Fitness Seller

Kimbo gaat MMA

Beste sport liefhebbers.

Aangezien dit mijn eerste post is wil ik meteen met de deur in huis vallen over kimbo.;)

Ik volg al vrij lang het K1 gebeuren etc en denk dat dat kimbo nog een lange weg te gaan heeft dan alleen maar "Vechters" tegenover zich te krijgen die domweg gewoon op hem aflopen in een backyard fight.

Ik krijg het idee dat het vaak zeer onervaren "vechters" zijn waar hij tegen vecht. Overgens zou ik nog wel eens willen zien hoe kimbo reageerd als hij een paar goede lowkicks krijgt zoals aerts deze bijvoorbeeld geeft. en niet te vergeten cro cop die er ook wel raad mee weet.;)

Maar goed ik denk dat kimbo natuurlijk wel potentie heeft ondanks dat ik hem in de training bij Bas een beetje log vind overkomen.

Waar ik eigenlijk meer mijn twijfels bij heb is Bob Sapp als vechter???

Wat is jullie mening over Sapp??

Groeten Ray.

Ik krijg het idee dat het vaak zeer onervaren "vechters" zijn waar hij tegen vecht. Overgens zou ik nog wel eens willen zien hoe kimbo reageerd als hij een paar goede lowkicks krijgt zoals aerts deze bijvoorbeeld geeft. en niet te vergeten cro cop die er ook wel raad mee weet.;)

Het is heel veel te vroeg om Kimbo samen te noemen met dat soort namen. Voorlopig is dit gewoon een aardig stukje entertainment.

Het is heel veel te vroeg om Kimbo samen te noemen met dat soort namen. Voorlopig is dit gewoon een aardig stukje entertainment.

kimbo hoort niet thuis in k1 maar in pride of ufc

Beste sport liefhebbers.

Aangezien dit mijn eerste post is wil ik meteen met de deur in huis vallen over kimbo.;)

Ik volg al vrij lang het K1 gebeuren etc en denk dat dat kimbo nog een lange weg te gaan heeft dan alleen maar "Vechters" tegenover zich te krijgen die domweg gewoon op hem aflopen in een backyard fight.

Maar goed ik denk dat kimbo natuurlijk wel potentie heeft ondanks dat ik hem in de training bij Bas een beetje log vind overkomen.

Waar ik eigenlijk meer mijn twijfels bij heb is Bob Sapp als vechter???

Wat is jullie mening over Sapp??

Groeten Ray.

Bob Sapp toont aan dat je met minieme techniek maar enorme brute kracht op straat toch moeilijk te verslaan bent.

kun je niet van bob sapp winnen ben je de beste niet, simpel als dat.

Persoonlijk wil ik noooit tegen hem vechten, hij slaat volgens mij gewoon los door je verdediging heen.

laat limbo eerst maar eens een paar mma gevechten winnen dan zien we wel verder

Na het zien van het trainingsfilmpje met Bas Rutten heb ik volgende gedacht:

Kimbo is sterk en gek genoeg zonder meer maar hij hoort niet in een K1/mma/pride ring te staan! Of toch niet tegen een rasechte mma fighter vandaar dat ze hem waarschijnlijk ook tegen een oude bokser hebben gezet. Hij stelt te weinig voor op technisch vlak.
Op een zak meppen die op de grond ligt is immers niet zo moeilijk...

Wat vinden jullie van zijn kicks? explosief genoeg?...Hoe zou zijn conditie zijn?
Het feit dat hij door Bas Rutten wordt getraind wil nix zeggen...
Om een goede mma fighter te zijn moet je jaren bedreven zijn in alle mogelijke grepen, wurgingen, klemmen en combo's...gaat iet op 14 dagen niet onder de knie krijgen.
Ik heb zelf van mijn 7 tot mijn 16 jaar judo gedaan en moet zeggen dat bij een robbertje vechten vr de lol je onbewust naar die basics terug gaat....en dat zal bij kimbo het probleem zijn hij gaat bij grondgevecht een te beperkt arsenaal hebben....

Ik von Mercer tegen Bonjaski een klucht...maar zoals ik al zei....Kimbo is van nature een puncher niet meer, niet minder

Laatst bewerkt:
Na het zien van het trainingsfilmpje met Bas Rutten heb ik volgende gedacht:

Kimbo is sterk en gek genoeg zonder meer maar hij hoort niet in een K1/mma/pride ring te staan! Of toch niet tegen een rasechte mma fighter vandaar dat ze hem waarschijnlijk ook tegen een oude bokser hebben gezet. Hij stelt te weinig voor op technisch vlak.
Op een zak meppen die op de grond ligt is immers niet zo moeilijk...

Wat vinden jullie van zijn kicks? explosief genoeg?...Hoe zou zijn conditie zijn?
Het feit dat hij door Bas Rutten wordt getraind wil nix zeggen...
Om een goede mma fighter te zijn moet je jaren bedreven zijn in alle mogelijke grepen, wurgingen, klemmen en combo's...gaat iet op 14 dagen niet onder de knie krijgen.
Ik heb zelf van mijn 7 tot mijn 16 jaar judo gedaan en moet zeggen dat bij een robbertje vechten vr de lol je onbewust naar die basics terug gaat....en dat zal bij kimbo het probleem zijn hij gaat bij grondgevecht een te beperkt arsenaal hebben....

Ik von Mercer tegen Bonjaski een klucht...maar zoals ik al zei....Kimbo is van nature een puncher nier meer, niet minder

100% eensch

Daar heb je natuurlijk gelijk in;) Zoals je zelf al zegt zijn de backyard fights entertainment alleen je krijgt daadoor wel een vertekend beeld vind ik tegenover de werkelijke MMA K1 UFC gevechten etc.

Ik heb het stukje gezien van de training van Bas met Kimbo en vind dat kimbo er
best log uitziet in de training.Oke hij zal misschien een krachtige stootkracht bezitten maar zoals jullie allemaal weten kom je er daar niet alleen mee.

Om even op Bob sapp terug te komen vind ik niet dat hij thuis hoort in de K1 of wat dan ook. Tuurlijk is een stukje bruute kracht leuk om te zien maar als je met 2 meter en 175 kilo het af moet leggen van iemand van 180 zals Ray sefo en je word dan ook nog in de rondte geslagen omdat je niet weet wat je moet doen krijg ik toch wel mijn twijfels bij Bob sapp.

Ik weet dat hij op handen word gedragen in japan maar in de usa zijn er al redelijk veel mensen die hem uit kunnen barf:

Wat mijn eigenlijk tegenstaat van deze man is dat hij na dat zijn tegenstander op de grond ligt toch nog even door gaat om te bewijzen dat ie sterk is. Ik heb altijd het gevoel dat hij het zo snel mogenlijk af wil maken omdat als de rondes langer duren mr sapp geen uithoudingvermogen meer heeft en daardoor vaak in de problemen komt.

Als jullie eens dit stukje kijken wat is dan jullie gedachte over mr sapp??

Dan zie ik denk ik toch liever kimbo vechten in de MMA UFC of K1.
Mr sapp slaat zoals je kunt zien in de k1 gewoon door als zijn tegenstander al op de grond ligt. Waarom zou hij dat toch doen?? Misschien MMA Of UFC meer iets voor mr Sapp lol

Dan zie ik denk ik toch liever kimbo vechten in de MMA UFC of K1.
Mr sapp slaat zoals je kunt zien in de k1 gewoon door als zijn tegenstander al op de grond ligt. Waarom zou hij dat toch doen?? Misschien MMA Of UFC meer iets voor mr Sapp lol

Je weet hopelijk wel dat UFC een MMA vereninging is? Je bedoelt Pride of UFC neem ik aan.

Tevens heeft Bob Sapp een aantal partijen voor Pride gevochten.

Maar even over Bob Sapp, kerel heeft een prachtig karakter ontwikkeld dat verkoopt bij het Japanse publiek. Dat doorgedraaide The Beast persona dat doorslaat op de grond is denk ik niet echt maar meer een pro wrestling gimmick om zich zelf beroemder te maken en de japanners zijn er gek op.

Maar even over Bob Sapp, kerel heeft een prachtig karakter ontwikkeld dat verkoopt bij het Japanse publiek. Dat doorgedraaide The Beast persona dat doorslaat op de grond is denk ik niet echt maar meer een pro wrestling gimmick om zich zelf beroemder te maken en de japanners zijn er gek op.

Dat kan idd zo zijn maar er zijn meer mensen op de wereld die er naar kijken toch.Ik hou zelf van een goed gevecht en niet van een K.O binnen 10 sec,

Natuurlijk is een K.O leuk om te zien maar dan pas later in een gevecht.

Wie is jullie favo eigenlijk?? En waarom??

Dat kan idd zo zijn maar er zijn meer mensen op de wereld die er naar kijken toch.Ik hou zelf van een goed gevecht en niet van een K.O binnen 10 sec,

Natuurlijk is een K.O leuk om te zien maar dan pas later in een gevecht.

Wie is jullie favo eigenlijk?? En waarom??

Is allemaal wel leuke gesprekstof maar daar kan je beter een los topic voor openen. Hier gaat het eigenlijk over Kimbo en niet bob sapp en onze andere favorieten.

• Topic Starter Topic Starter
2 days till we find out....

Terug
Naar boven