Fitness Seller

Kindermishandeling of niet?

• Topic Starter Topic Starter
je kan dat idd zeggen, dat je over objectieve zaken een mening hebt, maar dat betekent gewoon dat je een complete mong**l bent.
"ik ben van mening dat voorwerpen omhoog vallen als je ze loslaat"

Treurig dat je nu gaat lopen schelden. Teken van onmacht. Het zij je vergeven.

Treurig dat je nu gaat lopen schelden. Teken van onmacht. Het zij je vergeven.

ik scheld niet, schelden betekent dat je je uitspraak richt op iemand. Ik geef enkel de beschrijving van een fenomeen. Dacht dat het wel duidelijk was uit de context dat deze "je" hier hetzelfde was als een "men".
Of ben je het soms niet met me eens dat iemand die de mening heeft dat voorwerpen omhoog vallen een mong**l is?
Nou, je vindt dit omdat er sluitende "studies" naar gedaan zijn en men momenteel beschikt over de kennis dat ze naar beneden vallen.
Vooraleer je over zulke sluitende studies beschikt meer uiten dan enkel een vermoeden over een objectief fenomeen, getuigt van een enorme kortzichtigheid, arrogantie en onwetendheid (ongeacht of je uiteindelijk wel of niet gelijk hebt), en dat soort mensen noem ik kortweg "complete mong**l", omdat dat minder typwerk is:kiss:

ik scheld niet, schelden betekent dat je je uitspraak richt op iemand. Ik geef enkel de beschrijving van een fenomeen. Dacht dat het wel duidelijk was uit de context dat deze "je" hier hetzelfde was als een "men".
Of ben je het soms niet met me eens dat iemand die de mening heeft dat voorwerpen omhoog vallen een mong**l is?
Nou, je vindt dit omdat er sluitende "studies" naar gedaan zijn en men momenteel beschikt over de kennis dat ze naar beneden vallen.
Vooraleer je over zulke sluitende studies beschikt meer uiten dan enkel een vermoeden over een objectief fenomeen, getuigt van een enorme kortzichtigheid, arrogantie en onwetendheid (ongeacht of je uiteindelijk wel of niet gelijk hebt), en dat soort mensen noem ik kortweg "complete mong**l", omdat dat minder typwerk is:kiss:

Grappig ben je wel hahaha. Hoe ist met Friedenand? ;)

Toegeven waaraan? Je bent wel een drammertje he? Ik heb een afwijkende opinie als de jouwe, en nu doe je alsof er maar 1 gelijk bestaat zijnde de jouwe? Laat anderen maar bepalen wie betere argumenten heeft.

laten we dat doen ;) zoals je ziet word jij door niemand ondersteund en ik wel. Enough said.

laten we dat doen ;) zoals je ziet word jij door niemand ondersteund en ik wel. Enough said.

Boeien. Tja ik heb dit topic ook niet gemaakt om applaus te incasseren :D Je kunt het met me eens zijn of niet, that's it. Scherp in discussie gaan en andere visies respecteren.

tumblr_mggbjsDz7W1qzdmkwo2_500.gif

Terug
Naar boven