AndroidHealthClinic

Kindermishandeling of niet?

hitler-dead.jpg

Zijn ouders zijn arm en wonen bij wijze van spreken in een stal. Zou ook niet blij zijn. Het enige om 'door te breken' is volgens mij nog altijd wat ze nu aan het doen zijn.

filmpje 1 en 2 zijn andere personen

waarom zou dit kindermishandeling zijn? ook al heeft zijn vader hem hiermee opgezadeld, het jongetje heeft hier ontzettend veel plezier in. zolang zijn lichaam hier niet onder lijd zie ik het probleem niet?

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

die jongens hebben trouwens ook nog eens brute vechtskills.. en ze zijn nu ook alweer een paar jaartjes ouder he ;) dit zijn vrij oude filmpjes

Dit is al zeer oud. ALs ik me niet vergis heeft dat kereltje zelf zijn eigen tarzan serie gekregen maar het was geen groot succes.

ik zou het wel eens interessant vinden hoe groot zon kind kan worden rond een jaar of 30

en dan heb ik het over een soort experiment waarbij je kinderen met genen van schwarzenegger of coleman enz als klein kind gaat laten trainen

en dan daarbij ook aas laat gebruiken op jonge leeftijd

• Topic Starter Topic Starter
ik zou het wel eens interessant vinden hoe groot zon kind kan worden rond een jaar of 30

en dan heb ik het over een soort experiment waarbij je kinderen met genen van schwarzenegger of coleman enz als klein kind gaat laten trainen

hahaha dan krijg je een monster man

Filmpje twee is Nederlander (Richard Sandrak) volgens mij.

nederlander?

was ook die kerel van tarzan toch

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

ja goed experiment, heb je al kinderen of moet je ze nog maken?

thumb_80a8712b29.jpg

filmpje 1 en 2 zijn andere personen

waarom zou dit kindermishandeling zijn? ook al heeft zijn vader hem hiermee opgezadeld, het jongetje heeft hier ontzettend veel plezier in. zolang zijn lichaam hier niet onder lijd zie ik het probleem niet?
Je hoort vaak dat kinderen niet goed groeien als ze te vroeg beginnen met krachttrainen. In dat geval zou het dus wel zo zijn dat hun lichaam er onder lijdt, maar wat is daarvan waar?

Terug
Naar boven