminaliteit.......heerlijk
Blijf allemaal lekker hier wonen, wordt lekker uitgebuit door de banken, verzekeraars en het alsmaar groeiend ambtenarenapparaat. En de volgende premier heet dan Geert Wilders.......... Dan wordt nog veel erger dan nu, maar in ieder geval wordt het lachen! (alhoewel je je dan kapot schaamt natuurlijk als hij Europa in moet)
Ik ben er gelukkig vanaf. En kom nou niet met links naar criminaliteitscijfers of allochtonenomvang in Noorwegen, want ik ga niet in de buurt van een grote stad wonen.
En nog effe on topic; reken maar dat je boetes gaat krijgen bij te hard rijden. België en Luxemburg willen ook mee gaan doen, dus veel blijft er niet over dan verder weg te gaan (Duitsland even niet meegerekend)
http://www.nujij.nl/rekenfout-in-maya-kalender.6971943.lynkxIk rij 20.000 in het jaar. Dat is nu: 4x90= € 360
Het wordt in 2012: 20.000x0,03=€ 600.
Inderdaad we gaan er niet op achteruit. Het is maar 240 euro he.
2012 het jaar van de ondergang volgens velen. Op deze manier krijgen ze nog gelijk ook.![]()
Het maakt voor die 3 cent per kilometer geen reet uit waar je auto vandaan komt.
jewel, want als ik het goed begrepen heb, hebben ze nog geen oplossing voor touristen die eventueel met de auto komen, dus die betalen voorlopig nog niks.
Alleen mensen met die een nieuwe wagen aanschaffen zullen goedkoper uit zijn? Tijdelijk?
Mijn auto weegt 650kg, betaal aan wegenbelastig niks. Met km heffing word het verdrievoudigd? Volgens mij gaat bijna iedereen meer betalen en is het nutteloos dat ik een klein autotje heb aangeschaft en kan ik net zo goed een 1300 kg zware bak aanschaffen?
Ik heb bijna dezelfde berekening als jij Bascross, dus zoals gewoonlijk wordt dat weer dokken. Zelfde verkooppraatje toendertijd met de invoer van de euro, nu betalen we ons ook scheel.
Gelukkig hebben we dan wel weer iets om over te klagen![]()
De euro was een goede beslissing.