Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag gemist wellicht of de vraag niet serieus genomen wellicht. Hehehe. Whatever![]()
ik zal het even voor je bumpen, benieuwd naar je reactie
---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------
omdat? je ziet toch dat hij geniet?
waarom vind jij dit niet kunnen?
Kort maar krachtig. Je ziet dat het ventje is opgestookt door z'n pappie. Kinderen doen dit niet van nature en wordt onder druk gezet zodat het lijkt alsof hij het nog leuk vindt ook. Kan me best voorstellen dat hij bepaald gedrag kopieert maar omdat vader van z'n zoon een soort circusaap wil maken krijg je dit soort ongein in de media. Een kind in de groei moet zich helemaal niet bezighouden met het opbouwen van spiermassa. Giuliano had beter nog een aantal jaren gewacht, hoewel je het hem ook niet kan verwijten.
Nee kinderen gaan dit niet zomaar doen, daar heb je gelijk in. Wilt nog niet zeggen dat hij er geen plezier in kan hebben. Ik kan nergens uit de filmpjes opmaken dat hij er GEEN plezier in heeft of dat hij dit tegen zijn zin in doet. Daarintegen zie je die jongen plezier hebben en genieten, als dit fake is dan is hij wel een verdomd goeie acteur.
Dus wat jij hier stelt is slechts iets wat jij aanneemt en nergens op is gebaseerd.
De beste man is nu al een aantal jaartjes ouder, de vraag is.. heeft dit zijn groei belemmerd? Zijn er gezondheidsklachten? Je zult er weinig op gaan vinden want die zijn er niet.. Ik zie hier geen kindermishandeling...
Juist de kinderen die van mammie en pappie alle spelcomputers krijgen zodat ze geen last hebben van hun gezeik en dan wat zakken chips/cola/snoep toestoppen.. Kinderen hebben amper sociale contacten, amper beweging en vreten zich helemaal vol. Dat is pas kindermishandeling.
Ja dat de kinderen van nu te dik zijn ben ik wel met je eens. Als je die dikzakken op straat ziet lopen, het ziet er niet uit!
Dat betekent niet dat wij van kinderen van 4 al een soort supermensen willen maken. In het tweede filmpje wordt het wel erg bont he? Deze lichaamsbouw is onnatuurlijk voor zo'n jong kind. Eerst en vooral vind ik dat je als ouder beter moet weten. Laat een kind gewoon met z'n vriendjes en vriendinnetjes spelen in plaats van uren in de sportschool bezig te zijn. Het is belangrijk dat een kind op die leeftijd zich ontwikkelt en alles om hem heen ontdekt en niet dat het wordt gedresseerd tot een circusaapje.
Ik krijg bij dit soort kinderen altijd een naar gevoel. Je krijgt een beeld van ouders die de maakbaarheid van de mens naar een verkeerde richting duwen. Over smaak valt te twisten maar naast dat het er niet uitziet, kan je ook nog eens stellen dat zo'n kleuter zijn jeugdige onschuld op veel te jonge leeftijd al heeft verloren. En wat als die ouders zo bezeten zijn dat ze het kind toedienen met anabolen?
Dat jongetje op dat podium lijkt net een buitenaards wezentje. Dat kind is geleerd hoe je het publiek moet bespelen, en juist daar gaan mijn nekharen overeind staan. Dat uitgooien van z'n shirt is voer voor pedo's zou je bijna zeggen. Ik blijf het een walgelijke vertoning vinden.
Jij vindt het geen mishandeling. Ik wel.

Ik heb nergens gezegd dat ik elke ouder aanraadt om je kinderen zo op te voeden. Dat maak jij er nu weer van. Het tweede filmpje is een heel ander persoon, mijn reactie ging over het eerste knaapje.
De lichaamsbouw van persoon 2 is ook onnatuurlijk, had ergens vernomen dat van alles kreeg toegediend van zijn pappie waarvan de ingredienten geheim moesten blijven. Waarom zou een kind op die leeftijd zich niet kunnen ontwikkelen? Dat is weer een conclusie die je zomaar trekt.. die kinderen trainen echt niet uren en uren op een dag hoor
Stel nou dat een kind gescout word bij het voetballen door een profclub, heb je enig idee hoeveel tijd zij daar vervolgens in moeten steken? Die jochies worden wekelijks gewogen, als ze ook maar een gram te veel wegen moeten ze op dieet. Wat vind je daar dan van?
Jij vind het mishandeling, maar je argumenten slaan nergens op.
Ik vind het super tof als zo'n kleine ontzettend veel plezier in zijn trainingen heeft en sterker is al 99% op dbb. En ik vind het stukken beter dat zo'n jochie 'met de juiste techniek' getraind word ipv ze een spelcomputer te geven. Maar daar zien wij jou natuurlijk geen topic over openen.
Ja je mag vinden dat mijn argumenten nergens op slaan maar dat is persoonlijke perceptie. Zo zou ik de bal heel makkelijk kunnen terugkaatsen...
Kinderen moeten mijns inziens ongedwongen kunnen opgroeien. In het eerste filmpje zie je een kind push ups op een aantal flessen doen. Zou dat ventje dat zelf hebben verzonnen denk je? Hoeveel uur training zit hierin? Dit kind is verworden tot een pronkjuweeltje, en de enige die daar belang bij hebben zijn de ouders zelf. Het ziet er allemaal veel te gladjes uit, zelfs het knipoogje is ingestudeerd. Zulke ouders verdenk ik ervan een bovenmatige hang naar sensatie te hebben. Kind doet het kunstje, vestigt de aandacht en de ouders nemen de bewondering en het applaus in ontvangst. Geil op aandacht en op roem. Je zou er van gaan kokhalzen.
Waarom mogen kinderen niet zo lang mogelijk gewoon kind blijven? Lijden de ouders aan het Schwarzenegger syndroom? Helaas, en daar heb je wel gelijk in, zie je dit fenomeen ook bij het voetbal. Ieder weekend die tierende malloten langs de lijn om hun koter de huid vol te schelden.
Laatst zag ik nog een meisje van een jaar of 9 een opera aria van Puccini zingen. En lachen dat ze deed voor de camera! Wie weet hoe het kind op weg naar de eeuwige roem door paps en mams is gedrilld.
Als jij denkt dat ieder kind met een lach voor de camera een bewijs is voor een gelukkige jeugd, dan kan ik je melden dat niet alles is wat het lijkt. Of geloof je ook nog in de goede Sint?
Persoonlijke perceptie? Ik heb elke drogrede van je met opsommende argumentatie uitgesloten.
Nogmaals, JIJ stelt dat dit gedwongen is, echter valt er nergens uit te herleiden dat dit gedwongen is?
Dus wij moeten maar aannemen dat zijn vader een drillkoning is omdat jij dit zegt?
Tuurlijk heeft zijn vader hem hier een zetje in gegeven, wat is daar erg aan? Mag je als ouder je kind nergens meer bij betrekken? Er valt immers nergens uit af te leiden dat hij hier geen plezier in heeft? Wat een rare argumenten haal je erbij zeg, als ik jou moet geloven heeft elk talentvolle kind geen jeugd gehad, doet zijn ding met tegenzin en word gedrilld door zijn ouders zodat zij kunnen shinen. Ja hoor.. Ik begin sterk te vermoeden dat jouw eigen ouders je vroeger tot allerlei verplichtingen hebben aangezet waar je zelf geen zin had, ik zou niet weten hoe ik anders jouw negatieve danwel bevooroordeelde denkwijze kan verklaren.
Dat meisje van 9 deed me aan deze denken maar die bedoel je niet toch?
http://www.youtube.com/watch?v=_NfnSgYqM4M
Kan er ook wat van en heb niet het idee dat haar vader haar pushed.
Beste brave jongen..., ik zou als ik jou was mijn eerdere argumenten nog eens terug lezen. En dan nog eens. Wellicht begrijp je het dan wel.
Dat meisje van 9 deed me aan deze denken maar die bedoel je niet toch?
http://www.youtube.com/watch?v=_NfnSgYqM4M
Kan er ook wat van en heb niet het idee dat haar vader haar pushed.
Ik heb je posts goed gelezen, er valt nergens uit te herleiden dat dit gedwongen is, het is slechts een aanname van jou.. Dat zeg ik al 88x..
---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------
Jewel joh dat zie je toch, perfect lachje enzo.. allemaal geacteerd en in scene gezet.
Thuis word ze opgesloten, spelen waarbij kinderen vaak schreeuwen is immers gevaarlijk voor haar stembanden.., ze krijgt ook pas te eten zodra ze alles van mozart heeft opgedraft..
. Een mening is altijd subjectief dus so what's your problem boy?Ja wat dacht je dan man hahaha. Natuurlijk is het een aanname. Wat dacht je dan? Dat ik hier met een wetenschappelijk bewijs ga komen? Sodemieter op hahaha. Mijn mening is dat kinderen in de groei helemaal niet moeten gaan krachtsporten op deze intensieve manier als bij die 2 kleuters. Wellicht heb ik ongelijk maar wellicht heb jij ook ongelijk. Boeit me voor de rest ook niet. Een mening is altijd subjectief dus so what's your problem boy?
Ook al heb je ongelijk, hieraan toegeven is nooit makkelijk.. Ik neem het je niet kwalijk!Hoezo wetenschappelijk bewijs? Niets in het filmpje duidt erop dat die jongen gedwongen word, alles wijst erop dat hij het met plezier doet.. En dan kom jij aan met één of andere theorie die hier totaal niet aan op gaat..je praat gewoon onzin?
Waarom zouden kinderen in de groei niet intensief aan krachtsport mogen doen?
Heeft de jongen in kwestie groei klachten? Neee.. andere lichamelijke problemen? Nee..
Zolang iets met de juist techniek word gedaan hoeft dit geen problemen op te leveren. Dus ik kan je wederom geen gelijk geven. Verder heb ik geen probleem, jij bent toch diegene die hier een topic over opent om erover te discussiëren?Ook al heb je ongelijk, hieraan toegeven is nooit makkelijk.. Ik neem het je niet kwalijk!
Ja wat dacht je dan man hahaha. Natuurlijk is het een aanname. Wat dacht je dan? Dat ik hier met een wetenschappelijk bewijs ga komen? Sodemieter op hahaha. Mijn mening is dat kinderen in de groei helemaal niet moeten gaan krachtsporten op deze intensieve manier als bij die 2 kleuters. Wellicht heb ik ongelijk maar wellicht heb jij ook ongelijk. Boeit me voor de rest ook niet. Een mening is altijd subjectief dus so what's your problem boy?
Hoezo wetenschappelijk bewijs? Niets in het filmpje duidt erop dat die jongen gedwongen word, alles wijst erop dat hij het met plezier doet.. En dan kom jij aan met één of andere theorie die hier totaal niet aan op gaat..je praat gewoon onzin?
Waarom zouden kinderen in de groei niet intensief aan krachtsport mogen doen?
Heeft de jongen in kwestie groei klachten? Neee.. andere lichamelijke problemen? Nee..
Zolang iets met de juist techniek word gedaan hoeft dit geen problemen op te leveren. Dus ik kan je wederom geen gelijk geven. Verder heb ik geen probleem, jij bent toch diegene die hier een topic over opent om erover te discussiëren?Ook al heb je ongelijk, hieraan toegeven is nooit makkelijk.. Ik neem het je niet kwalijk!
een mening hebben over iets is niet hetzelfde als een uitspraak doen over een objectief iets en beweren dat het waar/fout is zonder bewijs.
Je kan geen mening hebben over objectief iets dat een vaste waarheidswaarde heeft (zoals hier bv: het schadelijk zijn van krachtsport voor jonge kinderen), enkel over subjectieve zaken (bv: ik vind het hier koud)
Het enige wat jij kan zeggen is: "ik weet niet of krachtsport slecht is voor jonge kinderen, maar heb het vermoeden van wel/niet omwille van redenen a, b en c" (waarbij a, b en c de kwestie uiteraard niet determineren, want anders kon je over zekerheid spreken)
(het het niet allemaal gelezen wat hiervoor kwam, dus als de kwestie niet gaat omwille van gezondheid, maar om andere redenen, voel je vrij om mijn post te negeren)

Totale onzin wat je beweert. Je kan overal een mening over hebben. Kranten staan vol met persoonlijke opinies en inzichten waar geen glashard bewijs voor is. Je zou voor de grap eens een telling van het aantal amateurwetenschappers op dit forum moeten doen.![]()