Fitness Seller

Kinderen overal mee naartoe?

Peiling Peiling Jengelende babies/kiddo's in restaurants geoorloofd?

• Ja moet kunnen, ik hoor niks

Stemmen: 20 22,2%
  • Nee is irritant

Stemmen: 59 65,6%
  • Weet niet

Stemmen: 11 12,2%

• Totaal stemmers
    90
Zeg Eric sinds wanneer is de McDonalds een restaurant? :D

Sinds wanneer heeft de McDonalds een menukaart? :scratch: Bij die baggertent weet je tenminste dat je blerende kinderen kan verwachten, dat scheelt weer.

Er zijn in ieder geval genoeg restaurants waar je geen kinderen hoeft te verwachten, als er toch kinderen rennen door een restaurant heb je gewoon een verkeerde keuze gemaakt. Vreetschuren kan je ook geen klasse verwachten.

Gewoon niet mokkuh, lekker wokkuh

Als ik in een restaurant kom dan kom ik daar om te eten niets meer en niets minder.
En ik denk dat ik persoonlijk meer last heb van rokers en van dronken zuipschuiten dan van ronddartelende kinderen want dat deed ik immers vroeger ook.
Drinken en roken beide niet!

Enne de Mac heeft een menukaart hoor levensgroot aan de muur boven de kassa's :D

Het is gewoon normaal, dat ouders hun kinderen in de hand houden in een omgeving waar dat gewenst wordt! Als je naar een begrafenis gaat, dan laat je je kinderen toch ook niet rondrennen en verstoppertje spelen achter de kist ofzo? In een restaurant is het niet gewenst, dat kinderen zich zo gedragen en dan horen ouders hun kinderen daarop aan te spreken.

Mijn beste vriendin is alleenstaande moeder van 3 kids en die kinderen gedragen zich keurig als we uiteten gaan. Natuurlijk flikken ze ook weleens iets wat niet mag, maar dan zegt zij er meteen wat van en zonodig wordt er gewoon eentje bij zijn oren gegrepen en die mag in een hoekje gaan nadenken waarom hij daar moet staan. Als wij met de kids weg zijn, hebben we nooit problemen omdat mams ze gewoon goed onder controle weet te houden. Ze zijn trouwens 6 en een tweeling van 8, dus ook niet de makkelijkste leeftijden. Toen ik klein was, moest ik me ook gedragen als we uiteten gingen of wat dan ook. Waarom hoeven de kinderen van tegenwoordig dat dan niet? En als je weet dat je de kinderen niet in de hand kan houden of je wilt dat ze juist gaan rondrennen en kunnen spelen, ga dan lekker met je kids naar een Mac of een pannekoekenhuis. Maar niet naar een luxe Japans restaurant zoals in mijn geval!

Verschilt gewoon bij verschillende sociale klasse en culturele achtergronden...
Kinderen blijven kinderen, maar als ouder moet je ze wel sturen...

Ik vind het bijvoorbeeld normaal dat mijn kinderen om 20:00 u naar bed gaan, terwijl andere ze tot 23:00 uur laten buiten spelen....

Om mijn eten te kunnen betalen werk ik zelf in een restaurant. Ik verzorg de drankjes en help mee in de bediening. Op een zaterdag zijn er ongeveer 200 tot 250 mensen op een avond bij ons in het restaurant.

Hoevaak zie ik kleine kinderen rondhuppelen (erg irritant). Of een familie, waar de neefjes elkaar hebben gevonden en door het hele pand rennen en elkaar te lijf gaan met de kaarsenhouders. I chase them! Pak ze ff bij de oortjes en zeg dat ze heel gauw rustig aan moeten doen. en dat helpt in de meeste gevallen wel..

Niet alleen kleine kinderen kunnen er wat van. Wat ik nog vervelender vind zijn wezens genaamd studenten die zich bij een dispuut aansluiten om vervolgens de bink uit te hangen. Wekelijks komen er bij ons in het restaurant dispuut wezens over de vloer. Ze zitten gezamenlijk aan een tafel met de kraagjes omhoog. De rollende R moet overal gehoord worden en er moet altijd 1 persoon zijn die het grappigst is. Hij lacht naar mensen die langs de tafel lopen en zegt tegen de bediening dat ie wat besteld heeft, terwijl dit niet het geval is. Ze blijven nog op hun plekje zitten, maar buiten dat om gedragen zij zich nog lager dan kleine kinderen. Kaarsjes worden uitgeblazen, de sauzen worden in de glazen gesmeurd, bestek raken zoek.. en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

De conclusie van dit verhaal:
Mocht je echt rustig willen genieten van je 4 gangen menu, ga dan naar een restaurant waar je minimaal 100 euro voor 2 personen kwijt bent. Of blijf thuis.
Overal zijn er wel mensen die zich niet kunnen gedragen, jong of oud. Het is spijtig maar waar.

Kinderen zijn hinderen!

Wie kent het niet: Je bezoekt een restaurant, betaalt het nodige extra voor de lekkere spijzen en goede bediening en ja hoor, daar aan de overkant zit een gezelschap met pieterpeuter kleine kinderen. Ze jengelen, ze rennen rond of zetten het op een onnavolgbaar blèren als ze hun favoriete ijsje niet krijgen of niet van tafel mogen.

Of babies die in babywagens geparkeerd staan naast de tafel en niet kunnen ophouden met bleren. Vreemd genoeg doen de ouders het eerste uur niets want die zijn dat gewend van thuis. En wat thuis gebeurrt is normaal dus kan dat ook in ieder restaurant.

Ik vind dat dus niet kunnen. Andere mensen betalen een goed bedrag om te genieten van een goede maaltijd met dito sfeer en bediening en als dat verpest wordt door dit soort stoorzenders dan moeten ouders daar maatregelen tegen nemen. Óf ze betalen mijn diner.

Verdraagzaamheid noemen ze zo iets.
Als jij gezellig in een restaurant wil gaan eten om 17u of zo weet je dat de kans er in zit.
Ofwel ga je later of naar een ander restaurant.

Verdraagzaamheid noemen ze zo iets.
Als jij gezellig in een restaurant wil gaan eten om 17u of zo weet je dat de kans er in zit.
Ofwel ga je later of naar een ander restaurant.

Fout. Verdraagzaamheid zou van toepassing zijn als de regels voor iedereen gelijk waren. Maar als een volwassene doet wat een kind doet, dan wordt je het restaurant uitgezet. Waarom volwassenen wel, en kinderen niet? Laten we vooral kinderen zo vroeg mogelijk leren dat niemand ze terecht mag wijzen.

Als we jou voor iedere niet grappige opmerking neg. karma gingen geven stond je nu goed in de min, dus wat is je punt precies?

Ik vond je opmerking wel een beetje vervelend, maar je hebt wel gelijk dat er genoeg van die dingen worden gepost. Wel is het volgens mij zo dat iemand zelf toch mag bepalen aan welke post hij negatieve karma geeft ? (ik bedoel, de een vindt zo'n opmerking helemaal niet kunnen, en vindt hem dus negatieve karma waard. En de ander maakt er geen probleem van.)

Fout. Verdraagzaamheid zou van toepassing zijn als de regels voor iedereen gelijk waren. Maar als een volwassene doet wat een kind doet, dan wordt je het restaurant uitgezet. Waarom volwassenen wel, en kinderen niet? Laten we vooral kinderen zo vroeg mogelijk leren dat niemand ze terecht mag wijzen.

Volwassenen met kinderen vergelijken?? Djeez...laat maar. En jij bent 33?
Volwassenen met een mentale handicap doen soms als kinderen...ga je die ook buitengooien ??? Niet dus...Verdraagzaamheid.

Huilende kinderen zijn super irritant. Zeker omdat ze janken om niets. Krijgen ze hun zin niet dan gaan ze janken. Ik ben nog lang niet toe aan kinderen want ik heb dan het idee: Wil je janken? Dan zal ik je eens een goede reden geven en dan hop, vol die vuist op dat kleine kinderneusje. schrijft pat21 26 jaar... laat je nakijken voor je zo een opmerking plaatst

I share your pain. K*tkinderen in restaurants moeten dood.

Je hebt gelijk, huilbabies moeten dood. Rokende longkankermachines trouwens ook, ga maar in je eigen hok zitten.

tractortje.... ook jij bent niet lekker.

Positieve karma mag met bulten tegelijk en nu komen ze met een uitspraak die niet door de beugel kan en dan krijg ik 2 punten en een ander die neg. karma geeft krijgt er 1.
Kinderen dood wensen doe je gewoon niet en dan doe je het niet af als het is sarcastisch bedoelt ik zie verdomme nergens een smilie die het aangeeft.
Spotten met de dood van kinderen doe je niet punt uit!

En dan aan alle andere mensen die hier kinderen ect dood wensen....
ga hier niet lopen janken als er een dierbare dood gaat.

Een forum heeft vrije meningsuitingen, maar er zijn toch wel grenzen hoop ik he.
Deverantwoordlijkheid voor vervelende onopgevoede kinderen, ligt bij de ouder/voogd,geef het kind niet de schuld die kan er niets aan doen dat zijn of haar ouders hen niet in de hand heeft.

DIT GELD OOK ZEER ZEKER VOOR DE INMIDDELS "VOWASSENEN" HIER OP HET FORUM
WANT ...hadden jullie een gedegen opvoeding gehad, dan hadden jullie nooit van die bovenstaande uitspraken gedaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven