Tuurlijk is het niet goed als jij zoveel antibiotica naar binnen krijgt, en zit er een vorm van logica achter dat op een gegeven moment de antibiotica niet meer aanslaat. Dan kan je zeggen van ik ga me inname van kip zoveel mogenlijk beperken, maar als je besluit om bijvoorbeeld meer biefstuk te eten heb je het zelfde probleem, want het gebeurt namelijk niet alleen bij kippen. Dan is vis een goed alternatief maar ook daar zit nadelen aan zoals ergens hier boven genoemd veel slechte metalen. Een goed voorbeeld dat die antibiotica wel degelijk iets met je die doet is die ziekte die in Duitsland is uitgebroken, ik hoorde op het nieuws dat, dat virus niet met antibiotica verholpen kan worden omdat er zoveel wordt geconsumeerd via vlees, maar die professor zij ook: dat is altijd zo geweest en dat zal ook zo blijven zolang er niks verandert, wel een belanrijk punt die zelfde professor was wel dichtbij het uitvinden van een middel dat de zelfde werken als antibiotica zou hebben, maar niet schadelijk zou zijn. Uiteindelijk is het niet te voorkomen dus ja blijf ik lekker mijn vlees eten!!!